KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

https://youtu.be/F8GCuCbwN-c?t=67
Vasta

(02-03-2023, 10:19 AM)giordanobruno Kirjutas:  Kas kellelgi juhtub olema, või on teadmisi kust saab DT-14 kataloogi.


Sellest pole abi?
Vasta

(02-03-2023, 22:41 PM)ivo86 Kirjutas:  https://youtu.be/F8GCuCbwN-c?t=67

See on kaasaeg, penskar küsis saksa kulliga suusa kohta. Sisetunne ütleb, et kui see on reaalne uueväärilisena säilinud originaaldetail, siis võib märkimisväärset laekumist oodata, seda muidugi realiseerimissoovi olemasolul.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-03-2023, 23:01 PM)Marko Kirjutas:  
(02-03-2023, 22:41 PM)ivo86 Kirjutas:  https://youtu.be/F8GCuCbwN-c?t=67

See on kaasaeg, penskar küsis saksa kulliga suusa kohta. Sisetunne ütleb, et kui see on reaalne uueväärilisena säilinud originaaldetail, siis võib märkimisväärset laekumist oodata, seda muidugi realiseerimissoovi olemasolul.

Halloo!
Minu "sisetunne" ütleb, et mootorratastel lisavarustusena suuski küll kasutati, aga ma ei tea küll enda piiratuse kohalt, et neid selleks puust oleks valmistatud. Ksf! Penskar on muidugi kurioosum omast  kohast Abja piirkonnast,  huvitavate leidude ja faktidega on ta tihti seda foorumit rikastanud, a la Tihemetsa kooli kokkutulek jne (väike torge, nn "nali" minu poolt), tore oleks näha ka mingit pilti sellest "originaaldetailist". Kui keegi midagi minu jutu ümberlükkamiseks postitab, siis alati valmis vabandama, sest mina erinevalt teistest "kõhutunde funktsiooni omavatest ksf!-dest" ei ole teema tundija...

Kuna saan nüüd jälle postitusi muuta ja kustutada...
10 aastat tagasi, no siis ilmselt pilti ei ole ja pilti ei tule ning suusk ise ka juba ära suusatanud. Külgkorvi peale ma ei osanudki mõelda, mingi loogika seal oleks, et "rehvita velje kujuline süvend" võiks olla seepärast, et suusk rehvi peale (või õigemini alla) panduna tõstaks korvi kõrgemale (kui on "paks" suusk sealt sideme kohalt) ja ajaks tsikli kaldu vb? Aga lihtsalt see süvendist ei piisaks suusa ratta külge kinnitamiseks, seal sideme kohal peaks veel midagi olema sellisel puhul? Värvimata, lakkimata, tõrvamata ka kuidagi kahtlane, nagu ühekordseks tarvitamiseks ettenähtud pabertaldrik? Saksa kull löödud - milline kull, kas Relvaameti kontrolli "kana" või mõni muu lind? Igatahes väga kahtlane suusk... sakslastel tuli küll kõigest lõpuks puudus kätte, ka tsiklirehvidest, vb kasutati selliseid talvel moonakärude all, no need if8-d ja Pioner-KLW-d, pole küll kusagil pilte näinud suuskadega kärudest, lennuki suusk eeldaks ka mingitsorti korralikku kinnituse varianti, segane värk, vb Rindelehe foorumi teadjadmehed oskaksid midagi atrvata?
Vasta

(02-03-2023, 20:48 PM)pen.skar Kirjutas:  Kas mootorrattal ka suuska kasutatakse? Küsin sellepärast et 10 aastat tagasi maja remondi ajal tuli räästavahelt jõuline, lai, jäik puusuusk välja. Sidemekohale oli õõnestatud rehvita velje kujuline süvend ja saksa kull löödud. Värvimata, lakkimata, tõrvamata tehasetöö.
nt  pilt siit
Tsitaat:Для этого конструктор предусмотрел установку лыжи на колесо мотоциклетной коляски.

Источник: http://shockauto.ru/gusenichnyj-mototsikl-bmw-speziel-tr-500/
Vasta

(02-03-2023, 22:57 PM)Raivo Kirjutas:  
(02-03-2023, 10:19 AM)giordanobruno Kirjutas:  Kas kellelgi juhtub olema, või on teadmisi kust saab DT-14 kataloogi.


Sellest pole abi?
See juba leitud ja alla laetud. Kataloogi/varuosade mõttes pole sealt midagi võtta kahjuks.

