KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(06-02-2023, 22:20 PM)muska71 Kirjutas:  ...Kummik ise https://becky.ee/toode/dunlop-blizzard-v...-kummikud/  .Olen mina loll ja ei oska või valed materjalid,või...?
Vale materjal, kummiku kirjelduses ju kirjas 
Tsitaat:
  • Välismaterjl – PVC

seega peab pvc lappimise materjale otsima, põhiliselt seda sulatatakse kokku aga mingi liim pidada ka olema, pvc halli lappimiseks kunagi pakuti.
Vasta

Millega katta tööpind garaazi töölaual?
Ehitan prussidest korralikku asja, aga küsimus üleval, millega katta?
Ehk millest teha tööpind?

Metalli ei plaani kasutada.

On võimalik saada vineerijääke (RIGA ja naturaalne), odavalt.
RIGA vineer teatavasti on sellise libeda kattega.
Naturaalne on kare ja asjad ei libise peal.

Samas RIGA vineer on tume ja mustus ei hakka silma.
Naturaalne vineer ajapikku määrdub ja muutub koledaks.
Eriti, kui remontida seal mingeid mootorite osi, seadmeid vms.
RIGA vineeri muidugi pakutakse suuremate lehtedena odavamalt, kui naturaalset.

Mida siis kasutada?
Kummimatt osta ja täispikkuses töölaud sellega katta, et ei libiseks asjad töö ajal või ainult mingi konkreetne töötsoon?

Või on veel mingeid variante/ideesid?
Vasta

Roomik, pole tänu väärt, tarkus puhtalt youtube videodest pärit, eriti seleendioksiidi osa.
Vasta

(06-02-2023, 23:34 PM)A.V.S.K Kirjutas:  Millega katta tööpind garaazi töölaual?

Katad sellega, mis enesele vastavalt tehtavatele töödele hea tundub. 
Puutööd tehakse reeglina puidust kattega laual, metallitööd metallkattega (aga selle sa ju välistasid).
Kui tahad teiste järgi ahvida, siis minu järgi tehes pead katma metallitöö ajaks metalliga  Big Grin
Enamus ajast on mul ikkagi metallitööd (keevitus/lõikus), aga kui tahan teha seal midagi peenemat, töötada millegi õrnema kallal, siis asetan metalllauale lisakatte. Vineerplaadi või pakkepapi (muide väga hea alus happega möglamiseks ja värvimiseks) või kasvõi mitmekordse villase teki (auto klaaside pesemiseks ja toonimiseks näiteks).

   
Vasta

(06-02-2023, 23:32 PM)honkomees Kirjutas:  
Tsitaat:
  • Välismaterjl – PVC

seega peab pvc lappimise materjale otsima, põhiliselt seda sulatatakse kokku aga mingi liim pidada ka olema, pvc halli lappimiseks kunagi pakuti.
ehk saab siit abi, "kummipaadi" (PVC) puhul toimis, sai jões terava kivi otsa sõidetud.
https://pood.magaziin.ee/product/kummipa...ikomplekt/

JAN
Suzuki GV & VW Caravelle
Vasta

(06-02-2023, 22:20 PM)muska71 Kirjutas:  Vanasti läks kummik katki sai lapitud.praegu tütrel danlop kummikus pragu,puhastasin nagu vanasti,rohelisest duubist vulkaniseerimis liim peale kuivas natuke ja lapp peale,aga no puudub igasugune nake ja lapp kinni ei jää.Lapiks kasutasin alul panin selle lapi https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/re...m-hind-1tk  ja hiljeim sinise servaga kandiline paik .Kummik ise https://becky.ee/toode/dunlop-blizzard-v...-kummikud/  .Olen mina loll ja ei oska või valed materjalid,või...?Kummiki ise veel korralik ja kahju utiili saata.
Äkki proovida PVC õhkmadratsi/kummipaadi lappimise komplekti, mida mõnest adekvaatsemast matkatarvete poest võiks saada? See koosneb liimituubikesest ja nii umbes tikutoosi suurustest paikadest. Mul oli Aussis reisides PVC õhkmadrats autos, seda sai niimoodi palju kordi lapitud. Paigad jäid iseenesest pidama, aga madratsi materjal oli ikkagi niivõrd fekaal, et igal ööl tekkis jälle mõni uus auk ja ega lõpuks tast asja ei saanudki. Big Grin

P.S. Oma Aussis ostetud KUMMIST kummikud (kirjadega "Made in Australia") said pakiga koju saadetud ja on siiani kenasti alles. Tundusid lihtsalt liiga head, et sinna maha jätta.

P.P.S. Näe, eelmises postituses ongi kummipaadi lappimise komplektile viide.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Lootust eriti pole aga äkki siiski...
Nimelt tarvis oleks planetaaridega revers-reduktorit mis oleks võimalikult kompaktne ja võllid väljuks vastaskülgedelt?
Umbes sellist toodet nagu videos ja soovitavalt ei maksaks ka et neeru peaks ära müüma.
Vasta

Civic 2003, 1,6l bens+gaas, manuaal, litsilõks.

Spido valetab maanteekiirusel ca +20km, linnas  ~15. Rehvid ettenähtud mõõdus.

Kas on mingit ideed, kus see kotermann võiks pesitseda?
Vasta

Kas odomeeter valetab samuti või on selle näit õige?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Pakuks välja et mõni abs andur või lugemisrõngas vigane kui kiirusesignaal tuleb nende pealt. Mul oli Volvoga sama probleem, kus üks abs andur andis vigast signaali. Tuld põlema ei pannud ja kõik toimis. Küll aga põristas pedaali vahetult enne seisma jäämist nagu libe oleks ja kell näitas ~20 vähem. Mõne kilomeetri pärast hakkas õigust näitama kuniks uuesti käivitasid. Ilmselt võrdles ülejäänud 3e ratast ja vaatas et asi jama ja eemaldas selle ratta mõõtmisahelast. Tuli ei süttinud muul ajal kui käivitades. Üks esimene rõngas veovõlli küljes oli vigane. St. et oli ühest kohast madalamaks roostetanud.
Tasuks äkki arvuti järgi panna ja kontrollida sõidu ajal rataste kiiruseid laivis. Kui seal on õige kõik, siis kaaluks kellaploki viga

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Kas on kindlasti rattast mõõtmine? Kui käimarist, siis on variante rohkem, vale peaülekanne ja ja vale hammasrattaga andur kohe nimekirja juurde. Algandmetest on puudu, et kas viga tekkis või oli algusest saati.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Andur jah saab info kastist. Kui autol on peal püsikiiruse hoidik, siis võiks see ka mitte toimida.

Rekalibreerimine:
https://www.youtube.com/watch?v=cGf3t9nRbP4

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(13-02-2023, 22:15 PM)Marko Kirjutas:  Kas on kindlasti rattast mõõtmine? Kui käimarist, siis on variante rohkem, vale peaülekanne ja ja vale hammasrattaga andur kohe nimekirja juurde. Algandmetest on puudu, et kas viga tekkis või oli algusest saati.
"Algusest saati" ehk siis Poola-Ukraina piirilt sai masin ostetud  humanitaarmissioonilt kojusõiduks. Startides võõra äsjaostetud aparaadiga kiirteele, olles ammu minetanud kohase värskusastme, kahtlustasin esmalt Poola rekkajuhte mastaapses kiiruspiirikuga huiamises.
Paarsada kiltsa hiljem, tülitades Waze, selguski, et reaalselt olin ise kaamel ja venisin liiga aeglaselt.

(Päev hiljem, kurnatuse tõttu alles poolel teel Eestisse  selgus, et see, mida pidasin kahenädalase magamatuse ja närvipinge järelmiks, oli hoopis kaks kriipsu koroonatestil)
Vasta

Tahan osta Ukrainast pudi-padi. Kuidas toimida?
Vasta

(16-02-2023, 22:18 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tahan osta Ukrainast pudi-padi. Kuidas toimida?
Prooviost. Summas, mis ei aja nutma.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(16-02-2023, 23:29 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(16-02-2023, 22:18 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tahan osta Ukrainast pudi-padi. Kuidas toimida?
Prooviost. Summas, mis ei aja nutma.
St. on suur oht petta saada?
2800 ja 3000 grivnat asjade hind.
Vasta

tahaks ka teada saada ... st küsimus rohkem selles, kuidas sealt kaup kätte saada. Enne suurt sõda proovisin mitmest sealsest netipoest, valikus vaid kohalikud linnad ja telefonitsi igal pool öeldi, et Ukrainast välja nemad müüa/saata ei saa Sad .
Vasta

Tuleb leida kohalik eestlane?
Vasta

Oleneb mida tarvis on - avtoclassika.com saadab ja võin oma kogemuse põhjal kinnitada, et jõudis ka kohale.
Vasta

Reaalselt saad sa teha mõnda asja:

1. Kirjutada-helistada pakutavatel kontaktidel ja kui adekvaatselt vastatakse, siis on lootust, et asja taga on reaalne äri mitte skeem.
2. Vaata whoisist kas domeen registreeriti nädal tagasi või kaua aega tagasi. Vana asi on usaldusväärsem.
3. Googelda äri nime, kaubamärke vms koos sõnaga probleem (kohalikus keeles).
4. Kui on võimalik, küsi mõnest temaatilisest või kohalikust foorumist, millise kohaga tegu.

Aga üldiselt on reegel nagu ikka äri tegemisel - kui ei suuda usaldada, ära tee. Samas jänkud sampust ka ei joo.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Mats metsast, 2 külali(st)ne