KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(08-03-2024, 22:39 PM)pannkook Kirjutas:  tänapäeval lastakse kõik kärriga, on selleks kipsi või mõni suurem kruvi. 
Ei mõista seda jupsimist.... Rolleyes

Siis palun vasta küsijale: mitmendale astmele tuleb sidur säädida, et saaks hea.

Mul pole sellist asendit õnnestunud veel leida. Ikka sätid põhja ja siis seibi lamenemise alusel vabastad. Kui paned momenti, siis iga umbes kuues kruvi ei lähe lõpuni, vaid tahab juurde saada... Tüütu.
Vasta

puidu, ammugi katusekruviga ei saa sidurit kasutada. Osadel trellidel on sügavusepiiraja, sellega ehk saaks. Rolleyes
Vasta

(08-03-2024, 20:33 PM)muska71 Kirjutas:  Plekk katuse panekul keeratakse kruvid mingi x jõuga,et mitmendal siduri asendil peaks drell seadistatud olema makita ?


X jõuga siduri kindlat astet saad kasuada juhul kui sul on absoluutselt ühesugune roovitus või õigemini ühesuguse tihedusega puit mis aga ei ole võimalik. Isegi ühest palgist lõigatud laudadel on tiheduse vahe mis annab kohe tunda.

Kulude optimeerimise egiidi all sai ise mitte ammu 470 ruutu plekk katust kinni kruvitud. Selle siduriga jäädki möllama. Valid välja enam vähem paraja astme, et kõige vintskema koha peal kruvi sisse keerab ja sellega täristad. 
Näiteks 14,4V Makita on suhteliselt laisk keeraja ja temaga on hea sellist tööd teha. Lased algul kruvi ligi ja siiis tirtsutad veel mõne korra kuniks tihend silma järgi enam vähem saab.  Muidugi pedantidele selline meetod ei sobi kuna olgem ausad, silm ei ole ikkagi nii täpne, et kõik kruvid absull ühe pinge alla jääksid.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-03-2024, 11:12 AM)2715 Kirjutas:  
(08-03-2024, 10:44 AM)pikk88 Kirjutas:  Endal mõlgub ka juba eilsest saadik sama mõte peas, kuid siis on ju võimalik vana tungraud kindluse mõttes lõplikult ära rikkuda, et ikka päris kindel olla selles kuidas temast asja ei saa. Oskab keegi soovitada kus korralikku tungi müüakse? Võib ka kasutatud olla, kuid peab korralik olema.



Volvo oma ei soovita otsida sest need ei jäta nii kvaliteetset muljet.


Muideks paljudel Volvo ja Scania tungraudadel on kõik kirjad ja kleepsud ja isegi värv identsed. Ilmselt kõik ühest tehasest tulnud.  Vanematel autodel oli vähemalt jala peale pandud margipõhine kleeps aga nüüd ei midagi. Mõnel leiab kleepsu, et 20t tõstejõud ja kõik.

Aquila captas non muscas.
Vasta

kas "väikese puust linna" ehk Tartu linnatänava-parkimise viivistasu ka kusagilt elektroonselt leiab?
(Ma ei suuda leida, samas tahaks ikka loota, et pealinn pole ainuke koht, mis 21 sajandisse jõudnud on Smile )
Vasta

Siin peaks kõik vajalik jutt olemas olema: https://www.tartu.ee/et/parkimine#parkimistrahvid
Vasta

(19-03-2024, 19:26 PM)Aare72 Kirjutas:  Siin peaks kõik vajalik jutt olemas olema: https://www.tartu.ee/et/parkimine#parkimistrahvid
Täpsusta palun oma vastust - küsimus oli lihtne ja konkreetne.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(19-03-2024, 23:24 PM)13piisab Kirjutas:  
(19-03-2024, 19:26 PM)Aare72 Kirjutas:  Siin peaks kõik vajalik jutt olemas olema: https://www.tartu.ee/et/parkimine#parkimistrahvid
Täpsusta palun oma vastust - küsimus oli lihtne ja konkreetne.
Mina ka ei saanud aru küsimusest. 

Kui küsimus oli selles, kui suur on viivistasu Tartus, siis sellele leiab vastuse Tartu Linnavolikogu määrusest "Parkimistasu" -§ 6 .
Vasta

(20-03-2024, 01:08 AM)indreksirk Kirjutas:  
(19-03-2024, 23:24 PM)13piisab Kirjutas:  
(19-03-2024, 19:26 PM)Aare72 Kirjutas:  Siin peaks kõik vajalik jutt olemas olema: https://www.tartu.ee/et/parkimine#parkimistrahvid
Täpsusta palun oma vastust - küsimus oli lihtne ja konkreetne.
Mina ka ei saanud aru küsimusest. 

