KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Kui klaasid on vahatatud ja tihendid määritud siis teeb ilusti lahti.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(08-06-2023, 15:45 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2023, 15:37 PM)Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid. Kirjutas:  Mis mõttes vedanud? Sitasti on, vändaga sai alati talvel aknad lahti, praegu jahil peab iga kord jälgede vaatamiseks ukse lahti tegema, elekter ei tee külmunud välimise tihendiga  akent lahti ...
Ehk valiks küll vändaga aknad kui oleks valikus.

Ma ei tea jahist midagi, seega vabandan, kui asjatundmatu küsimus, aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.

Juhul kui jahil on vaja monetaalselt külmunud autosse istuda, siis tõesti võib kohati probleem olla, samas sellisel juhul peaks ikka selle vändaga ka jõuga raiuma, sest siis peab ikka korralik jääkiht akendel olema.
Vasta

Osadel PSA sõidukitel tagumised el. Aknad lisavarustus.
Vasta

(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha.  Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringiNo isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
Vasta

(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha.  Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringiNo isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?

taoline: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/kr...elik-300ml
Vasta

(08-06-2023, 18:43 PM)ivo86 Kirjutas:  
(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha.  Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringiNo isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?

taoline: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/kr...elik-300ml
Ma olen korra proovinud enam ei. Algul oli väga ok. Aga kui klaasipuhastid olid kohati selle kauba sealt pealt ära kulutanud  siis neid nii öelda auke oli piisavalt ja suht fekaal sõita
Vasta

(08-06-2023, 15:45 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2023, 15:37 PM)Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid. Kirjutas:  Mis mõttes vedanud? Sitasti on, vändaga sai alati talvel aknad lahti, praegu jahil peab iga kord jälgede vaatamiseks ukse lahti tegema, elekter ei tee külmunud välimise tihendiga  akent lahti ...
Ehk valiks küll vändaga aknad kui oleks valikus.

Sama siin. Kui on valida kaks identset autot, üks elektriga, teine vändaga akendega, siis ei mõtleks hetkegi. Igal juhul vändaga!
Vasta

(08-06-2023, 19:01 PM)juri73 Kirjutas:  
(08-06-2023, 18:43 PM)ivo86 Kirjutas:  
(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha.  Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringiNo isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?

taoline: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/kr...elik-300ml
Ma olen korra proovinud enam ei. Algul oli väga ok. Aga kui klaasipuhastid olid kohati selle kauba sealt pealt ära kulutanud  siis neid nii öelda auke oli piisavalt ja suht fekaal sõita
Jah, mul sama.
Aga ma pidasin silmas, et küljeklaaside peale. Sealt ei hõõru nii palju, aga külmumise vastu nagu aitab grammi. Vesi ei jää külge nii hästi.
Vasta

Viimane väntadega auto oli Pobeda. Neid oli lausa 5 tükki, ühe sai mootoriga ühendada. Hiljem kõik elektriga, harjusin kuidagi ära ja ei igatse. Küllap on ka Honkomehe murele lahendus olemas, näiteks ainult puuteni sulgemine. Kas seda on proovitud?
Kui lõpuni jõuga ei lase, siis ajamile jääb sakutamiseks ainult horisontaalne tihendiosa.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kogenud autos(e-)suitsetajana julgen väita, et enamik takistusest tuleb alumisest tihendist. Kraabitsaga mööda akna alumist serva üle käies, avanevad enamik aknaid suhteliselt vabalt.

Jäävihm ja soojale autole sadanud lörts on muidugi teine teema.

Mina sõidan reeglina aastaringi natuke avatud aknaga, ja väga harva keeldub mõni neist avanemast. Aknatõstuki tüüp siin kindlasti olulist rolli ei mängi.
Vasta

Vist said nüüd kõik lõpuks ometi küljeakende kasutamise nipid selgeks?  Big Grin

Uus küsimus:

Sügav nõukaaeg. Astub mees kõrtsi, istub laua taha ja tema juurde saabub kenake teenindaja.
- "Mida tellime?"
- "Tooge mulle palun 33 korrust, üks vennashaud, nõukogude liidu kaart ja 60 elektrijaama."
Viie minuti pärast on ettekandja kõige küsituga tagasi.
- "Palun ja siin on arve. Teilt 4rbl ja 72 kopikat."
- "Tänan", vastab mees ja jätkab...
- "Te olete esimene inimene, kes mind nii kiiresti teenindab. 
Kuidas on teie nimi?"
- "Kaksteist keppi püsti ja kuus pikali", vastab neiu.

Mida tõi teenindaja mehele ja kuidas kõlas neiu nimi?
Vasta

Vennashaud oli mingi kalakonserv, muud ei mäleta enam ja googeldamine on vastunäidustatud mälumängus.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Hea mõistatus! Smile
Nõukogude liidu kaart võis tähendada pakki Belomorkanali paberosse.
Vasta

Kas 60 elektrijaama ei olnud mitte tikud, nagu meenub et neil vanematel tikutoosidel (puidust karbiga) oli etikettidel erinevad kampaaniaid.
Vasta

Telliti ehk stolichnaja viina, kilu peale hammustada, belomorkanali suitsu ja tikke. Ettekandja nime osas peab mõtlema.
Vasta

(09-06-2023, 07:36 AM)vant Kirjutas:  ...... Ettekandja nime osas peab mõtlema.

Hommik!
No ettekandjaaid võiks ikka tunda, see oli kindlasti НАТАША !
Vasta

(08-06-2023, 22:00 PM)ivo86 Kirjutas:  Aga ma pidasin silmas, et küljeklaaside peale.
Ma ühe korra proovisin seda küljeklaasi peale ka panna ning tulemus oli enda meelest väga halb. Vesi kogunes akna peale tilkadesse nagu on ootuspärane, aga sõidutuul seda ära ei puhunud, eriti linnakiirustel. Tulemuseks olid sisuliselt läbipaistmatud külje aknad, kui võrrelda ilma vahata ehk ühtlaselt märgunud küljeakendega. Pärast paari nädalat kannatusi võtsin lapi piiritusega ning taastasin esialgse olukorra.

Esiklaas ja vaha - umbõ hää!
Vasta

Järgmine rumal küsimus lammaste osaühingult plastakende ehituse kohta: Kui on avatavate akende vaheline post, mis ei ole plastikeevitusega kinni, vaid kummalgi pool külje peal, nii üleval, kui all, on kruvid. Kui kruvid lahti lasta, siis post hakkab loksuma, aga kohalt ei liigu. 

[Pilt: IMG_0676.jpg]

Kas selline post on lõhkumiseta eemaldatav, või on tal sees mingi kinnitus, mis on pandud ülevalt/alt läbi lengi? Pildil on kruvid välja keeratud.
Vasta

Seal peaks olema selline detail. Pildil on küll alumiiniumaken, aga ju plast on analoogiline. Ehk siis ei saa niisama lahti võtta.

[Pilt: 1-t-verbinder-alternativ-zu-schueco-3-1637089187.jpg]
Vasta

Ehk siis ära võtta ei saa, aga paremale-vasakule võiks liigutada saada. kui ettevaatlikult ülalt-alt koputada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: hobiautod, väikemees, 3 külali(st)ne