20-11-2023, 21:31 PM
Mul on käsil üks moodsalt väljendudes "ideekorje". Ehk siis otsin sisepõlemismootorit / käigukasti ja kriteeriumid millele see mootor vastama, peaks oleksid järgmised:
*Kõige olulisem, mootor peab istuma mõne tagaveduse manuaal käigukasti otsa, ilma adapter plaadita.
*Alumiinium plokk (või siis tõesti väga kerge malm plokk. komplektse mootori kaal võiks jääda tugevalt alla 120kg)
*Standard võimsus peaks olema suurem kui 100kw
*Saadavus, ehk siis jaapanist või kusagilt mujalt maakera teisest servast midagi tellima kindlasti ei hakka.
*Hind peaks olema sellisest klassist, et keha või selle osasid müüki ei peaks panema. Valulävi on seal 1000.- komplektse töötava mootori eest.
Täna on mul olemas Saabi B204 mootor ja Omega käigukast aga see komplekt kaalub selgelt liialt palju.
Kuna valdav osa muidu sobivate parameetritega mootoritest on oma loomupärases keskkonnas paigutatud hoopistükkis ristipidi kapoti alla ja neid on võimalik muidu paaritada igasuguste adapter plaatide abil kõikvõimalike kastide otsa aga esialgu prooviks leida nö "bolt-on" lahendust.
*Kõige olulisem, mootor peab istuma mõne tagaveduse manuaal käigukasti otsa, ilma adapter plaadita.
*Alumiinium plokk (või siis tõesti väga kerge malm plokk. komplektse mootori kaal võiks jääda tugevalt alla 120kg)
*Standard võimsus peaks olema suurem kui 100kw
*Saadavus, ehk siis jaapanist või kusagilt mujalt maakera teisest servast midagi tellima kindlasti ei hakka.
*Hind peaks olema sellisest klassist, et keha või selle osasid müüki ei peaks panema. Valulävi on seal 1000.- komplektse töötava mootori eest.
Täna on mul olemas Saabi B204 mootor ja Omega käigukast aga see komplekt kaalub selgelt liialt palju.
Kuna valdav osa muidu sobivate parameetritega mootoritest on oma loomupärases keskkonnas paigutatud hoopistükkis ristipidi kapoti alla ja neid on võimalik muidu paaritada igasuguste adapter plaatide abil kõikvõimalike kastide otsa aga esialgu prooviks leida nö "bolt-on" lahendust.