Kui küsimus oli selles, kui suur on viivistasu Tartus, siis sellele leiab vastuse Tartu Linnavolikogu määrusest "Parkimistasu" -§ 6 .
 Ma oma päti ja kaabaka mentaliteediga saan küsimuse mõttest aru nii: kas autole määratud viivistasu otsust (või parkimistrahvi) on võimalik elektrooniliste kanalite kaudu vaadata kui vares on lipiku kojamehe alt oma pessa viinud?
Vasta

Täpsustan: kas on koht, kust saab enda sõidukiga seonduva Tartu linnatänava parkimise viivistasu otsuse elektroonsest kanalist?

Taust: vaatasin eile otsa nädalavahetusel Tartus saadud paberilipikule ning tõdesin, et kõikvõimalike numbrite paberilt arvutisse toksimine on 21saj jabur ja üldjuhul tarbetu tegevus.

Ise ma aga Tartu viivistasude kuvamise kohta ei leidnud. Sh vaatasin eraldi parkimine.ee lehte - Ühisteenuste leht, kust saab nt Tartu puhul ainult vaiet esitada, samas kui Tallinna puhul leian sealt kenasti oma aasta taguse viivistasu otsuse. Mis ilmselt elektroonsel kujul mõne hiireklikiga ka makstud sai.
Tartu viivistasu otsus vihjeid ei anna. Annab ainult aimu, et viivistasu nõudja on Tartu linnavalitsus.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(20-03-2024, 10:04 AM)13piisab Kirjutas:  Täpsustan: kas on koht, kust saab enda sõidukiga seonduva Tartu linnatänava parkimise viivistasu otsuse elektroonsest kanalist?

Taust: vaatasin eile otsa nädalavahetusel Tartus saadud paberilipikule ning tõdesin, et kõikvõimalike numbrite paberilt arvutisse toksimine on 21saj jabur ja üldjuhul tarbetu tegevus.

Ise ma aga Tartu viivistasude kuvamise kohta ei leidnud. Sh vaatasin eraldi parkimine.ee lehte - Ühisteenuste leht, kust saab nt Tartu puhul ainult vaiet esitada, samas kui Tallinna puhul leian sealt kenasti oma aasta taguse viivistasu otsuse. Mis ilmselt elektroonsel kujul mõne hiireklikiga ka makstud sai.
Tartu viivistasu otsus vihjeid ei anna. Annab ainult aimu, et viivistasu nõudja on Tartu linnavalitsus.
Kui viis erinevat inimest saavad esitatud küsimusest viiel erineval viisil aru, siis ilmselt ikkagi ei olnud küsimus esitatud lhtsalt ja konkreetselt (kolm vastust on praegusel hetkel veel nähtavad, kuid kaks postitust vastuseks esitatud küsimusele on juba foorumist kustutatud). Aga see selleks. 

Tartu Linnavalitsuse ametlik vastus sellele küsimusele laekus just minu e-mailile ning lihtsalt kokku võttes mingit elektroonilist rakendust ei ole. Vastus ise siis selline.

Lugupeetud Indrek Sirk.

Tänan Teid pöördumise eest.

Tartu Linnavalitsuse järelevalveosakonna poolt vormistatud viivistasu otsused registreeritakse dokumendihaldussüsteemis GoPro ning nendega ei ole võimalik elektrooniliste kanalite kaudu tutvuda.


Viivistasu otsust on võimalik sõiduki omaniku või liiklusregistrisse kantud vastutava kasutaja soovil edastada tema e-postile.

Heade soovidega

Juta Karjane
juhtivmenetleja
Tartu Linnavalitsuse järelevalveosakond
+372 736 1329; +372 5301 5861
e-post: juta.karjane@tartu.ee
Vasta

Pisut veepumpadest https://www.ettorel.ee/product/iseimev-p...jex-e-100/  Selliste pumpade tootjaid mitmed,mootorite võimsused ca 500w,700w,1200w.Ise oman ebara pumpa 700w ja mootor põles maha miskipärast,et kas kõigil eri tootjatel erinevad mootorid sama võimsusega?Või tulevad mootorid siiski ühest tehasest ja samalt liinilt?Mootoril endal ja keskmisel mähise osal küll kirju pole peal.aga pumba rv korpusel ebara kirjad peal.On keegi asjadega rohkem kursis?Mähkimine suurusjärk 120,aga turult leiab mootoreid ja pruugitud pumpasi poole soodsamalt.Ise enda tarkusest eelddaks,et mootori kõik samalt liinilt.
Vasta

Mitte kondekas pole otsas? Mul on erinevaid mootoreid ja kõigil kinnitused erinevad Sad ja seni otsa saanud kas pumba osa või kondekas.
Vasta

(08-03-2024, 17:29 PM)pikk88 Kirjutas:   Tänaseks jäi asi jälle elu üle järele mõtlema ning eks homme selgub tõde.

