KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Muidugi! No kuidas ma, lollpea sellise asja ära nüüd kahe silma vahele jätsin!?
Alternatiiv leitud!  Smile

   
Vasta

SKU FO-GA06-EFS1
On kood ja paari tagumiste vedrude hind on 245 EUR + transa.
200 raha+transa saab 40mm liftkit i kõigile neljale punktile.
Arvatavasti kaasneb selle 40 mm pakkude lisamisega ka silla reguleerimine.
Vasta

Vist on mõttekam panna vedrutõste puksid vahele ja ongi olemas:

[Pilt: pod3-45.jpg]

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

5cm on 2" tõste. Ohtudeks lühikeseks jäävad pidurivoolikud ja ABS juhtmed, kuigi nii väikse tõste puhul see on pigem harvaesinev nähtus ja teiseks sillageomeetria nii paigalt nihkumine, et ei ole enam ruumi paika aiamiseks. Sõbra mitsul sai seetõttu 1,5" peale alla kolitud, sest hakkas rehve sööma esisillas ja reguleerimiseruum sai otsa 2" puhul.
Vasta

Vedrutõstepuksiga on muidugi see teema et kuidas vedru ise kandma jääb. Vanematel Alhambratel ja Sharanidel(2000 aastate kanti) oli mäletamistmööda tagavedru esimene kandev keerd üsna väike ja mida suurema koormaga auto sõitis seda rohkem suruti õõtsa ja kere vahele kandma järgmist keerdu - ehk et esimene ja teine vedru keerd lähevad üksteise ümber. Kui sul sama ehitusega, siis mis arvab vedru sellest kui ta kandepind on väiksem?

Aga tõstest - oma Sierrat tõstsin kunagi kah - teise margi vedrudega ja esiamortide tõstmisega. Lõpptulemus tuli 17cm tõstet. Amortidele jäi liikumisruumi piisavalt. Sillajooksu sain paika ja juhitavus halvemaks ei muutunud. Kinni ka enam ei jäänud ja sain 195/65/15 ratta alla panna.  

Ja kes kardab pidurivoolikute ja abs juhtmete ulatumise pärast - need on tehtud piisava varuga, et amordi täies pikkuses rattaid välja keerates neile veel pinget peale ei tule. Kui amordi käiku pikendad on teine teema...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(09-12-2022, 19:46 PM)nustu826 Kirjutas:  ... oma Sierrat tõstsin kunagi kah ... Lõpptulemus tuli 17cm tõstet...
Kas pilti saaks?
Vasta

Kardan et need pildid on juba läinud kõige kaduva teed. Auto oli mul 9 aastat tagasi. Kindlasti tegin pilti, aga ei ole kindel et neid enam alles on. Kui millalgi jõuan, siis sobran vedelma jäänud mälukaartides. Ehk on jäänud mõni klõps...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Võibolla rumal küsimus, kuid oleks vaja töötunniarvestit.
Selliste omadustega et kui süüte sisse keeran läheb kell käima ja kui välja jääb seisma ning loeb samast kohast edasi kui uuesti süüde sisse keerata ning teda peaks saama nullida.
Ehk objektile saabudes panen kella nulli ja lahkudes kirjutan tunnid ja minutid üles.

Lada osutiga kellast olen teadlik aga on ka miskit kaasaegsemat toodet mis sama töö ära teeb ja ei nõua armatuuri ava tegemist?
Vasta

Digiparimiskell teeb enamuse nõutust.
Vasta

(10-12-2022, 13:26 PM)2715 Kirjutas:  Võibolla rumal küsimus, kuid oleks vaja töötunniarvestit.
...

Midagi sellist: https://www.agreto.com/hour-counter/

Eestis näikse Soodevahe Agro kasutavat: https://www.soodevaheagro.ee/

Parkimiskell vist ei näita eraldi pargitud aega ja jooksvat aega?
Vasta

Digitaalne malekell?
Vasta

Veoauto lumekettide paigaldamisel jäid üle sellised jublakad, mida esmapilgul ei osanud kuhugi paigutada. Alla läksid ketid kahveltõstukile, vahetut ohtu Eesti teedel ei ole. Mida nendega tehakse? Kas lihtsalt mingite sabade üles sidumiseks?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ei ole sabade sidumiseks. Sabasid võid tavalise ehituspoest ostetud seekliga siduda.
Need konkstükid on kettide ühendamiseks sellel alal, mis on teega vahetult kontaktis. 
Mäkerdasin punaseks kohad, kuhu nad päris-päriselt-originaalis mõeldud on. Aga eks paljugi sõltub sellest, et missuguse koostemustriga ketid sul üldse kasutada on ja võimalik, et need konksud ongi justkui ülearune luksus, mis komplektiga lihtsalt igaks juhuks kaasas olid.
Tglt on kuradima head asjad, kui on selline kett kasutada nagu sel pildilgi, sest neid kasutades on ketti imelihtne ühendada ja hiljem ka sedasama koostu hõlbus lahutada.

   
Vasta

Sellisel pildil kujutatud pisikesel traktoril lumelükkamisel ketti pigem ei paneks. Elu on näidanud (ühe talve põhjal), et koos täispaagi ja operaatoriga ca 900kg kaaluv traktor ninasse kinnitatud saha puhul veidi kipub väänama traka raami esiserva. Sahk 1,6m lai, traka 4WD, rehv industrial. Ehk siis pigem las kraabib tühja kui lõhub.
Vasta

(11-12-2022, 02:49 AM)ak75 Kirjutas:  Ehk siis pigem las kraabib tühja kui lõhub.
Kergemal tõusul nagu mul siin on jääkett hädavajalik ja ilma ketita jäädki tühja kraapima kevadeni...Sellisel prussakal pannakse puhur ette ja siis ei lükka midagi kõveraks ega puru...
Vasta

Experdil purunes webastost üles tulev terastoru.Ülevaataja tegi juba paar aastat tagasi märkuse,et roostes kõhu all ja seal vahetasin välja juba.Tal ahjust tuleb kumm voolik siis terastoru kuni tulemüürini seal taas üles keeramise koht kumm voolik ja edasi taas terastoru kuni mootorini ja salongiahjuni(selline tehase lahendus).Nüüd puru see üles tulev toru magusas kohas otse roolilati peal.Millega oleks mõistlik asendada?Kõige lihtsam oleks vast vedada selle läbipaistva suruõhu voolikuga,aga kas kõige mõistlikum?
Vahetasin hammasrihma ja töö valmis ja võiks sõitu minna kui järsku mahla sisse valamisel kõhu alt mõnuga niriseb ja sealt kus mitte midagi näppinud pole...Vedas,et buss alles tõstukil oli...
Vasta

(11-12-2022, 16:11 PM)muska71 Kirjutas:  Kõige lihtsam oleks vast vedada selle läbipaistva suruõhu voolikuga....
https://www.youtube.com/watch?v=lup16uXTuwI
Vasta

Nõukaaegsed elektrilised kuuselaternad, sees keeratavad pirnid nagu taskulambil, kokku 20 pirni tundub, et jadas. Kogu majandus 230 (220) pealt. Paaril pirnil, mille välja võtsin suht loetamatu tähistus. Enda loogika ütleks, et peaks sobima 12 v pirnid. Kas loogika peab paika?
Vasta

(19-12-2022, 10:39 AM)sugraM Kirjutas:  Nõukaaegsed elektrilised kuuselaternad, sees keeratavad pirnid nagu taskulambil, kokku 20 pirni tundub, et jadas. Kogu majandus 230 (220) pealt. Paaril pirnil, mille välja võtsin suht loetamatu tähistus. Enda loogika ütleks, et peaks sobima 12 v pirnid. Kas loogika peab paika?
Loogika ja arvutus justkui õige, aga mäletamist mööda 12V pirnid sellise sokliga olid pigem haruldus ja laternates olid enamasti 6,3V pirnid. 
Mismoodi see niimoodi olla sai 20 lambi ja 220V puhul, ei oska hetkel kommenteerida; võibolla oli pistikusse ühendatud jadamisi diood, mis ühe poolperioodi maha võttis.
Siin samuti 20 lampi ja pirnid 6,5V
https://www.osta.ee/noukaaegsed-kuuselam...16701.html
Vasta

(19-12-2022, 10:39 AM)sugraM Kirjutas:  Nõukaaegsed elektrilised kuuselaternad, sees keeratavad pirnid nagu taskulambil, kokku 20 pirni tundub, et jadas. Kogu majandus 230 (220) pealt. Paaril pirnil, mille välja võtsin suht loetamatu tähistus. Enda loogika ütleks, et peaks sobima 12 v pirnid. Kas loogika peab paika?

13,5V ja 0,16A
Kuna kõik on jadas, siis asendus peaks olema lähedase voolutugevusega (ja pingega).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne