03-03-2024, 21:19 PM
(03-03-2024, 21:03 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Keegi nende Honda klooni väikemootoritega rohkem kursis? Enda GX210 klooniga pisike küsimus.Külmalt käima ei lähe siis on 90% tõenäosusega probleem õhuklapis.
Sama mootori soojana käivitamise teemal juba sai eelmine aasta siin arutletud.
Külma mootorit ilma õhupuhastisse brake cleanerit pihustamata talve saabudes käima ei saanud. Väikse abiga läks kohe ja käis täitsa hästi.
Siis avastasin et kui käivitamise ajal segusiiber manuaalselt sulgeda tuleb ka mõne tõmbe järel elu sisse. Sai nüüd soojemate ilmadega karburaator lahti võetud, kanalid jms läbi pestud/puhutud ja spets "nõeltega" läbi käidud. Tihendid korras/uued silindri ja karpa vahel.
Kasu sellest polnud. Käivitumine soojana õhuklapi abil teisel-kolmandal tõmbel, külmema ilmaga saab hinge sisse ainult "lisapihustiga" . Küünal sai vahetatud, vana ja nüüd ka uus lumivalge. Säde korralik.
Endale tundub et peaks düüsi pisut jämedama vastu vahetama või olemasolevale puuri näitama? Või on mingi nüanss neil mootoritel millele peaks tähelepanu pöörama?
Kas ei sulgu või on vedru mis kinni hoiab liiga nõrk.
Peadüüsi suurendamine käivituda ei aita sest regulaator jätab siibri lõpuni lahti ja seal ei teki nööri sikutades sellist hõrendust et bensiini välja imeda.
Natuke on abi kui reguleerida tühikäik ära et manuaalselt sõrmega hoiad siibrit kinni ja keerad piirdekruviga stabiilsed tühikäigupöörded ning kui vaja segukruvist ka et ühtlaselt töötab.
Siis kui vedrumajandus õieti reguleeritud on gaas maas siiber kinni ja soe mootor käivitub kui on enne tühikäigule tööle jäetud.
Muidu siiber lahti on viimaste pööretega nii väike hõrendus, et silinder ventileeritakse kütuseaurust tühjaks ja siis ta ilma õhuklapita ei käivitu.