KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Seinalt maha ja laiali. Kui lihtsalt ots on ära murdunud, siis hõõguvkuumaks ja uus ots painutada. Kerge karastus peale. Kui on mitmeks tükiks pooldunud, siis kas uus vedru (mille jaoks on mõõte niikuinii vaja) või järgmine pool - kuidas rahakott kannatab.

P.S: Ma oleks sellest vedruta poolist siis huvitatud ühe vändatava rakenduse jaoks...

EDIT: "Vändatav lahendus" on paar harvatarvitatavat pikendusjuhet hoonest eemal. Akf! tõnnile PT saadetudSmile
Vasta

[Pilt: 61161025.jpg]
Mis see vändatav rakendus on?
Mul siin mõned nõukaaegsed sidemehe kaablirullid.
Vändad küljes juba.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tänud info eest. Usun, et nüüd saab asja uuesti tööle. Olen vist kunagi isegi mingit videot näinud sellise vedruotsa kuumutamisest-keeramisest, kuid pea ei hoia ju kõike kinni.  Cool
Vasta

Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.

Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(Eile, 10:17 AM)tõnn Kirjutas:  Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.

Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.

+1 minu poolt sellele plaanile.
Ära unusta kõiki libisevaid/hõõrduvaid pindu korralikult sisse määrida, kui juba lammutamiseks läheb.
Sees on kuskil ilmselt mingi o-rõngaga tihendatud pöörlev liides. See võib vajada uut rõngast eriti, kui see pool on juba aastaid pidevalt tööd teinud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(Eile, 20:55 PM)isandpauk Kirjutas:  
(Eile, 10:17 AM)tõnn Kirjutas:  Kui ta kerib aga ei keri lõpuni siis tuleb lahti võtta ja vedrule veel üks ring pinget peale anda.
Sama asi oli mul hiina mootorsaega mis ei tõmmanud nööri sisse.
Pingutad vedru ära ja korras.

Kui üldse sisse ei tõmba siis on vedru katki.

+1 minu poolt sellele plaanile.
Ära unusta kõiki libisevaid/hõõrduvaid pindu korralikult sisse määrida, kui juba lammutamiseks läheb.
Sees on kuskil ilmselt mingi o-rõngaga tihendatud pöörlev liides. See võib vajada uut rõngast eriti, kui see pool on juba aastaid pidevalt tööd teinud.


Ma julgeks mootorsae vedrule toetudes väita, et kõiki osi ehk vedrut ennast ei maksa määrdega kokku teha. 
Sealne hõõrdumine toodab metallipuru mis koos määrdega on varsti nagu kitt ja vedru ei tööta. Keerad pinget juurde ja saad vedrust üldse lahti.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne