Palun abi! Ziguli õli
#21

Selline kanister oli ka, tundub, et isegi uus originaalõli on sees säilinud ?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kassisõber
Vasta
#22

   
Vasta
#23

Siksi õli ja pildi peal on mosse ? Sellel sildil on kindlasti mingi lugu taga ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#24

(03-05-2021, 21:42 PM)spitfire Kirjutas:  Siksi õli ja pildi peal on mosse ? Sellel sildil on kindlasti mingi lugu taga ?
 See oleks küsimus mõnele trükkalile, ise pakuks et trükikojas oli suvaline sõiduauto pildiga nö tempel või matriits võtta. Arvatavasti oli nö tavaline sõiduauto õli müügil sama pildiga. Uue ziguljonoki pildiga ei viitsinud keegi võimelda, ainult muudeti kirjad õigeks.  Ega see õli läbimüüki karvavõrdki muutnud ju nagunii.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#25

hmm.eesti toode,või ainult pakendatud eestis
Vasta
#26

Esimese otsa nukkvõllid olid savist tehtud.

Sellest faktist on võimalik venekeelsest netist lugeda.
Aasta ja kuu kenasti paigas, kustmaalt võlle karastama hakati.
Vasta
#27

ja lisaks karastamise peetis protsessist on ka siin foorumis korduvalt kirjutatud.
ei saa kõike täielikult õli süüks ajada.
Vasta
#28

Nukkvõllide kulumine ei olnud vene õli süü. Vene õli oli paremate määrimisomadustega, kui itaalia õli. Lisaks madalatel pööretel mootori piinamine.
Vasta
#29

Eks need õlide kanistrid olid nõukaajal ka muude kemikaalide jaoks kasutusel. Neid ümmargusi mäletan rämedalt haiseva puitukaitsevahendi "Ligno" kasutamisest.
Mustas oli "tatt" ehk TAD 17 tõesti- seda oli sõbra isa garaažis riiulitel omajagu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne