01-02-2024, 15:06 PM
Vag 1.9 diisel on üldsielt väga hea mootor. Ökonoomne ja vastupidav, kui keegi midagi pekki pole keeranud ja mingit metalliosakestega õli paaki valanud jms. Kui auto võtab 5-7 L/100km kohta, siis on eriline mõte küll kütuse pealt vana õliga kokku hoida.. Nagunii pooltasuta sõitmine.
66 (vist oli ilma muutuva geomeetriata turboga) ja 81 kw (muutuva geomeetriaga) on kõrgsurvepumbaga mootorid ja (ka 74) 85 ja 96 on pumppihustitega. Ma küll peast ei tea, millist neist just Sharani peale visati. Mõlemad on täiesti ok, aga kui võtta, eelista 81 või 96. Ja kui nende vahel valida, siis juba 96, jõudu on palju rohkem ja palju erksam on. Ülalpidamiskuludel enam erilist vahet ei ole. Korras aku ja eelsüütega lähevad käima väga edukalt, ka külmaga.
Vana diisel kannatab lühikesi otsi ka. Uuemad, DPFdega autod pigem ei taha lühikesi otsi. Muutuv geomeetria tahmab ennast täis küll, kui töristada, aga puhastus on jälle üsna lihtne, kui oled ise nokitseja. Aga kiirendades tuleks ikka pähe anda jah, et torud puhtaks lööks.
Aga soojaksminemine - kui jutt käib Sharanist, on ilma webastota see kuut külm nagunii, olgu või bensukas. Normaalne auto läheb ikka selle kraadi peale mis sa ise valid, mitte ei puhu kuskilt avast tulikuuma ja tagaaknad on ikka jääs. Pane või ise hiina webasto peale, aga külmaga suurt kuuti soojana hoida maanteel on päris keeruline ilma selleta.
Minu arvamus, aga mitte absoluutne tõde on see. Mul on neid 1.9said paar tk olnud ja üks 1z mootoriga audi on veel alles ka. Käivitub iga ilmaga nagu kell ja kütet ei võta. Teeb marudat diisli häält ja edasi ei liigu kohe üldse mitte.
Know-howd on terve internet täis ja iga asja saad youtube õpetuste järgi teha. Olen ise rihme vahetanud, plokikaant maha võtnud, pumpa näppinud jne. Täitsa ise remonditavad autod on.
66 (vist oli ilma muutuva geomeetriata turboga) ja 81 kw (muutuva geomeetriaga) on kõrgsurvepumbaga mootorid ja (ka 74) 85 ja 96 on pumppihustitega. Ma küll peast ei tea, millist neist just Sharani peale visati. Mõlemad on täiesti ok, aga kui võtta, eelista 81 või 96. Ja kui nende vahel valida, siis juba 96, jõudu on palju rohkem ja palju erksam on. Ülalpidamiskuludel enam erilist vahet ei ole. Korras aku ja eelsüütega lähevad käima väga edukalt, ka külmaga.
Vana diisel kannatab lühikesi otsi ka. Uuemad, DPFdega autod pigem ei taha lühikesi otsi. Muutuv geomeetria tahmab ennast täis küll, kui töristada, aga puhastus on jälle üsna lihtne, kui oled ise nokitseja. Aga kiirendades tuleks ikka pähe anda jah, et torud puhtaks lööks.
Aga soojaksminemine - kui jutt käib Sharanist, on ilma webastota see kuut külm nagunii, olgu või bensukas. Normaalne auto läheb ikka selle kraadi peale mis sa ise valid, mitte ei puhu kuskilt avast tulikuuma ja tagaaknad on ikka jääs. Pane või ise hiina webasto peale, aga külmaga suurt kuuti soojana hoida maanteel on päris keeruline ilma selleta.
Minu arvamus, aga mitte absoluutne tõde on see. Mul on neid 1.9said paar tk olnud ja üks 1z mootoriga audi on veel alles ka. Käivitub iga ilmaga nagu kell ja kütet ei võta. Teeb marudat diisli häält ja edasi ei liigu kohe üldse mitte.
Know-howd on terve internet täis ja iga asja saad youtube õpetuste järgi teha. Olen ise rihme vahetanud, plokikaant maha võtnud, pumpa näppinud jne. Täitsa ise remonditavad autod on.