07-10-2022, 09:46 AM
(04-10-2022, 20:55 PM)Dexter Kirjutas:Lahenes see asi selliselt, et vaatasin ära Youtube videod, kuidas sellel masinal küünla vahetus käib, 4 uut Bosch tulepulka sisse ja kogu lugu. Silmale nähtavaid puudusi küünlate/poolide juures ei täheldanud. Masin hakkas tööle nagu varem. Päev hiljem kustus mootori tuli ka ära, kuigi diagnostika seade jätkuvalt näitas samu koode. Ei tee reklaami, aga Scanhub iseteeninduslik diagnostikaseade päästis päeva, st 12€ kulutamisega näitas vea ära, selle asemel, et tühjast kohast muretseda.(04-10-2022, 18:23 PM)speedsta Kirjutas: Veakoodist aru saamine: P0304 ehk Cylinder 4 Misfire DetectedTundub et auto mark,mudel.aasta ja muud vajalikud andmed on salakaup.
Kas igasugu sõitmine koheselt ebasoovituslik ja aeg asuda probleemi uurima? Tuttava kodaniku autol selline häire, mida ka sõidu ajal tunda on. Kuna oma remondimees mitmesaja kilomeetri kaugusel, siis kas tasub seda sõitu ette võtta või tuleks ära lahendada? Küünalde vahetus ei pruugi vist aidata?
Pikemalt sõita ei soovita ennem kui tead mis on vea põhjustaja. Näiteks toyota suudab pooli lõppemisel kaasa võtta ka mootoriaju.
Pimesi pakun et süüdlane küünal, mis võttis kaasa pooli.
Kui tead, et oled tarbinud kehva bensiini siis võib probleem seisneda ka pihustis. Kui aga ka gaasiseade peal, siis võib viga otsida ka selle juhtmestikus või koguni selle ajus.
Kui tegemist aga bmw autoga võib põhjustaja loetellu veel võimalikke defekte kirjutada mitu.