02-10-2023, 17:53 PM
(01-10-2023, 17:33 PM)KertP Kirjutas: Peale stange värvimist tegin vesilihvi ja poleerisin kahe erineva pastaga. Tulemus oli üllatavalt sile ja läikiv. Tundsin rahulolu ja tegin plaani hiljem kanda peale kaitsekihina vaha.Ega minagi mingi spesjalist ei ole, tean vaid kuidas ei tasu teha.
Järgmisel päeval läksin vaatama ja tulemus ehmatas täiesti - Kogu värvitud pinnal ämblikuvõrgu moodi mõrad, mis pole küünega isegi tuntav, aga päikse kätte viies karjus silma.
Kuna töö ja vaev rikutud, siis tekkis uudishimu vaadata, kui palju saaks vesilihvida, kuni defektid kaovad.
Ämblikuvõrgud ühel hetkel kadusidki, aga siis hakkas krunt alt paistma
Väidetavalt vigadest õpitakse, aga milles ma üldse eksin, et selline olukord juhtus?
igasugu lihvimised ja poleerimised sõltuvalt tingimustest mitte enne nädalat paari.
Ämblik on ilmne märk, et värv ei ole sellelt kohalt nakkunud aluspinnaga. Nagu juba mainitud, aerosoolid, vahad vms jäägid all. Enne tuiskamist korralik pesu lakibensiini, silicone cleaner vms-ga.
Defektide puhul ei piisa ainut krundini lihvimisest, vedel pahtel, kiht krunti ja siis ... võib olla? 1 kihi täielik kuivamine võib võtta mitu päeva, kui jahe, niiske vms.
peale seda kui 3x kapoti värvimine nässu läks, leotasin nitroga kiht kihi haava tehasekrundi ja halja plekini. Siis krunt,värv,lakkj ms