Postitused: 1,292
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
03-03-2024, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2024, 22:30 PM ja muutjaks oli
CORRADOg60.)
Käisin pakkumisi kontrollimas. Krt, see õhuklapi pakkumine on ilmselt omal kohal. Pöidlaga käivitamisel lõõri sulgedes läheb kohe. Ja see ime mis peaks õhuklapp olema jätab suletuna mõlemalt poolt ca 3+mm avatuks. Nagu oleks vale kujuga. Ühes nurgas toetub lõõrile ja hoob läheb piirajani ka. Ilmselt on kloonijatel pisut loominguline hetk olnud.
Aga ilma õhufiltrita suudab mootor käia ainult pooleldi suletud õhuklapiga. Madalatel pööretel käib avatud klapiga. Kõrgematel ilma õhuklapita perutab ja turtsub ja sureb välja. Siit ka see mõte et peaks suurema düüsiga proovima.
Postitused: 857
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
31
Võid proovida aga mu praktika on näidanud, et kui nendel kloonidel karpa jamab siis ta jääbgi jamama, probleemi on lahendanud uus karburaator. Neil satub ikka praaki sisse.
Postitused: 2,852
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
05-03-2024, 00:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2024, 00:10 AM ja muutjaks oli
isandpauk.)
EE kaugloetav mõõdik näitab liitumiskilbis kõikide faaside olemasolu ja ma eeldan, et ka õiget järjekorda ekraanil - L1 L2 L3 olemas ja ei vilgu.
Kolm faasi tuleb EE liitumiskilbist välja, pruun must hall. Markeeringud peal L1 L2 L3.
Juhe tuleb majja, enne midagi kontrollida ei saa.
Majas proovin kolme erinevat seadet, nende hulgas teist voolumõõtjat ja kõik näitavad, et faasi järjestus ei ole pruun must hall.
Iskra tutikal voolumõõtjal faasid vilguvad.
Kaks teist seadet näitavad vastupäeva pöörlemist.
Kui vahetan 1-2 või 2-3 omavahel ära, näitavad kõik mu masinad, et järjestus on korras.
Mida krt ma valesti teen? Kas peaksin usaldama oma mõõteriistu või seda, et EE liitumiskilbist tuleb kolm faasi järjekorras pruun must hall nagu markeeritud?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 1,246
Teemad: 22
Liitus: Jul 2009
Maine:
44
Kui faktid lähevad teooriaga vastuollu, siis mina usuks fakte.
Ju siis EE elektrik ühendas juhtmed teises järjekorras mõõtja klemmide alla. Füüsiliselt sa ilmselt ei näe, kuhu mingi juhe läheb.
Aga mis probleemi sa lahendad? Ühenda faasid nii, et asjad käiks sinu jaoks õiges suunas ringi ja mine eluga edasi. Või siis aja EE mehed kohale tagasi, et nad tõstaks värvid õigeks.
Postitused: 2,043
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mulle tundub, et faaside järjestus ei olegi kuidagi standardiseeritud võrguoperaatori poolt. Ehk siis nemad ei üritagi tagada seda et asi igal pool sama oleks. Sest mul oli ka nii, et linna- ja maakodus hakkasid mootorit erinevat pidi käima. Mõlemas üsna värske paigaldusega tegu. Tõstsin ise maamaja liitumiskilbist väljuva juhtmeotsa ringi ja rohkem pole muret tundnud.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Faasidel on alati kindel järjekord. Kuulus BMW valem.
Vasakult paremale lugedes : B-pruun, M- must, ja W- valge või hall.
Välistatud pole, et sissetuleva juhtme Narva poolne ots on valesti aga seda juhtub harva
Pigem on viga majapoolses ahelas.
Kõige sagedasem eksimise koht on enda ühendatud pistikupesa ja pistik.
Ja just pistik. Ühendamise ajal võetakse pistik mugavalt kätte ja kruvitakse juhtmed külge. Kui aga pistik müüd altpoolt pistilupessa lükata on kogu kompott pool tiiru vale.
Algul on muidugi EE süüdi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 779
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Eks erand kinnitab reeglit, EE käsilased käisid ja vahetasid üksikud traadid ühe kaabli vastu ja 2 faasi läksid vahetusse. Vool oli kasutuses väikeses tootmises kus 3 faasilised mootorid ja enam ei toiminud, läks jupp aega enne kui jälile sain. Õnneks jäid kõik asjad terveks.
Postitused: 2,852
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
(05-03-2024, 02:04 AM)Mahno Kirjutas: Aga mis probleemi sa lahendad?
Lahendan umbes-täpselt sama probleemi nagu ksf. Olli, kelle masinad eri kohtades käivad eri suundades.
Mul on kõrini sellest, et minu masinad käivad külapeal ja külapealt laenatud masinad minu juures "vastupäeva".
Ventilaatorid, pumbad, kompressorid, lintsaed....no kaua võib?
Tahan enda masinad ja pistikud panna "õigeks", et peaks minimaalselt juhtmete ümbertõstmisega tegelema.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 2,452
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Hinnalipik on otse alternatiivsest sünnituskanalist aga ringirändavate seadmete puhul ei maksa närvikulugi liialt odavalt diskonteerida
https://uk.rs-online.com/web/p/industria...rs/4678449
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,852
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
(05-03-2024, 10:16 AM)DevilDeVille Kirjutas: Hinnalipik on otse alternatiivsest sünnituskanalist aga ringirändavate seadmete puhul ei maksa närvikulugi liialt odavalt diskonteerida
https://uk.rs-online.com/web/p/industria...rs/4678449
16A pistik 51 UK naela + postikulu + toll +km:
https://uk.rs-online.com/web/p/industria...rs/4678433
Tore teada, et ka sellised lahendusi on võimalik leida. Hetkel mul närvikulu veel nii suur ei ole, et majas kõik seadmed sellega varustada.
Kujutan juba ette, kuidas tuleb iga kord absoluutselt igale masina laenutajale seletada, et kui pöörleb valetpidi, ära katku pistikut lahti
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Postitused: 3,284
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
63
Kui külapealt laenatud masinad käivad kodus valepidi siis vaevalt küla süüdi on. Kodus kuskil on tsombe juhtmestikus.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,452
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
(05-03-2024, 10:38 AM)isandpauk Kirjutas: (05-03-2024, 10:16 AM)DevilDeVille Kirjutas: Hinnalipik on otse alternatiivsest sünnituskanalist aga ringirändavate seadmete puhul ei maksa närvikulugi liialt odavalt diskonteerida
https://uk.rs-online.com/web/p/industria...rs/4678449
16A pistik 51 UK naela + postikulu + toll +km: https://uk.rs-online.com/web/p/industria...rs/4678433
Tore teada, et ka sellised lahendusi on võimalik leida. Hetkel mul närvikulu veel nii suur ei ole, et majas kõik seadmed sellega varustada.
Kujutan juba ette, kuidas tuleb iga kord absoluutselt igale masina laenutajale seletada, et kui pöörleb valetpidi, ära katku pistikut lahti
Laisa inimesena ei viitsind ma kodumaist terminit leiutada aga "faasipöörajaga pistik" on käibel ning hinnad täiesti söödavad suurusjärk 11 ja 15 euroruublit.
https://www.tme.eu/ee/news/product-of-th...ikud-ip44/
Mõistlik on rändriistade puhul va pööratav pistik objektikilbile paigaldada.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 110
Teemad: 7
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Minul selle jaoks ca meetrine kaabel, ühes otsas pööratava faasiga pistik ja teises tavaline kuhu pista. Ühel hetkel sai ka kodus sünkroniseerimisest kõrini ja see oli laisa variant mõistliku hinnaga.
Postitused: 1,057
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Mul ka laisa variant kasutusel aastaid-meetrine pikendus juhe ja seal vahel reeveslüliti-üks kangiliigutus ja asi käib õiget pidi.
Postitused: 3,170
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
153
Kui see tõstevahend ka enne remonti samamoodi vajus siis tihendit väga ei usu.
Pigem asi klappides ja mingi juhis kontrolliks on tõsta mingi raskem asi üles ja siis vajutada poole jõuga pumba hoovale.
Kui hoob läbi vajub on pumba sisselaskeklapp ebatihe.
Kui hoob pooles vinnas lahti lasta ja ise üles läheb on pumba surveklapp.
Kui ta neid asju ei tee siis on kaitseklapp mille vahele saab teinekord kui lõpuni või liiga rasket asja tõsta puruke ja jääb vajuma.
Teine võimalus on allalaskmise kraan, mille tiheduse parandamise-kontrollimise lihtsaim viis on raskusega vajumise ajal koputada vasaraga talle tagant peale ja keerata.
Kui vajumise kiirus väheneb on viga leitud.
Kui aga mitte siis kaitseklapp või silindri mansetid aga kui kolvil mansette pole ei saa need ka lekkida sest muidu jookseks õli välja.
Postitused: 1,810
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
07-03-2024, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2024, 12:16 PM ja muutjaks oli
Walter.)
Kogemustest kunagise Opeli abs-ga (suht sarnane blokk välimuselt) pakun, et viga on selles, et mootor on lihtsalt kinni jäänud kui sõidetakse nii, et abs ei rakendu kunagi. Ploki sees siis ilmselt ka mingi mootori toiteahel läbi kärssanud. Lahenduseks on mootori toiteotsad välja tuua ning seda treenida/käiata kuni tarbimisvool läheb normi piiresse. Lisaks on mõistlik paigutada plokiväline kaitse mida hea vahetada kui kipub tulevikus jälle kinni jääma. Suvaline autoelektrik saab sellise asja ära teha. Iseasi muidugi kas saad öösel magada teadmisega, et oled omavoliliselt pidurisüsteemi ümber ehitanud.
edit. siit saad ka odavamalt teise bloki.
https://rrr.lt/en/search?q=A0014462589
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)