KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Probleem hüdroforiga,sai uus kummikott ostetud ja paika.pumpan 1,5bar sisse ja kui rõhk hakkab üle 1 tõusama siis susin taga ja õhk väljub sealt torust kust vesi tünni läheb ja kui juba 1,5 sees siis tuleb kohinal...Uus kummikott praak?Tegemist 100L tünniga ja kott taga junniga seina külge kinnitatud.
Vasta

Pole päris selge, mis junnid sul seal värske vee sees on, aga kui sul just mingi isevärki hüdrofoor ei ole, siis ega palju võimalusi ei ole.  Kas auk on sees, või on flants kuidagi ekstra kavalalt halvasti saanud, nii et õhk vee poolele saab, aga atmosfääri mitte.
Vasta

(06-09-2022, 23:14 PM)Mahno Kirjutas:  Pole päris selge, mis junnid sul seal värske vee sees on, aga kui sul just mingi isevärki hüdrofoor ei ole, siis ega palju võimalusi ei ole.  Kas auk on sees, või on flants kuidagi ekstra kavalalt halvasti saanud, nii et õhk vee poolele saab, aga atmosfääri mitte.
See "junn" on 50+ liitriste tünnide spetsiifika.Kummikotil on taga mingi 3 cm jäme auk,sinna auku kinnitatakse too junn ja junn kinnitub poldiga läbi tünni korpuse külge.Vlans korralikult kinni.Vett see kummikott veel näinud pole...Lähen vaatan mida espak kostab selle peale kuna sealt ostetud.
Vasta

Tsitaat:Haa...esimene põllutöömasin mille ostsin kunagi uuena. Tal oli kaks puudust: "sidurdavad kettad" ja kivikaitse tihvt. Originaalid kestsid, edasi oli üks peavalu. Kasutasin sirgeid pidurilinte 90-ndate alguses. Masin ise oli "vist" lausa kodumaist päritolu...äkki Türil tehtud? Ei mäleta, ausalt...Täna ei tohiks enam kumbki asi murelikuks teha, mul enda omagi vedeleb kuskil kuuse all ilmselt. Isegi hein sai kaarutatud sellega...oh aegu ammuseid...


Ma lasin julmalt kinni keevitada. Hetkel toimib muidu ilusti, aga küsimus on , et mis võib valesti minna, kui sidurit ei ole? Kas võib põkal jõuvõtuvõlli ära lõhkuda ning mis oleks lahendus . Siduriga kardaan?
Vasta

(05-09-2022, 23:21 PM)2715 Kirjutas:  ...Kui see objekt on valmis ja vastu võetud siis mina ilma kisa ja kärata lükkaks teelt selle puuduva pinnase sinna mahasõidule ja laiutaks käsi, et ju vajus ära või vesi kandis.
Muidugi mitte kohe auku vaid ikka pikemalt, nii 20-30m kummaltki poolt...
Ei ole väga hea plaan. Asi on sõna otseses mõttes väga piiri peal (kinnistu piir). Ja tegelikult ilma mingi suure lohu tekitamiseta pole võimalik asja lahendada, materjali tuleb juurde tuua. Olemasoleva laiali ajamine on ilmselgelt vastuolus MRP salajase lisaprotokolliga Smile
(06-09-2022, 11:44 AM)2715 Kirjutas:  Klassivenna kinnistu tagant tehti muide sama asi, et teed tõsteti aga kuna kinnistu piir on tee servani ja taheti sinna veel kraavi kaevata siis selle sai küll ilusti seletades ära keelata.
Argument oli, et enne sai teeserva muruniidukiga niita kuni kruusani ja nüüd jääb kraav või aste ning siis peame sõlmima lepingu selle hooldamiseks.
No vot. Mõistlike argumente kasutades (mida mul on tagataskus küllaga) võib nii mõndagi saavutada. Igal juhul on mõistlik "naabrimehele" kirjutada, olgu siis vastus milline tahes. Samas on hea maine "naabrimehe" hell koht. Oma sündimesest saadik on ta püüdnud karlssonliku enesekiituse teel luua endast äärmiselt positiivset pilti. Alguses see isegi õnnestus, aga aegade jooksul on aga nii mõndagi päevavalgele tulnud, mistõttu uusi plekke "naabrionku" oma rinnaesisele ei vaja.

Ja muidugi on ka plaan B, seda küll oma rahakoti pealt. Kas inimene (erinevalt narkootikumidest) võib omada kruusa? Kas ta võib seda oma kinnistul ladustada suvalises kohas? Kas ta võib hunnikut vähehaaval laiali ajada? Või kasutada kruusa betooni valmistamiseks? Ja kas see on suur patt, kui kogu hunnikut betooni jaoks ära ei kasuta ja ülejäänu jääb lihtsalt maha vedelema?

Tulles tagasi 7t märgi juurde. Tegelikult see ju naeruvääristab kogu kapitaalset teeehitust. Asja mõte tundub olevat tõkestada metsamaterjali vargusi. Selge see, et varas ei hakka ju luba taotlema. Eile sai mitmeid kordi mööda sõidetud teeotsast, kus kah 7t märk, aga lisateatetahvel määras, et piirang hakkab kehtima 600m pärast. Seal muidugi see konks, et tee esimene jupp eraomaniku kinnistul. Samas ühes möödunud aastal rekonstrueeritud RMK teeotsas märki ei ole. Siin vist asi selles, et tee teises otsas on ridamisi eraomanike kinnistuid ja keegi neist pole pidanud vajalikuks mingeid piiranguid seada, ja siis kaotab see ühest otsast piiramine mõtte.

Teab keegi täpsemalt? Huvitav oleks kuulda ka mõne juristi arvamust. Miks peab suur ja vägev kontoora kontrollima nende eraomanike rasketehnika liikumist, kellel on au olla tema naaber?

Hüdroforihuvilisele ksf! muska71´le suunav küsimus. Kas paagil on juhtumisi keevituskohti? On juhtunud, et keevitus on väga lohakas ja paagi sees turritavad keevitustraadi otsad ei jäta kummikotile suurt elulootust.
Vasta

Tünn on uus ja roostevaba,sees ei paista olema silmnähtavaid ja käega tuntavaid konarusi ja visuaalsel vaatlusel on kott terve,aga õhk tuleb susinal läbi...Veetoru nipli otsas saab õhupalli täis puhuda...Homme olen akvedukti lähdal ja astun sealt läbi,nemad vist membraani maaletoojad ja vaatame nendega asja üle.
Vasta

Kahveltõstuki tööorganil selline horisontaalne silinder küljes, mis võiks kahvleid selles suunas ka liigutada, kuid justkui oleks mingi lukk peal. Ei liigu mitte grammigi, kuigi silinder justkui tahaks. Visuaalselt ühtegi piirajat ei paista. Mis Kamm võib olla?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Tere.pildilt pole eriti aru saada;kuid tundub,et 1 silindri ots kinnitab samale raamile mida ta liigutama peaks.
Nii,et ta asub jäiga raami vahel ja pole kuhugi liikuda?
Vasta

(09-09-2022, 20:39 PM)Roland Kirjutas:  Tere.pildilt pole eriti aru saada;kuid tundub,et 1 silindri ots kinnitab samale raamile mida ta liigutama peaks.
Nii,et ta asub jäiga raami vahel ja pole kuhugi liikuda?

Ei kinnitu. Raami all on veel teine raam. Silindri üks ots ühe ja teine teise raami küljes.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Lisan piltmõistatuse mootori sildist, mille mootori kinnitus kenasti kõige ebameeldivama koha pealt poolitab.
Piltmõistatuse juurde ka küsimus:
Seinast tuleb kolm faasi, mille faaside vahel pinge 400V. Kas mootori võib ära visata, kui ühendan 1. faasi pruuni juhtmega, 2. faasi sinise juhtmega, 3. faasi musta juhtmega ning sildan oranzi, punase ja halli omavahel kokku ning mootor käib vaid vaevu ringi?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

U1 pruun, V1 must , W1 hall peaks vähe parem lahendus olema.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(09-09-2022, 18:19 PM)isandpauk Kirjutas:  Kahveltõstuki tööorganil selline horisontaalne silinder küljes, mis võiks kahvleid selles suunas ka liigutada, kuid justkui oleks mingi lukk peal. Ei liigu mitte grammigi, kuigi silinder justkui tahaks. Visuaalselt ühtegi piirajat ei paista. Mis Kamm võib olla?
Kas kirjeldatud viga tekkis äkki või hääbus külglliikumise funktsioon aegamööda?
Kui hüdrosilindri üks ots raami küljest lahti lasta, kas siis hakkab kolvivars liikuma?
Kuidas toimivad teised hüdraulikafunktsioonid (tõstmine, masti kallutus)?
Määrdepunktid on tõenäoliselt juba pritsiga üle käidud?
Vasta

(09-09-2022, 22:36 PM)oop123 Kirjutas:  
(09-09-2022, 18:19 PM)isandpauk Kirjutas:  Kahveltõstuki tööorganil selline horisontaalne silinder küljes, mis võiks kahvleid selles suunas ka liigutada, kuid justkui oleks mingi lukk peal. Ei liigu mitte grammigi, kuigi silinder justkui tahaks. Visuaalselt ühtegi piirajat ei paista. Mis Kamm võib olla?
Kas kirjeldatud viga tekkis äkki või hääbus külglliikumise funktsioon aegamööda?
Kui hüdrosilindri üks ots raami küljest lahti lasta, kas siis hakkab kolvivars liikuma?
Kuidas toimivad teised hüdraulikafunktsioonid (tõstmine, masti kallutus)?
Määrdepunktid on tõenäoliselt juba pritsiga üle käidud?