Do'nt panic
Vasta

(02-03-2023, 14:25 PM)maaks Kirjutas:  Varustus ei sõida - mees sõidab (või siis ei sõida)! "Hobi" suusatamiseks (looduses liikumiseks) on see rendist saadud varustus täiesti OK.
Kõrvemaal rendist olen saanud täiesti adekvaatse varustuse (sest enda oma läks katki) ja Alutagusel on minust rendivarustusega "nagu postist" mööda sõidetud  Big Grin 
Kui eesmärk on ülejärgmine hooaeg eestikatel stardis olla, siis rendivarustus kindlasti ei kõlba  Toungue , aga kohe on müüjatel kevadised soodukat tulemas!
jaajah - nagu ei sõida ka auto vaid mees. Kui aga skoodamees asub praalima, et näitas liikluses kohe mitmele s-audile tagatulesid, arvame ju kõik, et nendel nn võistlemistel võistles ainult skoodamees Big Grin

Võrdleme võrreldavat ja faktipõhiselt.
Manuspildil mu suusad - vasakpoolsete odav-kombidega sõidan nii jäisel kui lumisel pinnal ca 15% aeglasemalt, kui parempoolsete ok-de vabatehnikasuuskadega. Ning lumel on kombid sellised, millega ma üle 10km ei jaksa ega taha suusatada (sulalumel isegi üle 5km), samas kui parempoolsetega on 20..30km sõidud "vere ja pisarateta". Keskel olevad odavad vabatehnikasuusad (ehk mu "mullasuusad") on kiiruste ja sõidumõnu poolest kahe vahel. Erinevalt parempoolsetest saab mul aga nendega sõidumõnu alati enne plaanitavat sõidu lõppu otsa. Isegi jäisel rajal.
tegin huvipärast võrdluse: eile ja täna sõitsin sama rada eri suuskadega:
- eile hea suusk ja ca 22,5km võttis aega 1h18min57sek ehk keskmine tempo 3:30/km. Kiireim kilomeeter 3:07
- täna nn mullasuusaga aeg 1h26min47sek ehk kesimine tempo 3:51/km (10% eilsest aeglasem). Kiireim kilomeeter 3:29
Rada mõlemal päeval sama hea jäine-kiire, mees sama. Mõlemad suusad värske parafiini all, mullasuusal lisaks ka kiirmääre (teoorias eelis esimeseks 5..10km). Mullasuusaga pidi ka rohkem vaeva nägema ja rajal jäistel sirgetel päris "suusk libiseb ise" puhkamistunnet ei olnud, eile hea suusaga oli mitu sellist lõiku.
point: ei ole nõus, et ainult mees sõidab ja kui tahta kehva varustusega mõõduka koormusega sporti teha, siis see ei pruugi mõnus olla.

muidu rendikatele kui vaikimisi motivatsioonitapjale viitasin meelega täiendiga "suvaline". Pole just kõige kirkam kriit, kes mõne kogemuse pealt absoluutse tõe järeldusi teeb. Seda enam, et nt mäesuusavarustuse laenutamisega on mul väga positiivsed kogemused. Aga mägedel on hooaja pikkus ja külastajate arv veidi teine, kui meie küsitava talve ja lumega äärealadel - varustuse utilisatsioon on seal teine. Ma eeldan, et meie rendipunktide varustus ei ole ostetud võõra (toetus)raha eest.
kellel on rendivarustusega konkreetne positiivne kogemus ja kes ikka suusal ja suusal vahet teeb, siis konkreetsed viited (sh mudelile) on muidugi positiivset kogemust (ehk head suuska) pakkuvate rendipunktide plus suusatehnikana teretulnud.

peamine teema püstitamise mõte oli mul aga ärgitada suusakaugeid inimesi just praegu rajale - kevaditi on üheltpoolt ilm tihti mõnus, teiseltpoolt on jäisematel radadel jaksamise vaates hea lihtne alustada: suusk libiseb paremini ehk vähema vaevaga. Eks külje mahapanek on muidugi kah jäisel pinnal veidi lihtsam, aga jänes ju šampust ei joo Smile

edit: hooaja lõpualede ootamine on igati mõistlik mõte, aga neid ei saa päris iseenesestmõistetavana võtta. Nt defitsiidi ja-või kiire inflatsiooni tingimuses neid olla ei pruugi. Need tingimused olid aasta tagasi täidetud ja nt Sportland ja Rademar tassisid uisutehnika-suusad kui aasta tagasi defitsiitse kauba alede tegemise asemel suveks lattu. Eks iga poe nn spetsialiseerunud müüja oskab paremini tulevikku ennustada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Ma arvasin ka, et oskan suusatada. Võtsin Trummis rendist. Ei ole sitta suusailma on fekaal varustus.
Vasta

(02-03-2023, 10:19 AM)giordanobruno Kirjutas:  Kas kellelgi juhtub olema, või on teadmisi kust saab DT-14 kataloogi. 
Siin foorumis olevad kirjanduse vihjed on justkui läbi otsitud, ei leidnud kahjuks. Samuti pole Eesti raamatukogudes.


1959. aasta. Tiitelleht on küll jalutama läinud. Müüma ei kipu, koopia osas võime arutleda.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(03-03-2023, 21:32 PM)Aspelund Kirjutas:  1959. aasta. Tiitelleht on küll jalutama läinud. Müüma ei kipu, koopia osas võime arutleda.

A.
Kui läheb digimiseks, siis paluks ka meie muuseumi kogusse üks pdf.

P.S. vajadusel saan ka ise selle töö osapoolte huvides ära teha.
Vasta

(03-03-2023, 22:15 PM)honkomees Kirjutas:  
(03-03-2023, 21:32 PM)Aspelund Kirjutas:  1959. aasta. Tiitelleht on küll jalutama läinud. Müüma ei kipu, koopia osas võime arutleda.

A.
Kui läheb digimiseks, siis paluks ka meie muuseumi kogusse üks pdf.

P.S. vajadusel saan ka ise selle töö osapoolte huvides ära teha.
Hästi. Koopia on hea mõte. Kui originaal Tallinnas asub, siis teeksin ise koopia.

Do'nt panic
Vasta

Küsimus auto värvi kohta. 

Sai üks auto tagasi kokku lapatud mis väikese paugu üle elas. Stange ja kapott on teist värvi. Aga nad sobivad sinna nii kenasti, et ei tahakski neid värvima hakata. 
Kuna mai kuus tuleb ülevaatus siis tekkis küsimus, et kas saab kuidagi sellise kombinatsiooni jätta. Kas peab värvima hakkama või kas autot ei saa mitmevärviliseks registreerida?

Aquila captas non muscas.
Vasta

(04-03-2023, 16:46 PM)Daff Kirjutas:  Küsimus auto värvi kohta. 

Sai üks auto tagasi kokku lapatud mis väikese paugu üle elas. Stange ja kapott on teist värvi. Aga nad sobivad sinna nii kenasti, et ei tahakski neid värvima hakata. 
Kuna mai kuus tuleb ülevaatus siis tekkis küsimus, et kas saab kuidagi sellise kombinatsiooni jätta. Kas peab värvima hakkama või kas autot ei saa mitmevärviliseks registreerida?
Mitmevärviliseks peaks ikka regada saama. Kuidas muidu nt. kahevärvilise GAZ 21 tänavalegaalseks saaks? Ülevaatuspunktis sõltub kõik vast ülevaatajast. Teist värvi stange ja kapott iseenesest ju mitte kuidagi liiklusohtlikud pole. Kui on valge auto ja sellele sinine kapott panna, siis vast hakkavad küll urisema. Teadagi, miks Big Grin .

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

mingid teema on jus sellega, kui palju.
a'la 65% on valge, siis on valge. Big Grin
Vasta

Ametlik ja legaalne lahendus on jah kas üle värvida või regada mitmevärviliseks.Ma astuks ülevaatuspunktist läbi ja küsiks onude arvamust.
Vasta

Oskab keegi aimata miks võiks selline sidurikoda hea olla ?
Tegu siis Fordi "type 9" kastiga väidetavalt Transiti bussi alt.
aastast ehk 80 lõpp

[Pilt: t760_20230302_182424.jpg]
Vasta

(04-03-2023, 18:15 PM)MeelisV Kirjutas:  Oskab keegi aimata miks võiks selline sidurikoda hea olla ?
Tegu siis Fordi "type 9" kastiga väidetavalt Transiti bussi alt.
aastast ehk 80 lõpp

[Pilt: t760_20230302_182424.jpg]
Esimesena tuleb pähe kooli õppematerjal.
Vasta

(05-03-2023, 00:49 AM)Kodanik2 Kirjutas:  
(04-03-2023, 18:15 PM)MeelisV Kirjutas:  Oskab keegi aimata miks võiks selline sidurikoda hea olla ?
Tegu siis Fordi "type 9" kastiga väidetavalt Transiti bussi alt.
aastast ehk 80 lõpp

[Pilt: t760_20230302_182424.jpg]
Esimesena tuleb pähe kooli õppematerjal.
Sellisel juhul võiks ju kogu käigukast olla lõigetena mitte ainult sidur.Olen neid makette näinud särevere koolis.
Vasta

ei ole õppemakett oli auto all

see pole mälumäng kus mina tean vastust ja küsin kas keegi veel teab
ei ma ei tea isegi - lihtsalt hakkas huvitama 
eelmisel pildil olnud kast sai ise omale soatatud sellise kojaga - koda mind ei huvita see ei lähe kasutusse

siin nt. teist tüüpi kast aga samuti transiti oma 

[Pilt: JPEG_20170713_144754__13_1_13.jpg]
Vasta

"Rinkapillidele" - kaalusääst  Smile
Eraldi plekist kate käib veel peale nagu seal näiteks:
[Pilt: ford-transit-clutch-housing-gearbox-2400-2.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne