01-02-2024, 10:56 AM
(01-02-2024, 09:20 AM)sugraM Kirjutas:(31-01-2024, 11:13 AM)tõnn Kirjutas: Sõitsin aastaid 99a Sharaniga ja julgen kiita just 81kw AFN mootorit.Tänud vastuse eest, pigem vaataks jah uuendatud versiooni, diislitest neil vist 66, 85 ja 96 kw. Mu põhiküsimus on, kas need diislid elavad üle, kui pool aastat peamiselt törtsutatakse nädalavahetusel 5 km kaupa, vahest tuleb ka mõni pikem ots? Ise pole kunagi diislitega majandanud. Teine küsimus muidugi ka, kas 300k+km kellal + kerimine mootor on oma ressursi juba minetanud?
Väga ergas, ökonoomne 5.5L/100km
Ees pööratavad kapteni istmed, kaubaruumi mahub detail mis on 1m lai ja 2m pikk. Kui kõrvalistuja istme ära keerata siis mahtus ka 3m pikk pruss autosse.
Esiklaasi soojendus on hädavajalik kuna masin ei taha soojaks minna.
Istmesoojendused on superlux lisa.
Jupid on odavad kuid neile ligipääs kohutav, turbo vahetus või salongi radika vahetus on jube töö.
All oli ainult katolüsaator, DPF'i pole.
Hilisemale mudelile AFN mootorit ei pakuta.
81kw mootor sööb probleemideta ka trahvoõli või muud solki mis odavalt kätte tuleb.
85kw diisel on juba FL kerega ja see on pump pihustitega, palju kapriisem.
Mina ei vaataks läbisõitu vaid üldist kulumist ja hooldust, mis on tehtud.
Kas uksed ja ukselingid loksuvad? Kas käigukang liigub konkreetselt või loksub?
Kas hooratas teeb häält või mootori hääl muutub kui sidurit vajutad?
Kas juhi jalgealune on mäda?
Kas esiklaas on terve? Soojendusega esiklaasi vahetus maksab terve varanduse.
66kw on veidi lahja selle kere jaoks, kusagil maakohas töristada võiks kuid suuremasse linna ei ole mõtet minna.
66kw masinal võib olla ka mõni lisa puudu, näiteks esiklaasisoojendus mis peab kindlasti olema selllel autol, muidu sa talvel sellega sõita ei saa. Kui pööratavad istmed puuduvad siis pole hullu, need ei maksa järelturul palju.
Kindlasti vaata ka juhi ja kõrvalistujate põrandaid, tavaliselt lekib sinna vett kusagilt esiklaasi vahelt.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.