Funktsioon ei ole töötanud sellest ajast, kui tõstuki sain. Kõik muu toimib. Määrdega kõik üle käidud. Kolvivars tahab liikuda justkui... Silma juures lõtkust näha. Võtan ilmselt päris lahti ja proovin uuesti.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ise küsin, ise vastan. Peale silma lahtiühendust ei tahtnud silku ikka liigutada. Selgus, et paksu essukihi all olnud kiirühendus ei olnud korralikult ühendatud ja õli tagasivool lihtsalt puudus.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Tere.
Küsimus oleks siis  selline.
Mul oleks vaja korstanatoru Burzuika ahjule,kuna vana raudtoru on läbi.
Vaatasin depo poest sellist .

https://online.depo-diy.ee/products/7137#27262

Oskab keegi nõu anda.Nimi ju peal suitsutoru.
Kas sobiks ka korstnaks.Temperatuur suitsu ja otse leegi vahel ikka 
väga suur?
Või k rauta pakkumine selline?
https://www.k-rauta.ee/p/kamina-uhendustoru-wadex-must-120-mm-100-cm/2zwl?cat=f7&index=16
Roland
Vasta

Mõlemad tunduvad õiged asjad.
Roostevaba võib ajapikku siiru-viiruliseks muutuda.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(12-09-2022, 09:13 AM)Roland Kirjutas:  Tere.
Küsimus oleks siis  selline.
Mul oleks vaja korstanatoru Burzuika ahjule,kuna vana raudtoru on läbi.
Vaatasin depo poest sellist .

https://online.depo-diy.ee/products/7137#27262

Oskab keegi nõu anda.Nimi ju peal suitsutoru.
Kas sobiks ka korstnaks.Temperatuur suitsu ja otse leegi vahel ikka 
väga suur?
Või k rauta pakkumine selline?
https://www.k-rauta.ee/p/kamina-uhendustoru-wadex-must-120-mm-100-cm/2zwl?cat=f7&index=16
Roland
Depo miskipärast varjab roostevaba terase marki....Roostevaba ostaksin raidkivist ja kui musta vaja siis samast kohast.308 oli vist tava roostevaba millest suitsutorud ja korstnad kestavad kui just põlema ei lase ja 316 happekindel õlikatlale.
See must toru kui otse kerisele panedd ja villaga ioleerid siis mõne aastaga paber sellest...nähtud korduvalt.
Vasta

Lapsed hakkasid nõudma mootoriga 4 rattalisi sõidukeid, üks 3, teine 6.  Kas on soovitusi enda kogemuste baasil.
Vasta

(12-09-2022, 18:54 PM)muska71 Kirjutas:  
(12-09-2022, 09:13 AM)Roland Kirjutas:  Tere.
Küsimus oleks siis  selline.
Mul oleks vaja korstanatoru Burzuika ahjule,kuna vana raudtoru on läbi.
Vaatasin depo poest sellist .

https://online.depo-diy.ee/products/7137#27262

Oskab keegi nõu anda.Nimi ju peal suitsutoru.
Kas sobiks ka korstnaks.Temperatuur suitsu ja otse leegi vahel ikka 
väga suur?
Või k rauta pakkumine selline?
https://www.k-rauta.ee/p/kamina-uhendustoru-wadex-must-120-mm-100-cm/2zwl?cat=f7&index=16
Roland
Depo miskipärast varjab roostevaba terase marki....Roostevaba ostaksin raidkivist ja kui musta vaja siis samast kohast.308 oli vist tava roostevaba millest suitsutorud ja korstnad kestavad kui just põlema ei lase ja 316 happekindel õlikatlale.
See must toru kui otse kerisele panedd ja villaga ioleerid siis mõne aastaga paber sellest...nähtud korduvalt.
Tegelt on suitsukanalid hea kõik happekindlaga teha, happeid moodustub ka muust kui väävlist.

Do'nt panic
Vasta

Kui päris aus olla siis igasugune külm ehk liialt jahtunud suits on happeline ja sööb isuga nt silikaatkivi seest poolt...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne