08-12-2022, 12:26 PM
(08-12-2022, 11:20 AM)Aspelund Kirjutas: WA06 on väga tundlik vedrustuse seadete osas. Iseseisva leiutamise tulemuseks võib olla sõiduk, millega sõitmine võib sujuva kulgemise asemel kujuneda rooli külge kramplikuks klammerdumiseks.KÕIK Kõrgkooli haridusega mehaanikaInseneride poolt väljatöötatu on selline Tuunida kanantas 19-sajandist pärit teadmistega tõllakuuride "inseneride" loomingut aga olles omanud ka 1935 aasta BMW 315, siis seal edesillas oma lolli peaga midagi "paremaks" teha küll poleks mõistnud. Hoobamordi asemel teleskoop, jah. Aga see olnuks juba ju uue silla ehitamine.
Jah, saab spetsiifilisemaks aga see tähendab alati ka kokku halvemaks! WA06 on selle ajastu Ford, mille peale isegi vingmokk Klaarkson oli sunnitud peaagu ülivõrdeid just veermiku poolelt esitama! Eriline mõnuruigamine käis B-Maxi sõidul Tõsta võib ja tõste on tihtipeale ilus ja mõtekas tegu. Lihstalt rooligeomeetria ja raskuskeskme kõrguse muutus võivad juhitavust olulisel määral muuta. Need pole talasildadega maasturid, mis ongi ju 19.sajandist...