Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Mina uuemat kui 2011 aasta Transiti ABSi skeemi ei näe, kuid vähemalt sellel (õnneks!) ei ole ABSi andurid üle can-busi. Vaid on ikka ABSi ajuga otse ühenduses. Muidu koormaks üks katkine/lühises/soola täis ABSi juhe can-bus võrgu maha?!
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,302
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Sügis käes ja varsti vaja jälle õunamahla tegema hakata. Aga vanad pressi vaheplaadid on väsinud ja tahavad välja vahetamist. Plaadid on lippidest naelutatud restid. Kas lihtsalt veekindlast vineerist lõigatud plaadid ajaks asja ära või oleks sellisel lahendusel mingi oluline puudus?
Postitused: 6,899
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(03-09-2024, 15:45 PM)Mahno Kirjutas: Sügis käes ja varsti vaja jälle õunamahla tegema hakata. Aga vanad pressi vaheplaadid on väsinud ja tahavad välja vahetamist. Plaadid on lippidest naelutatud restid. Kas lihtsalt veekindlast vineerist lõigatud plaadid ajaks asja ära või oleks sellisel lahendusel mingi oluline puudus?
Mul on lihtsalt võrgujupid ümbrike vahel, töötab perfektselt. Plastiga/pulbervärvitud võrk, silm umbes 2cm.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Soovitaks ümbrikkudevahelised restid tammeliistudest kokku naelutada. Ilmastikukindel, tugevad. ei sisalda keemiat.
Postitused: 2,960
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Minu tagasiside transiti probleemile mis hakkas andma erinevaid häireid (veojõud, abs, parkimis andurid, avariiennetus radar, märgistart, püsikiirus, )
Lõpuks leidis üks töökoda tagumise vasaku abs hammasvöö prao. Nüüd siis teises töökojas sai see vahetatud ja kõik on jälle korras.
Miks üks ja teine töökoda siis esimene loobus tööst kuna polnud enesekindel tagaveolise auto tagasilla lammutamises sest puudus kogemus. Austasin otsust ja läksin nüüd juba teadliku diagnoosiga töökotta mis oli mind ennegi aidanud.
Keeruliseks tegi selle vea otsimise see et diagnost ei näidanud otseselt ühe ratta abs viga vaid näitas terve abs mooduli viga ja sellega kaasnevaid vigu. Ühe korra jah vilksamisi ka näitas mis andis hiljem juhtlõnga mida veel vaadata.
Postitused: 5,363
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
04-09-2024, 19:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2024, 17:31 PM ja muutjaks oli
Talupoeg taluja.)
Minu mahlapressi restid on saarelippidest. Augud tuleb ette puurida ja pikemad naelad panna, et saaks peale läbilöömist teiseltpoolt kõveraks keerata ja uuesti sisse lüüa. Nii toimib juba aastaid. Peale pikka kuivamist tuleb neid vees leotada enne kasutamist.
T.
Postitused: 100
Teemad: 7
Liitus: Sep 2010
Maine:
1
Pannonia T5 1965. Kui tavaliselt on vanatehnikaga häda, et säde kaob ära, siis oma nõukogude inimese Pannoniaga olen hädas, et säde on kogu aeg olemas- tee süütemängust tuleva kolme juhtmega, mida tahes- pane kokku, ühenda lahti või pane massi. Kuidas käib Pannonial süüte katkestamine? Süüteluku skeemid on mul 2 tk olemas, mis näitab klemmide asukohad ära aga kuidas see funktsionaalsus lahendatud on, pole veel leidnud. Vb on kellelgi Palu piiblist võimalik vaadata?
Postitused: 206
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tere.
Süütelukk ühendab võtme väljavõtmisel süütepooli madalpingemähise massi, sama klemm, mille alla on ühendatud kondensaator ,ja katkesti, klemmi tähist ei mäleta, milline kolmest.
Süsteem ei toimi, kui süütelukul puudub. massiühendus.
Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
Jäi täna silma väljamaa numbritega veokas,poolhaage mille haakes väiksem haagis.Kas mingi eriluba või midagi?
Postitused: 2,960
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Vaatasin eilset pealtnägijat kus teemaks olid jalgratturite ja autojuhtide teejagamine.
Seal hr. Indrek Sirk tegi piltlikult selgeks ühe ringtee näitel, et kui autoga ringilt väljud ja seal väljuval teel on sebra siis seal on autojuhil kohustus sõitev jalgrttur üle lasta ja ratturil on eesõigus sõites sebral. Sebra jätkudes aga see eesõigus ratturil kaob ja ringile läheneval autol enam teeandmise kohustust sama sõitva ratturi puhul ei ole.
Nüüd tekis küsimus. Selle juhtumi esimese poole kohta. Kuidas Teie hindate kui kaugel on sebra ringist veel kus jalgratturil on eesõigus ja kui kaugel enam mitte.
Sama küsimus tavalise T või X ristmikul kus auto pöörab ja teel kuhu pööratakse on sebra. Kui kaugel on selle sebra mõjujõud mis annab ratturile eesõiguse ja autole tee andmise kohustuse.
Ei otsi konflikte aga lihtsalt teada tahaks kuidas seda hinnatakse.
Kaine talupoja mõistusega võib ju midagi aimata aga mis on tegelik piir ?
On üldse seda piiri ?
Postitused: 3,037
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
12-09-2024, 11:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2024, 11:33 AM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Kui sebra on lähemal ristmikule, kui auto pikkus? Mõtlen, et pööre on ju lõpetatud, kui terve auto on juba uuel tänaval/teel.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 4,443
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
12-09-2024, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2024, 11:50 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(12-09-2024, 11:33 AM)isandpauk Kirjutas: Kui sebra on lähemal ristmikule, kui auto pikkus? Mõtlen, et pööre on ju lõpetatud, kui terve auto on juba uuel tänaval/teel.
Et oleneb sellest kui lai on mururiba sõidutee (ringi)ja kõnnitee (sebra) vahel?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.