01-02-2024, 18:19 PM
(01-02-2024, 17:32 PM)deus Kirjutas: Kiirkinnitustega akuklemmide kohta. Rääkisin Kärsaga sellest, tal pikaajaline kogemus. Ajutiselt hea küll kuid pikaajalist elu neil ei kipu olema. Ise pole veel läbi testinud kuid kõige vastupidavamaks loetakse hetkel sellise "massilülitiga" klemmi:
https://automaailm.ee/izoljator-klemmy-a...103-3911-5
Siiski mingi aja pärast kippuvat korrodeeruma.
Akude kiirvahetuse jaoks aga ülalmainitud klemmid hea küll. või siis selline:
https://akukeskus.eu/toode/akuklemm-kiir...sega-must/
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/au...-carmotion
Sharani kohta, et lõpuks hakkavad pihustid pesades logisema kulumise tõttu, muud muret polegi väga. Edasi on juba mainitud, et salongiradika vahetus õudusunenägu, kui juba vahetuseks läheb, siis kliima puhul võiks ühe raksuga ka pealmise sooja/külma siibri mootori ära vahetada, hetkel 110+ euri poes, B osad kallimad ja üldse laost ära müüdud. Mul nimelt üks selline maal laiali hetkel.
Jukerdav Webasto on ka hinna sisse kirjutatud, füüsiliselt on neil harva midagi häda, tahab lihtsalt vahepeal lahtilukustust saada juhtme otsas ja häda tekib ka siis, kui sõidetakse üliharva nagu mul paps seda teeb ehk paagis võib ju talvine koos lisadega sees olla aga kui pole eelsoojendust kasutanud, siis seal torudes alles suvine sült sees.
Konditsioneeri torud sai ka välja vahetada, kukkusid kõrvalistuja tule juurest läbi roostetama.
Noh nende siin teemas toodud linkidest tundus mulle see soome lehe oma kõige lollikindlam. Too konkreetne mis minu berlingol oli, nägi välja kuidagi nii autentne, et korraks mõtlesin, et vb tuli tehasest välja sellega? Mehhanism oli tal teistusugune kui siin teemas välja toodud isenditel ning nägi väga väga lollikindel. Ehk siis polnud kuskil mingit väändumise või kulumise ruumi mis tekitaks ühendusse lõtkud.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller