Postitused: 151
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
Kas jämeda mustriga maasturirehve on saada ka mäetipumärgistusega? Vaadates rehvimüüjate kodulehtedel siis otsingus klikkides talverehvidele tulevad vaid tavalised lamellrehvid või naastrehvid teedel sõitmiseks. M/T rehvid on kõik suverehvide nime all. Või sobivad mudarehvid enamasti kõik aastaringseks kasutamiseks?
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Arctic peaks aitama otsides offroad rehvi talveks.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kui jutt on kolme mäetipu ja lumehelbekese pildist, siis see on mu CF3000 rehvidel olemas. Paremaks pidamiseks lasin lisaks rehvitöökojas lamellid sisse lõigata. Kokkuvõttes on talvel täitsa rahuldav. Kui aga rääkida jäise mäetipu märgistusest, siis seda ma isiklikult ei ole maasturirehvidel kohanud. Aga tegu on ka märksa uuema tähisega ja ehk pole ma nii uute mudelitega kokku puutunud lihtsalt.
Postitused: 2,493
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(14-11-2023, 22:09 PM)olli Kirjutas: Kui jutt on kolme mäetipu ja lumehelbekese pildist, siis see on mu CF3000 rehvidel olemas. Paremaks pidamiseks lasin lisaks rehvitöökojas lamellid sisse lõigata. Kokkuvõttes on talvel täitsa rahuldav. Kui aga rääkida jäise mäetipu märgistusest, siis seda ma isiklikult ei ole maasturirehvidel kohanud. Aga tegu on ka märksa uuema tähisega ja ehk pole ma nii uute mudelitega kokku puutunud lihtsalt.
https://www.bfgoodrichtires.com/auto/tir...in-t-a-ko2
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 151
Teemad: 0
Liitus: Feb 2017
Maine:
2
14-11-2023, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2023, 22:30 PM ja muutjaks oli
jussm.)
Toda cf3000 ei paista 235/75/15 mõõdus olevat saada nii et lähevad käiku ühed teised M/T rehvid ja ei viitsi rohkem mõelda igast märgistuste üle, peaasi, et rehv ise toimiks maastikul. Bf goodrichide hinna/omaduste suhe ei sobi.Seni pole ühtegi rehvikontrolli sattunud ja ehk ei satu ka, sõitmist maasturiga niigi harva.
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ära siis väga järsult pidurda.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
Mul on käsil üks moodsalt väljendudes "ideekorje". Ehk siis otsin sisepõlemismootorit / käigukasti ja kriteeriumid millele see mootor vastama, peaks oleksid järgmised:
*Kõige olulisem, mootor peab istuma mõne tagaveduse manuaal käigukasti otsa, ilma adapter plaadita.
*Alumiinium plokk (või siis tõesti väga kerge malm plokk. komplektse mootori kaal võiks jääda tugevalt alla 120kg)
*Standard võimsus peaks olema suurem kui 100kw
*Saadavus, ehk siis jaapanist või kusagilt mujalt maakera teisest servast midagi tellima kindlasti ei hakka.
*Hind peaks olema sellisest klassist, et keha või selle osasid müüki ei peaks panema. Valulävi on seal 1000.- komplektse töötava mootori eest.
Täna on mul olemas Saabi B204 mootor ja Omega käigukast aga see komplekt kaalub selgelt liialt palju.
Kuna valdav osa muidu sobivate parameetritega mootoritest on oma loomupärases keskkonnas paigutatud hoopistükkis ristipidi kapoti alla ja neid on võimalik muidu paaritada igasuguste adapter plaatide abil kõikvõimalike kastide otsa aga esialgu prooviks leida nö "bolt-on" lahendust.
Postitused: 6,898
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ford Scorpio 2,0 100 kilovatti ehk? Olemas koos kastiga, auto küljes, juhtmed ajud jne praegu veel on. Komplektse auto tonnihind on hetkel nii hea, et varsti enam ei ole.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.