KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kui pirn läks läbi, sai tatikana pesa šokolaadipaberi fooliumit täis topitud ja põles jälle Big Grin Kui neid juba mitu tk läbi, siis hakkas ka eredamalt põlema ja allesjäänud kiiremalt läbi minema Big Grin
Vasta

(19-12-2022, 15:08 PM)wax Kirjutas:  Kui pirn läks läbi, sai tatikana pesa šokolaadipaberi fooliumit täis topitud ja põles jälle Big Grin Kui neid juba mitu tk läbi, siis hakkas ka eredamalt põlema ja allesjäänud kiiremalt läbi minema Big Grin
Lisaks sai need moodsalt vilkuvaks teha päevavalguslambi starteriga Big Grin
Vasta

Kas kuskilt on võimalik tellida spidomeetri trossi kõri ühenduse otsasid. 
Konkreetselt oleks vaja selliste trosside lugeja poolseid otsasid GV65 (mitte näidikusse minevat):
[Pilt: file.php?id=3278&mode=view]

Või kui suudate öelda, kuidas vanalt trossilt see ots ilusti maha saada ja hiljem uuele trossile kinnitada...

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta

Kas immobilaiser peaks blokeerima auto starteri või kütuse pealevoolu? Diisel (2,5 Ford, 2007) masinal selline mure, et otsustas mitte tööle minna ehk korraks võttis tule kolvile ja siis suri välja. Kerib edukalt, aga käivituda ei taha. Mineva aasta suure külmaga sarnane mure, signalisatsioon läks lolliks ja käivituma ei soostunud. Sooja ilma saabumisel mured ununesid ja töötas nii nagu tarvis. Oleks vist mõistlik signalisatsioon eemaldada, aga kas annab immobilaiseriga ka midagi teha, eeldusel et seal on probleem. Sula ilmaga saabub ehk tõehetk.
Vasta

Ja kindel et mitte vända ja/või nuka andur ?
Vasta

(26-12-2022, 18:32 PM)speedsta Kirjutas:  Kas immobilaiser peaks blokeerima auto starteri või kütuse pealevoolu? Diisel (2,5 Ford, 2007) masinal selline mure, et otsustas mitte tööle minna ehk korraks võttis tule kolvile ja siis suri välja. Kerib edukalt, aga käivituda ei taha. Mineva aasta suure külmaga sarnane mure, signalisatsioon läks lolliks ja käivituma ei soostunud. Sooja ilma saabumisel mured ununesid ja töötas nii nagu tarvis. Oleks vist mõistlik signalisatsioon eemaldada, aga kas annab immobilaiseriga ka midagi teha, eeldusel et seal on probleem. Sula ilmaga saabub ehk tõehetk.
Ma küll ei tea, mis Ford sul  on aga minu 2006-2007a masin viskab ekraanile teate kui immo on üles öelnud. Proovi akult  + juhe maha ca 15min ja siis uuesti. Vaata mis teeb. Edasi oleks jah pigem mingi anduri viga. Nuka andur asub üleval aga vända andur all ja sinna võib küll igasugu sodi lennata. Immoga reeglina kodus midagi ei tee, tuleb "teadja meeste" poole pöörduda.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Tavaliselt on nii, et originaalimmo peatab kütuse pealevoolu või siis sädeme, lisasignalisatsioon tavaliselt blokeerib starteri ahela.

Kui korraks käivitub ja siis sureb välja on üldjuhul tehase immos viga, aga see peaks armatuuril hoiatuslambina kuvatama. 