Ja selgus mis?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-03-2024, 19:48 PM)Econoline Kirjutas:  Mitte kondekas pole otsas? Mul on erinevaid mootoreid ja kõigil kinnitused erinevad Sad ja seni otsa saanud kas pumba osa või kondekas.
Kondeka pärast on ammu juba korra maha põlenud,ka mullu läks kondekas ja sain õigel hetkel jaole,seekord kondekas siiski korras.Mul varupump ka riiulis ja nüüd uut varu vaja.Kuna pump aastakümneid kaevus olnud ja sealne elekter(pistikupesa) oli ka selle ajaga amortiseerunud ja poisi jutu järgi nagu kaablist pumpa vool ei jõudnudki ja arvab,et äkki võttis nt neutraali maast ja see võis põhjustada põlengu.Ka kulunud/kuivale jäänud laagrid mootoris viivad lõpuks mootori maha põlemiseni ja seetõttu sügisel kuulan mootori häält ja kui hääl võõras tuleb asja kontrollida.
Vasta

(21-03-2024, 02:53 AM)Marko Kirjutas:  
(08-03-2024, 17:29 PM)pikk88 Kirjutas:   Tänaseks jäi asi jälle elu üle järele mõtlema ning eks homme selgub tõde.

Ja selgus mis?
Hommikul selgus, et asi ikkagi ei tööta. Lammutasin kolmas kord pilbasteks, võtsin kogu kummitihendite komplekti näppu ja läksin Hydroscandi Tartu esindusse. Pärisin sealt nõu, kuid poisid sügasid vaid teispoolt letti kambaga kukalt ega oskanud midagi asjalikku kosta. Üks lõpuks ühmas küsida, et kus see tungraud on? Too siia, me lammutame selle ise laiali ja kirjutame pärast arve. Ei oskanud siis muud tarka teha, kui vahetasin uuesti need kummist simmerlingid veidike jämedamate vastu. Esimesel katsel sain sealt vist 3mm paksused tihendid. Nüüd võtsin aste jämedamad, 3,2mm ja seekord hoidis tung vähemasti töölaua ööläbi üleval. Autot tõsta pole veel õnnestunud kuid tegelikult on hea, et huvi tundsid. Täna-homme üritan selle ikkagi järgi proovida. Samas pole veel 100% kindel, et asi joones sest mulle on nagu meelde jäänud info, et keegi sai oma tungraua alles peale seda pidama, kui ostis need tihendid tollmõõdus, mitte millimeeter mõõdustikusikus valmistatuna. Kogu selle lammutamise tulemuseks on vähemalt see väga suur pluss, et praeguseks olen lõplikult aru saanud, kuidas see tõstevahend töötab. Eelnev teooriaosa mida lugesin jättis mulle siiski mõned hallid alad, mis alles nüüd selginesid.
Vasta

Tere!


Natuke tihendite mõõtudest, korra on võib-olla kuskil teemas juttu olnud. Kasulik on lisaks vanade tihendite kaasa haaramisele ka alati ära mõõta iga tihendi asukoha nn. metallimõõdud.
Kaks põhjust:
1. Ei ole harvad juhused, kus juba ka tehasest on vale mõõtu tihendid paigaldatud.
2. Vana tihendi järgi õiget mõõtu pakkuda suht keeruline, pesa mõõtude järgi on asi oluliselt täpsem, pädevamad suudavad ka tihendi puudumisel sobivaimat ntx O-rõngast soovitada.

PS. Nn. simmerling (simmerring) on pöörleva võlli tihend, üldiselt hüdraulikas neid ei kasutata, kui siis mõnes tagasivoolu- või survevabas liinis.


Lugupidamisega, Janis

www.enerhyd.ee = kõrgsurvehüdraulika
Vasta

Päris kindlasti ei kasutata tungraudades simmerlinge! (kui siis ainult võib-olla tolmukatteks kusagil mingil x põhjusel  Big Grin). O-rõngad on seal!
Vasta

Mulle sattus hüdropress mis oli üpriski korralikus tulekahjus olnud. Tihedid olid muutunud söeks.
Puhastasin ja poleerisin kõik pinnad ning uute tihendite asjus pöördusin töökotta kus justnimelt hüdrosilindreid remonditakse. Esimese korraga said õiged asjad sisse ja nii pump kui ka silinder töötavad ilusti.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(20-03-2024, 13:26 PM)indreksirk Kirjutas:  Tartu Linnavalitsuse ametlik vastus sellele küsimusele laekus just minu e-mailile ning lihtsalt kokku võttes mingit elektroonilist rakendust ei ole. Vastus ise siis selline.

Lugupeetud Indrek Sirk.

Tänan Teid pöördumise eest.

Tartu Linnavalitsuse järelevalveosakonna poolt vormistatud viivistasu otsused registreeritakse dokumendihaldussüsteemis GoPro ning nendega ei ole võimalik elektrooniliste kanalite kaudu tutvuda.


...

aitäh - vastus ammendav ja lisaks saabus (kas siis tava- või eriprotsessi läbi) täna ka e-kiri, millel .cdoc manus nimega "maksekorraldus".

tõsi - see nt mind ei aidanud, kuna oli krüpteeritud ning vajab avamiseks füüsilist võtit (st ID kaarti arvutisse pistetuna), milleks mul puudub juba aastaid võimekus. Aga see on vast paljuski minu kui tehnika osas "disketid ja dongled on eilne päev" maailmas elaja "personaalprobleem" Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne