31-01-2024, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2024, 11:15 AM ja muutjaks oli tõnn.)
Sõitsin aastaid 99a Sharaniga ja julgen kiita just 81kw AFN mootorit.
Väga ergas, ökonoomne 5.5L/100km
Ees pööratavad kapteni istmed, kaubaruumi mahub detail mis on 1m lai ja 2m pikk. Kui kõrvalistuja istme ära keerata siis mahtus ka 3m pikk pruss autosse.
Esiklaasi soojendus on hädavajalik kuna masin ei taha soojaks minna.
Istmesoojendused on superlux lisa.
Jupid on odavad kuid neile ligipääs kohutav, turbo vahetus või salongi radika vahetus on jube töö.
All oli ainult katolüsaator, DPF'i pole.
Hilisemale mudelile AFN mootorit ei pakuta.
81kw mootor sööb probleemideta ka trahvoõli või muud solki mis odavalt kätte tuleb.
85kw diisel on juba FL kerega ja see on pump pihustitega, palju kapriisem.
Väga ergas, ökonoomne 5.5L/100km
Ees pööratavad kapteni istmed, kaubaruumi mahub detail mis on 1m lai ja 2m pikk. Kui kõrvalistuja istme ära keerata siis mahtus ka 3m pikk pruss autosse.
Esiklaasi soojendus on hädavajalik kuna masin ei taha soojaks minna.
Istmesoojendused on superlux lisa.
Jupid on odavad kuid neile ligipääs kohutav, turbo vahetus või salongi radika vahetus on jube töö.
All oli ainult katolüsaator, DPF'i pole.
Hilisemale mudelile AFN mootorit ei pakuta.
81kw mootor sööb probleemideta ka trahvoõli või muud solki mis odavalt kätte tuleb.
85kw diisel on juba FL kerega ja see on pump pihustitega, palju kapriisem.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.