Võid proovida igaks petteks teist võtit kui on...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Tagasisidet pisut,suvel oli teemaks rehviseep.Muruka rehvi panin veljele tavalisest seebist vedeldatud möglaga ja pidama see ei jäänud ja paar kuud hiljem taas tühi...Siis võtsin poest ostetud ja eestis toodetud mingi vedelseebi,tegin rehvi sellega kokku ja peab tänaseni edukalt.Kuna sügisel sai rehvipingid sebitud siis nüüd olemas ka õige rehviseep.
Vasta

Immo toimimise loogika on suuresti tootjapõhine. Mõnel laseb kedrata, mõnel ei tee piiksugi. Järgmise gen transititel immo vastuvõtja (süüteluku ümber olev rõngas) päris levinud murekoht, esinduses letikaup. Aga kui mälu mind ei peta, siis vähemalt uuematel immo veaga ei kedranud starterit ringi.
Vasta

Soovitage tulekindlat terast. Katlal on kolde ukseava alumisel äärel seespool nurkrauast ekraan mis peab hoidma seina peidus otseste leekide eest. Nüüd aastatega on see vinkel hakanud kõveraks tõmbuma ja üks mõra on kaa sisse tulnud. Mõõtmetelt on ta ca 40cm pikk ja küljed 60x30 ning paksus 4mm.
Varuosana seda detaili ei pakuta. Tavalisest vinklist vist pole sinna seda juppi mõtet sisse lõigata. Paari kütmisega sõidab katlast minema?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mingisuguse otsa leiad siit kätte, loodan:
https://metallicheckiy-portal.ru/marki_m.../stk/09G2S
Vasta

Kuumakindlust (temperatuurid 900 kraadi ringis 24/7 ja 365 päeva) nõudvates kohtades kasutusel 2.4816; 1.4864; 1.4887 ja 1.4841. Viimasele kolmele pigem ei sobi temp. 650-800 kraadi eluea osas. Ühegi kohta neist ei oska soovitada kas ja kust nii väikeseid tükke leiaks.
Vasta

Lase kodustatud ukrainlasel tuua reaktiivmootori roheline turbiinilabidas, tiibraketis ka tulekindlat materjali. Meil viljakuivati ahju sisekestast, AVM leegihajutist, gerode sisekestast jne.
Vasta

(26-12-2022, 21:41 PM)Daff Kirjutas:  Soovitage tulekindlat terast. Katlal on kolde ukseava alumisel äärel seespool nurkrauast ekraan mis peab hoidma seina peidus otseste leekide eest. Nüüd aastatega on see vinkel hakanud kõveraks tõmbuma ja üks mõra on kaa sisse tulnud. Mõõtmetelt on ta ca 40cm pikk ja küljed 60x30 ning paksus 4mm.
Varuosana seda detaili ei pakuta. Tavalisest vinklist vist pole sinna seda juppi mõtet sisse lõigata. Paari kütmisega sõidab katlast minema?
L rauana ei leia sa soovitud asja kusklit, müüakse ainult suure plaadina. Koostiselt on tegemist kroomterasega.

Kui asja idee on kaitsta mingit katla teist osa otsese leegi eest, siis materjalist tähtsam on selle õige kinnitus. Seda ei tohi tuima kinni keevitada. Selline detail peaks vabalt mingite jullade otsas olema, et ta saab paisuda ning kahaneda. Nii ei lähe see kunagi kõveraks ega praguliseks. Kui kinnitus on selline, et viskad ta minutiga paika, siis kord aastas kannatab vabalt ka seda tavalist vinklit vahetada mis maksab euro.
Vasta

Kus kohast selliseid asju on võimalik osta(Eestis) ja mis selle nimetus on(Koormarihmapinguti peaks olema või käsivints otse tõlkes).


[Pilt: n1852OP__20228.1664741864.jpg?c=2]
Vasta

Selline vanakooli garaažilukk. Siiani tõrgeteta töötanud, null probleemi. Nüüd ükspäev keerab võti vaid neljandiku ringist, ja siis kiilub kinni, garaaži ust lahti ei saa. Siin pildil näha ka selle lihtne ehitus, ei kujuta ette, mis seal probleem üldse olla saab peale selle et äkki on vargapoisid ust käinud lõksutamas, ja kiil kuidagi õigest asendist nihkesse liikunud, et ei hambu? Mul on lukk vertikaalses asendis, ehk kiil tõuseb üles, lukustab ukse ülevalt. On kellelgi kogemusi, enne kui rellakaga sisse hakkan murdma? Rolleyes

   
Vasta

(27-12-2022, 10:47 AM)wax Kirjutas:  Selline vanakooli garaažilukk. Siiani tõrgeteta töötanud, null probleemi. Nüüd ükspäev keerab võti vaid neljandiku ringist, ja siis kiilub kinni, garaaži ust lahti ei saa. Siin pildil näha ka selle lihtne ehitus, ei kujuta ette, mis seal probleem üldse olla saab peale selle et äkki on vargapoisid ust käinud lõksutamas, ja kiil kuidagi õigest asendist nihkesse liikunud, et ei hambu? Mul on lukk vertikaalses asendis, ehk kiil tõuseb üles, lukustab ukse ülevalt. On kellelgi kogemusi, enne kui rellakaga sisse hakkan murdma? Rolleyes
Oli kunagi ühel garaažil täpselt sama lukk ning tuttav probleem. Minu mäletamist mööda oli tegu tõenäoliselt lihtsalt mehaanilise kulumisega, et aastast-aastasse tekkis keeramisel järjest raskem koht sisse, millest üle keermiseks pidi lõpuks ust jalaga togima või õlaga nügima ning õigel hetkel raskest kohast üle keerama. Lõppes see sellega, et antud lukk jäi ukse sisse iluasjana kuna luku avamiseks vajalik uksega laamendamine õige nõksu tabamiseks läks lõpuks üle terve mõistuse piiride. Ju oli kunagi määrimata v. õrna kihiga tehase konserveerimisõlis lukk kasutusse võetud või siis tagantjärele tarkusena oleks pidanud ka ise vahepeal määrima. 15 aastat töötas igapäevaselt hästi enne kui jamad hakkasid. Ja tolajal oli ikka reaalne igapäevane kasutus. Isal käis auto iga päeva hommikul gaaraažist välja ja õhtul garaaži. Alles 2000ndate keskpaigas hakati autot igapäevaselt korterimajade vahel õues parklas hoidma.
Vasta

Mul KAKS sellist lukku 40 aastat kasutuses, üks neist tõesti igapäev ja mitmeid kordi päevas, st sinna käin tööriistade jms järele pidevalt. See pidevalt avatav-suletav lukk on probleemivaba, muidugi vahel saab brake cleanerit sisse lastud ja siis universaalõli ka mõni sorts. Teine, linnas olev lukk käib raskelt, selle kallal on kunagi mingid masuurikad käinud, olid sodi sisse toppinud jne Kuid kui võti saab õigesse asendisse, siis keerab ikka. Seda pole viimased ca 15 a intensiivselt kasutatud ka.
Mida tahtsin sellega öelda - ma ei panustaks mehhaanilisse kulumisse, ennem on seal sees kas sitta või vägivallaga liiga tehtud.
Vasta

(27-12-2022, 10:47 AM)wax Kirjutas:  Selline vanakooli garaažilukk. Siiani tõrgeteta töötanud, null probleemi. Nüüd ükspäev keerab võti vaid neljandiku ringist, ja siis kiilub kinni, garaaži ust lahti ei saa.
Kas ei või olla jää sattunud sinna hammaslati peale?
Vasta

Kui keegi oleks sinna midagi toppinud või murdnud siis ei saaks üldse keerata.

Pigem ikka vajumine või kiilumine.

Pead kangiga ust tõstma samal ajal võtit keerates.

Võib olla ka nii, et võti kukkus maha ja väänas mõne pulga kõveraks.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: bom, Econoline, ivo86, Lauri_L, mutikas, pat1, väikemees, 6 külali(st)ne