07-08-2023, 10:53 AM
(05-08-2023, 22:08 PM)Marko Kirjutas: Asja on juba uuritud ka kõrgeimal võimalikul IT oskuste tasemel, tulemus kahjuks ümmargune null.Kas see "kõrgeima võimaliku IT oskusega" inimene sobras lihtsalt webmaili menüüs või lähenes ka meilikliendiga (pop3/imap)?
Meiliklient serveri külge, meilid kohalikku arhiivi (nt outlook .pst), et igaks-juhuks säilitada ning küllap oskab meiliklient ka adressaatide aadressid sealt välja võtta.
Kel vaja, see proovib. Online.ee detailid:
Tsitaat:E-posti rakenduste (nt Microsoft Outlooki, Mozilla Thunderbirdi vms) jaoks tuleb kasutada järgmist häälestust:
Telia halduses olevate e-postide puhul on siseneva e-posti server (incoming mail server) mail.suhtlus.ee (port 993) või äri e-posti ja isikliku domeeni puhul mail.neti.ee (port 993).
Väljuva e-posti server (outgoing mail server) @online.ee, @hot.ee, @suhtlus.ee, @solo.ee ja @neti.ee aadresside jaoks on mail.hot.ee (port 587 ).
Väljuva e-posti server äri e-posti ja isikliku domeeni jaoks on mail.neti.ee (port 465 SSL, või port 587 STARTTLS).
TÄHELEPANU! Väljuva e-posti serverid nõuavad kirjade saatmiseks kasutaja autoriseerimist ehk sisselogimist. Kasutajanimi ja salasõna on samad, mida kasutatakse siseneva e-posti serverisse logimiseks.
Täiendavad juhendused e-posti rakenduste seadistamiseks leiad siit.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"