KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(02-12-2022, 22:42 PM)vanaain Kirjutas:  Nn. Jacobi koonus.Esmalt veendu,et padruni sees ei ole hoidjat polti.Kiilukujulise lõhikuga.
Ise panin padruni koonuse otsa, aga nüüd on vaja ära saada. Misasi on kiilukujuline lõhik?
Vasta

(03-12-2022, 10:52 AM)WAG Kirjutas:  
(02-12-2022, 22:42 PM)vanaain Kirjutas:  Nn. Jacobi koonus.Esmalt veendu,et padruni sees ei ole hoidjat polti.Kiilukujulise lõhikuga.
Ise panin padruni koonuse otsa, aga nüüd on vaja ära saada. Misasi on kiilukujuline lõhik?

Kui su morse koonusel on selline ovaalne auk sees nagu pildil näha, siis sinna panedki kiilukujulise metalliriba sisse ja annad haamriga pihta.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Vaatan, et olen terro number 1 Sad
Kuidas saan kasutajanime muuta?
Vasta

(03-12-2022, 10:52 AM)WAG Kirjutas:  
(02-12-2022, 22:42 PM)vanaain Kirjutas:  Nn. Jacobi koonus.Esmalt veendu,et padruni sees ei ole hoidjat polti.Kiilukujulise lõhikuga.
Ise panin padruni koonuse otsa, aga nüüd on vaja ära saada. Misasi on kiilukujuline lõhik?
Midagi helihargi taolist, aga haarad on koonilised läheb väljast koonuse ja padruni vahele.
Vasta

Mul nii
https://photos.app.goo.gl/VDLnge1ZqnfDzPmg8
https://photos.app.goo.gl/3jyDZocFDZhbiNS79
Koputan otsa pihta ja käes ta ongi.
Vasta

   

Jutt on alumisest koonusest, millega padrun võllile kinnitub.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui tõesti alumine koonus siis võiks ju nii proovida: https://www.youtube.com/watch?v=wF5uykhXu_Q
Ma olen peale poldi pingutamist pisut padruni äärele peale pronks palvankaga koputanud ja lahti on nad kõik tulnud.
Vasta

Kas euroopast on võimalik selliseid kiile osta?
https://www.traverscanada.com/product/ja...63-003-126
Vasta

(05-12-2022, 08:09 AM)WAG Kirjutas:  Kas euroopast on võimalik selliseid kiile osta?
https://www.traverscanada.com/product/ja...63-003-126
Suvalisele 10mm rauajupile ajasin lõhiku sisse, käiasin pisut kiilu ja olemas. Vaja oli küll laagri eemaldamiseks, aga sama teeb välja.


Vasta

(02-12-2022, 12:36 PM)Janka Kirjutas:  Päris hea seletus!  Big Grin 
Kintar.ee lehel 66.- võrra kallim kui Taivosteris.
Mõningates riikides mõningatel objektidel on need yo-yo'd keelatud, muide. Ju siis pole ikka nii tõhusad vahendid kui vana hea baseline  Wink 
Isiklikult mulle ka see yo-yo-värk väga ei meeldi, aga kui muud võimalust pole, olen kasutanud. Paras kõrilõikur. 
Kui Muskal neid töid kõrgustes tihti ette tuleb, siis soovitan läbida kukkumiskaitse vahendite kasutamise kursuse. Mööda külge maha ei jookse ja saab vähemalt aimu, mis on mis ja miks see nii on.
Lõbusaks läheb siis kui sellesse terastrossiga yo-yosse sisse kukutakse ja on vaja saada nõks ülespoole, et näiteks kukkudes pildi kaotanud või muidu viga saanud kodanik alla lasta.
Baselinet saaks päästmiseks kasutada, lindiga yo-yo lõikaks pärast tugiköiele kolimist läbi, trossiga tuleb igal juhul pinge maha saada, et karabiin lahti teha...
Ma väga loodan, et lugupeetud ksf ei toimeta oma kõrgtöid üksi teha vaid päästmiskompetentsiga paariline on lähedal.
Vasta

No näh, Telc seletas tiba lahti neid asju.
Mul päästenippidega rikastatud kursus igatahes puudub. Aga võiks ära teha.

Aga mul on kuri kahtlus, et muska toimetab selle yo-yoga katustel. Ja vaevalt, et tal aimu on tõigast, et kõik yo-yod pole mõeldud horisonaalses asendis töötamiseks, vaid ainult vertikaalkinnituse jaoks konstrueeritud. Kui Kuuni ulatud, siis jah saab sinna sirbinuka taha selle karabiini ju visata. Reeglina aga tuleks meisterdada riputamiseks omaette nokats, mille tugevusele ja vastupidavusele kehtivad taas omad normid ja reeglid ja leia see materjal ja see koht, kuhu too kraana ehitada ning vea teda siis objektilt objektile või tee iga kord uus.
Puuhhh.... keeruliseks läheb ja seega enivei võiks yo-yo üldse ära unustada ning kasutada ikkagi köit ning lukustit. Saab igasuguste traksidega kindla ja konkreetse aktiivse kukkumiskaitse ehk positsiooniga arvestava rakendi, mis tervisele kordades kasulikum, kui mingi kodukootud pooliku mõistusega kokkukäkerdatu seda on.
Vasta

Tahaks oma Gallaktilise Fordi veidi kõrgemaks tõsta.
Idee oleks paigaldada veidi kõrgemad vedrud kui originaalis.

Tagavedru oma uues olekus oleks selliste parameetritega:

Jämedus 13,5mm
Välisläbimõõt 133mm
Pikkus 350mm

Soov oleks leida sinna 400mm pikad vedrud.

Ehk keegi oskab soovitada mõnda kataloogi mille abil välja otsida, millise masina vedru sinna alla sobiks?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tõnnile sihukene link: https://seat.7zap.com/en/e/alhambra/al/2...11-511000/

Seal kõik asjad kirjas, et mis on mis ja kuidas need markeeritud.

Mu Alhambral näiteks on all komplekt tugevdatud vedrustusega. Tean seda asjaolust, et auto on tõepoolest silma järgi vaadates kõrgem kui seda oli Galaxy, mida ennemalt omasin. Samuti viitab sellele silt, mille leidsin pagasnikust. Sildil kirjas terve posu kolmetähelisi lühendeid, milledest igaüks midagi tähendab, Ükskord leidsin nii palju vaba aega, et harutasin siis need koodid lahti ning üks neist külge poogitud lisadest seal tähendab justnimelt heavy-duty suspensiooni.
Vasta

Teine variant on vanakooli järgi transportöörilindist lõigatud rõngad vedrude alla.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Taga saab seda vist isegi teha.  Ees läheb lugu vägagi kahtlaseks, sest vedru ei pruugi hästi  enam omas õiges pesas püsida.
Kui ees kah tahta korrektsemalt asja läbi viia, tuleks amordi küljes olev vedrukann lahti murda ja kõrgemale keevitada. Samas on mul kahtlus, et tõste jaoks on võimalik osta ikkagi päris õige amordi-vedru komplekt.
Vasta

Unustasin täpsustada, Fordi tüüp on WA6 ehk pole enam samast perekonnast Alhambra ja Sharanniga.

Tootja pakub sellele ka tugevdatud vedrustust kuid see on veidi jäigem, 15mm jäme ja tsutike kõrgem, 370mm ehk 20mm olemasolevast kõrgem.

Marko idee on hea kuid kas 5cm paksust tasub nii alla panna?

Pigem siis lükkaks sinna vahele mõne esiamordi tugilaagri, selle saaks vist isegi viisakalt ära fikseerida.

Järgmine probleem tekib Brentexi käruga, eks seegi tahab tõusuga kaasa minna. Sinna vist oleks kõige lihtsam panna uued poritiivad ja suuremad rattad.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Uusi juppe osta suudab suvatont. Teades Tõnni, ta vaatab ka alternatiivid üle enne poodijooksmist.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(08-12-2022, 03:04 AM)tõnn Kirjutas:  Järgmine probleem tekib Brentexi käruga, eks seegi tahab tõusuga kaasa minna. Sinna vist oleks kõige lihtsam panna uued poritiivad ja suuremad rattad.

C rehvid ise annavad paar cm kõrgust juurde. Võibolla piisav ja on ühtlasi abiks kah.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

WA06 on väga tundlik vedrustuse seadete osas. Iseseisva leiutamise tulemuseks võib olla sõiduk, millega sõitmine võib sujuva kulgemise asemel kujuneda rooli külge kramplikuks klammerdumiseks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(08-12-2022, 11:20 AM)Aspelund Kirjutas:  WA06 on väga tundlik vedrustuse seadete osas. Iseseisva leiutamise tulemuseks võib olla sõiduk, millega sõitmine võib sujuva kulgemise asemel kujuneda rooli külge kramplikuks klammerdumiseks.
KÕIK Kõrgkooli haridusega mehaanikaInseneride poolt väljatöötatu on selline Wink Tuunida kanantas 19-sajandist pärit teadmistega tõllakuuride "inseneride" loomingut aga olles omanud ka 1935 aasta BMW 315, siis seal edesillas oma lolli peaga midagi "paremaks" teha küll poleks mõistnud. Hoobamordi asemel teleskoop, jah. Aga see olnuks juba ju uue silla ehitamine. 
Jah, saab spetsiifilisemaks aga see tähendab alati ka kokku halvemaks! WA06 on selle ajastu Ford, mille peale isegi vingmokk Klaarkson oli sunnitud peaagu ülivõrdeid just veermiku poolelt esitama! Eriline mõnuruigamine käis B-Maxi sõidul Wink Tõsta võib ja tõste on tihtipeale ilus ja mõtekas tegu. Lihstalt rooligeomeetria ja raskuskeskme kõrguse muutus võivad juhitavust olulisel määral muuta. Need pole talasildadega maasturid, mis ongi ju 19.sajandist...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Andres_k, hobiautod, Lauri_L, mossepower, stretch, 3 külali(st)ne