KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(17-02-2023, 02:10 AM)ZIL 131 Kirjutas:  
(16-02-2023, 23:29 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(16-02-2023, 22:18 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tahan osta Ukrainast pudi-padi. Kuidas toimida?
St. on suur oht petta saada?
...

Netis on alati oht petta saada. Aja siis tuult väljal. Ei ole Ukrainas teisti.


Lisan veel viienda võimaluse: suhelda Ukraina vahet sõeluvate inimestega ja hüvitada nende sõidukulusid marsruutide sobivusel.
Vasta

Minu kinnistule on jäetud eelmise elaniku poolt puhtaks tehtud autokere. Kevadel tahaks platsi puhtaks teha, aga enne kui otsin mingid vanarauakogujad tahaks teada, kas peaks kuhugi teatama. Auto omanik on juba ise kaks aastat lubadusi andnud.
Vasta

Oleks hea, kui saaksid endiselt omanikult ostu-müügi lepingu ja teh. Passi.
Siis saad kere ära anda ja tema nimelt maha.

Muul juhul pead palju jupitama ja arvelt maha ei saa.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(18-02-2023, 19:07 PM)tõnn Kirjutas:  Oleks hea, kui saaksid endiselt omanikult ostu-müügi lepingu ja teh. Passi.
Siis saad kere ära anda ja tema nimelt maha.

Muul juhul pead palju jupitama ja arvelt maha ei saa.
Olen seda tralli läbi teinud ja pead leidma eelmise omaniku.pead otsima metalli kokku ostu kes ka arvelt kustutab,neile võtad omanikult volituse,et tema volitab sind tema autot arvelt kustutama ja siis auto jäänused ja volitus+tehniline pass numbritega ja kaalule.kui nr pole enam teed seletuskirja kohapeal.Ise olen metanex oü kaudu niivisi romust lahti saanud,neid ei huvita leping,vaja dokid+ volitus.
Vasta

No kui eelmine omanik vaatamata tähelepanu juhtimistele ei viitsi liigutada. Siis mina tükeldaks selle kere lihtsalt väiksemaks ja saab kokkuostu ise ka ära viia. Üldiselt väiksemate juppidena ei ole tähelepanu pööratud autole, kui sellisele. Või kui jupitada ei viitsi, pole võimalust. Siis sümboolselt mõni ikka ära koristab õuelt.
See, et kellegil niimoodi luukere kappi jääb. No milleks ise peaks ostu müügi ja teab mis volitustega ringi jooksma, kui teine pool ei viitsi, taha.
Vasta

Võimalik,et omanikul ongi mugavam paber kirjutada ja dokid anda kui ise sellega tegeleda ja oma aega raisata...
Vasta

Saigi öeldud omanikule, et lasen kellelgi ära viia, sest mina ise ei taha sellega tegeleda. Siis tuli vastus, et tema nimel ja ma ei saa seda teha. See mind enam ei takistaks, aga prooviks enda jaoks seadusliku alibi saada enne kui rauahundid kutsun. Mis oleks variandid. politsei, vald, keskonnaamet, ark ?, teevad äkki omanikule teatise.
Vasta

Tõsta oma kinnistu piiridest välja. Tee pildid ja teavita omanikku, et nüüd on seal. Pole enam sinu vastutada.
Vasta

Nõmme Tallinnas pidi hea piirkond olema kus autoromude omanikke motiveerida osatakse. Big Grin
Vasta

(16-02-2023, 22:18 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Tahan osta Ukrainast pudi-padi. Kuidas toimida?
Omniva toob suht isegi rindelt asju ja viib ka sinna. Ma olen pidanud mõned karbikesed saatma, kui ise pole saanud kohale minna.
Vasta

Nojah, polegi nii lihtne sest romust lahti saada. Ise tegutsema hakates võib viimaks veel erilise frukti mõtteviisiga kodaniku näol mõne omavolilise tegutsemise menetluse saada.
Politsei vaevalt sellise asjaga tegelema hakkab. Keskkonnaametit ehk huvitaks  lammutamine ja kuhu kõik jäätmed said. Aga kas jällegi hakkavad tegelema, rääkida samas ju võib oma muret.
Kõige kindlam oleks ehk see kere omaniku õue peale viia ja öelda, et tõin su auto ära. Läheb küll raha oma taskust, aga tuleviku suhtes oleks meelerahu.
Vasta

(18-02-2023, 19:30 PM)muska71 Kirjutas:  Olen seda tralli läbi teinud ja pead leidma eelmise omaniku.pead otsima metalli kokku ostu kes ka arvelt kustutab,neile võtad omanikult volituse,et tema volitab sind tema autot arvelt kustutama ja siis auto jäänused ja volitus+tehniline pass numbritega ja kaalule.kui nr pole enam teed seletuskirja kohapeal.Ise olen metanex oü kaudu niivisi romust lahti saanud,neid ei huvita leping,vaja dokid+ volitus.

See asi enam nii lihtsalt ei käi. Osaliselt lammutatud autole annavad nad küll vastuvõtu kohta romutõendi, aga maha pead ise võtma TRA kontoris. Kui auto on komplektne (mootorid-sillad-uksed-luugid-istmed jne suurem mant sees), siis saab. Hindab platsimees...

Võib-olla kuskil mõni koht, kus saab ka lihtsamalt, neid tasub siis hoida.

Mis puudutab ülbitsevat omanikku, siis siin on mitu võimalust. Kõige korrektsem (aga paraku ka tülikam ja kallim) on viia kaarik tema õuele. Tema vara, tema mure. Praeguste ilmadega libiseb katuse peal hästiSmile Ainult suunda hoida ei taha...

Teine variant on lohistada avalikule maale ja edaspidi väita igale kurtjale, et on kogu aeg seal olnud. On küll sigadus teiste suhtes, aga juriidiliselt pole järelmid Sinu, vaid auto omaniku probleem.

Ise tükeldama ja realiseerima hakates võib üsna lihtsalt maksjaks sattudaSad

Kõige tõhusam on ilmselt südamlik vestlus looduslikult kaunis kohas kergete võimlemisharjutuste saatel, kui seni on vaid katteta lubadusi jagatud. Oluline on siiski jääda vaoshoituks ja rahulikuks, et pärast poleks maksja rollis.
Vasta

Miks nii juhtus?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Pildilt ei saa hästi aru, aga oleks nagu detoneerima lastud? (segu lahja, ülekuumenemine)
Vasta

Tegu on Fiat 127 mootorist pärit kolviga, detoneerimise tundemärke ei meenu, samas lahjavõitu segu ei välista, kuigi põlemiskambrite tahma kogus viitaks justkui vastupidisele. See 903 kuubikuline mootor peaks vabalt kannatama 6000+ pööret, mina olen sellega siiani küllaltki probleemivabalt läbinud umbes 47k km, hullult pähe nagu ei ole andnud... Umbes aasta tagasi sai huvi pärast kompressioone mõõdetud, madalavõitu need olid, aga võrdsed. Viimasel ajal hakkas tühikäik meenutama diiselvedurit, muidugi liiga ühtlane pole see kunagi olnud. Kõrgematel pööretel tuli lonkav silinder siiski järgi, aga karteris oli ka korralik surve ja õhufiltri korpus ujus õlist. Sai siis uuesti manomeeter külge kruvitud ja seekord näitaski see neljanda silindri surveks 2 ning peale lahkamist avaneski eelpool esitatud pilt. Huvitabki, et mis ja kuidas kolvi niimoodi ära lõhkuda võb?
Vasta

(19-02-2023, 03:35 AM)stretch Kirjutas:  Tegu on Fiat 127 mootorist pärit kolviga, detoneerimise tundemärke ei meenu, samas lahjavõitu segu ei välista, kuigi põlemiskambrite tahma kogus viitaks justkui vastupidisele. See 903 kuubikuline mootor peaks vabalt kannatama 6000+ pööret, mina olen sellega siiani küllaltki probleemivabalt läbinud umbes 47k km, hullult pähe nagu ei ole andnud... Umbes aasta tagasi sai huvi pärast kompressioone mõõdetud, madalavõitu need olid, aga võrdsed. Viimasel ajal hakkas tühikäik meenutama diiselvedurit, muidugi liiga ühtlane pole see kunagi olnud. Kõrgematel pööretel tuli lonkav silinder siiski järgi, aga karteris oli ka korralik surve ja õhufiltri korpus ujus õlist. Sai siis uuesti manomeeter külge kruvitud ja seekord näitaski see neljanda silindri surveks 2 ning peale lahkamist avaneski eelpool esitatud pilt. Huvitabki, et mis ja kuidas kolvi niimoodi ära lõhkuda võb?
Näinud samast olukorda kui mootor remondi käigus komplekteeriti otse karbist tulnud rõngastega ning rõnga pilu enne silindris üle ei kontrollitud. Sõita sai vast 200 km enne kui rõngas üheltmaalt kinni paisus ja ennast koos kolviga ära lõhkus ja just niimoodi surverõngaste vahelt. Samas juba 47 000 ära sõitnud mootori puhul muidugi äärmiselt ebatõenäoline. Samas järsku tekkinud lahjast segust (nt. karpa seadistamine, väiksema takistusega õhufiltri paigaldamine) põhjustatud ülekuumenemine võiks seda nagu soodustada.
Vasta

Vaja oleks tahhokat eri mootorite ja agregaatide pöörlemiskiiruse mõõtmiseks kodustes tingimustes. Kas see oleks normaalne valik  https://www.lemona.ee/mini-digitaalne-mi...uni-t.html   ?
Vasta

(19-02-2023, 00:02 AM)v6sa Kirjutas:  Osaliselt lammutatud autole annavad nad küll vastuvõtu kohta romutõendi, aga maha pead ise võtma TRA kontoris. Kui auto on komplektne (mootorid-sillad-uksed-luugid-istmed jne suurem mant sees), siis saab. Hindab platsimees...

Võib-olla kuskil mõni koht, kus saab ka lihtsamalt, neid tasub siis hoida.

Kas on asjad viimase poole aasta jooksul muutunud või on (taas) tegu praktikakauge targutamisega?

manuspilt: viisin veereva kere 13juuni 2022 Kuusakoskisse.

küsimuse küsijale: nagu ülal kirjeldatud, siis tuvastatava auto viib omanik või volitatu ja võetakse arvelt maha. Auto küljes olnud metalli võib viia igaüks. Sa viid ilmselt vajadusel lihtsalt metalli.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(19-02-2023, 13:02 PM)13piisab Kirjutas:  Kas on asjad viimase poole aasta jooksul muutunud või on (taas) tegu praktikakauge targutamisega?

manuspilt: viisin veereva kere 13juuni 2022 Kuusakoskisse.
...

See on juba selge kiusamine! Katsu juba ükskord üle saada oma solvumisest, suur mees...

Oma väite tõenduseks võin soovijatele demonstreerida AS Metanexi üleandmise-vastuvõtmise akti nr. ****68, kus on kirjas artikkel 12AOJ 0,58 t. Kõneksoleval ohtlikul autoromul oli eemaldatud jõuagregaat (mootor, käiugukast, esisild). As Metanex ei võta enam sääraseid mittekomplektseid sõidukeid arvelt maha, vaid väljastab akti ja edasine on omaniku mure.

On hea teada, et samal ajal Kuusakoski jätkas vanal viisil.
Vasta

(19-02-2023, 12:16 PM)muska71 Kirjutas:  Vaja oleks tahhokat eri mootorite ja agregaatide pöörlemiskiiruse mõõtmiseks kodustes tingimustes. Kas see oleks normaalne valik  https://www.lemona.ee/mini-digitaalne-mi...uni-t.html   ?

Kui pöörlevad detailid on piisavalt kontrastsed ja suured, siis jah.

Võib tekkida vajadus märkida pöörleva detaili pinnale selgelt eristuv triip/sektor.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ats70, 2 külali(st)ne