KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

20mm toru puhul aluplex torude puhul mingi toruseina paksuse teema ja sellest ka liitmikute probleem. A la hiina liitmik ja uponori toru ei sobi jne... kui mõõt sama ning vastupidi ka mingi jant. Teiste mõõtude puhul seda jama pole. Kui toru otsad said korraliku kalibraatori ja faasijaga üle tehtud ning seetõttu välistatud tihendite ära liikumine siis ongi ainuke lahendus liitmikule paar tiiru teipi ümber ja üle pressida.
Vasta

(10-10-2023, 20:48 PM)Daff Kirjutas:  
(10-10-2023, 20:23 PM)huvi5 Kirjutas:   ja ventilaatori taga oli laba mis peaks siis jahutust või selle puudumist tuvastama.



See laba peab õhuvoolu survel sisse lülitama selle mikrolüliti.  Käivitusnuppu peab sisselülitamise korral all hoidma teinekord 4-5 sekundit kuniks tekkib korralik õhuvool ja laba lülitab mikrolüliti sisse.

Õhtust!
Ventilaator peab "õiget pidi" pöörlema, et labaga mikrokas sisse lülituks, st peab õige faaside järjekord olema, et ventika mootor õiget pidi pöörleks, et puhuks õhku dioodide - trafo peale.
Vasta

Toru ja liitmike tootjatest ei osanud isegi poest küsida.Ostsin espakist küsimise peale toru ja liitmikud(ei tea kelle toodetud).Eks võtan pressi ja proovin uuesti.
Vasta

Need alupex liitmikud ja toru ei maksa palju.
Kindlam oleks kirjad üle lugeda ja kui liitmikud ei sobi toruga siis tuleks kõik uuesti teha, õigete asjadega.
Igasugu valede asjade pressimine ja liitmiku teipimine enne pressimist võib pressi rikkuda.
Võid ka saada tulemuse kus praegu enam ei leki kuid varsti jälle tilgub.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Õige toru ja liitmik koos peavad ka ilma pressimata. Isegi avastanud neid pressimata kohtasi
Vasta

(10-10-2023, 16:21 PM)isandpauk Kirjutas:  Külmemate ilmade tulekul andis taas tunda vana häda Vivaro käigukastis - külmast peast ei toimi teise käigu sünkronisaator.
Suvel pole mingit häda, kuid kui temperatuur alla kümne kukub, siis kohe häda platsis.
Esimeselt käigult normaalselt teisele lülitades läheb käik sisse raginaga, justkui nagu sünkronisaator ei jõuaks võlle ära sünkroniseerida.
Kui teist käiku tõmmata sisse aeglaselt, hoides natuke pinget peal enne lõppu tõmbamist, toimib kõik kenasti.
Alternatiiviks on esimese käiguga  mitte "peeneks" ajada, ainult kohalt võtta ja siis kohe teine sisse.
5-6km sõidu järel, kui kast soe, toimib kõik taas nagu peab
Linnaliikluses on see väga tüütu nii majandada ja mu sõidud linnas enamasti nii lühikesed, et kast ei jõua soojaks minnagi.
Vivaroga vaja Ukrainas käia - sinna abi viia ning sealt autojuhte tagasi tuua. Vahel roolis ka isikud, kes selle hädaga arvestada ei oska.
On keegi selle murega kokku puutunud ja oskab pakkuda lahenduse?
Kas vahesiduriga 1-2-le vahetades ka ragiseb?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(11-10-2023, 10:09 AM)ronny25 Kirjutas:  Õige toru ja liitmik koos peavad ka ilma pressimata. Isegi avastanud neid pressimata kohtasi
Nii on, igavene jama nendega kui objekt valmis ja siis otsast viskab.
Järelikult on midagi väga valesti kui läbi laseb pressituna.
Kas kasutasid alupexi presspea või hoopis pressterase/vase/rv? Neil profiilid erinevad.

Do'nt panic
Vasta

Tänud, kes keevituse teemal sōna võtsid, tuleb lähemalt inspekteerida. 

Alupexi kohta ütleks et olen alati kasutanud suhteliselt suvalist voolikut ja liitmikke kuid lekkima on jäänud vaid siis kui algul ei kasutanud toru otste ettevalmistuseks mõeldud kolmnuka, faasimiseks. Eks see loominguline lõige nihutas tihendeid  ja toru ei saanud ka lõpuni liitmiku plekist krae sisse minna. Tangid on suvalised bauhofist. Viimati tehtud suruõhu liitmikud coopi ehituspoest saadud kaubaga samuti hoiavad.
Vasta

Toru otsad said faasitud ja fairiveega üle pritsitud ja läks tihedalt lõpuni välja(liitmiku küljepeal olevast augus toru näha).Täna pressisin sama pressiga üle ja praegu jäid pidama loodan et ka pikemalt.
Vasta

Kui kõrge peaks olema lumesahk?
  Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast. 
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
 Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mis ainega kunstnahast iste üle teha, et pikka aega vett hülgaks ning midagi riiete peale ei jääks?
Vasta

(14-10-2023, 19:37 PM)Daff Kirjutas:  Kui kõrge peaks olema lumesahk?
  Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast. 
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
 Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.
Jumzi tera oli vist 60. Alla selle küll olla ei tohiks. 70 tundub selline ideaalne. Kui sahk keerama ka hakkab, peaks siiski üle kahe meetri lai olema
Vasta

(14-10-2023, 19:46 PM)qwerty009 Kirjutas:  Mis ainega kunstnahast iste üle teha, et pikka aega vett hülgaks ning midagi riiete peale ei jääks?
Hiina Ed tegi mingi mööbliainega ja sai ilus ja pehme kas veekindel sai ei räägitud.
Vasta

(14-10-2023, 19:37 PM)Daff Kirjutas:  Kui kõrge peaks olema lumesahk?
  Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast. 
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
 Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.

Mul on 75 cm  ja umbes 25 kraadi all viltu kolmemeetrine tera. Pehmet lund lahmab vahel üle, aga enamasti lõpeb enne pidamine. Lükatud laiust jääb vallide vahele jäme 2 meetrit (vall vajub ju tagasi ka).
Vasta

pead suurema hooga lükkama, siis ei vaju tagasi Cool
Vasta

(16-10-2023, 12:08 PM)pannkook Kirjutas:  pead suurema hooga lükkama, siis ei vaju tagasi Cool

Märkus iseeensest õige, aga rakendatav on vaid lagedal platsil/teel. Kusagil +10 laiusega vahes väga ei uha kalduteraga...
Vasta

Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(17-10-2023, 10:58 AM)isandpauk Kirjutas:  Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Osadel kruustangidel on allpool ümarmaterjali pakid eraldi.
Vasta

puuriõli keerme osale, toru ise kuivaks ja nahkrihmaga või kummiribaga kruustangi vahele või on sein nii õhuke, et litsud kohe toru lapikuks?

EDIT: Juhuks kui aru ei saanud, pisike joonis, alt tuleb vastu kruustange kinni kruttida siis miski kahvliga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(17-10-2023, 10:58 AM)isandpauk Kirjutas:  Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Mina tegin nii - puidust klotsidele lasin relakaga kumerad sooned sisse ja toru koos nendega kruustangide vahele. Toimis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: MeelisV, 6 külali(st)ne