08-08-2023, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2023, 13:35 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(08-08-2023, 13:06 PM)v6sa Kirjutas:Ei oska kuna pole kraaanajuhi kursustel käinud. Aga juba nõukaajast troppija pidi minimaaalslet kiivrit kandma jne, jne. Mitut kiivrit olen ma elus veesõidukeid tõstes näinud??? NULL! Ei, valetan! Hispaania brittide sadamas kasutas masina juht kiivrit raamiga tõstes aga rippus ka 33 tonni. Kuna me tõstsime sama jahti kahes kohas välja, siis Cartagena suures laevaremondi sadamas enam kiivreid ei olnud Aga tegu siis sõitma ette nähtud tõsteseadmetega.(08-08-2023, 12:59 PM)PlyVal64 Kirjutas: Taavi, kaks näidet asjadest, mis Eests on keelatud, ...
Oskad tuua näidet seadusest, määrusest või eeskirjast, mis otsesõnu keelab säärase tegevuse?
Et see on mõistlik ainult parema alternatiivi puudumisel ja eeldab pädevat Juhti paneeli taha (mida Sa ka ise möönad), on täiesti mõistetav eeldus.
Muuseas, too Rootsi sinine kraana on ka ette nähtud nii sõitma AGA seal oli täiesti "legaaalne" mööda AVALIKKE tänavaid 240 meetrit sõita, 3,5 tonni jaht rippumas noole otsas! Ka küsisin - tavaline praktika, lihtsalt Polisi vajab ise ka oma veesõidukite tõstmist ja ohutus on kraanajuhi otsustada See on meie täpne teekond merepoe ukse eest läbi ja mööda Utövägenit kai peale. Auto tuli vastu, tagurdas, keeras ringi ja tuli ringiga Kujutad ette Eestis, et kraana sõidaks Linnahalli parklast tiiburite kaisse kus meil Vegtind seisab? Et paneksime Nordeat nii vette? Meid ei lastaks vanglast väljagi...ainult mõttegi eest