10-04-2021, 11:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2021, 11:11 AM ja muutjaks oli saarik.)
Võib-olla pole see hea komme kuid panen ka lingi biker.ee samale teemale, kus natuke lahatud ehitust jne, aga vastan ka küsimustele.
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5...ke#p856107
Toruraami materjaliks on Uwekost tõmmatud õmbluseta toru S235, 35x2mm, õõtsad ja osad raami "ribid" 25,0x2,6mm.
Käänmikud on Golf III esimesed, ülemine sarniiri kinnitus juurde aretatud.
Tavatrike on rohkem mootorratas- istud sadulas ja keerad lenksu, RT on rohkem auto moodi-rool, tavaiste, samas tsiklisõidu feelinguga. Ja nagu juba ka mainiti, teelpüsivus on kurvis parem, ei lähe kummuli nii lihtsalt.
Registreerimise ja jooniste kohta, tuli teha:
Kaalumine toimus Metroserdis, muud eeltoodud kontrollid teeb ära TÜV.
Lisaks: Enne ehitamist sai vaid uuritud toruraami materjali ja keevituse nõuete kohta. Tol hetkel ja ka praegu ei ole materjalile eri nõudeid ja ka keevitajale mitte. Tsiteerin vastust 2018a jaanuarist: "Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki raami materjal ja ehitus ei ole õigusaktides reguleeritud.
Ekspertide teenust Maanteeamet enam ei kasuta. Sõiduki vastavust tehnonõuetele kontrollitakse üksiksõiduki kinnituse käigus."
Lugupidamisega, saarlane
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5...ke#p856107
Toruraami materjaliks on Uwekost tõmmatud õmbluseta toru S235, 35x2mm, õõtsad ja osad raami "ribid" 25,0x2,6mm.
Käänmikud on Golf III esimesed, ülemine sarniiri kinnitus juurde aretatud.
Tavatrike on rohkem mootorratas- istud sadulas ja keerad lenksu, RT on rohkem auto moodi-rool, tavaiste, samas tsiklisõidu feelinguga. Ja nagu juba ka mainiti, teelpüsivus on kurvis parem, ei lähe kummuli nii lihtsalt.
Registreerimise ja jooniste kohta, tuli teha:
- Raami tööjoonised ja fotod ehituse erinevatest etappidest;
- Seletuskiri;
Seletuskirjas tuleb ära näidata kelle poolt ja millise perioodi jooksul sõiduk valmistati, millised osad ise valmistati ja millised osteti.
- Mootori soetamist tõendava dokumendi koopia;
- Fotod eest-, külg- ja tagantvaates;
- Üksikkinnituse riigilõivu 205.- tasumist tõendava maksekorralduse koopia;
Lisaks tegin kerged eskiisid rooli-ja vedrustuse geomeetriast. Kuna üritasin säilitada Golf III esitelje geomeetriat, siis sealt ka andmed.
Kaalumine toimus Metroserdis, muud eeltoodud kontrollid teeb ära TÜV.
Lisaks: Enne ehitamist sai vaid uuritud toruraami materjali ja keevituse nõuete kohta. Tol hetkel ja ka praegu ei ole materjalile eri nõudeid ja ka keevitajale mitte. Tsiteerin vastust 2018a jaanuarist: "Üksikkorras valmistatud L kategooria sõiduki raami materjal ja ehitus ei ole õigusaktides reguleeritud.
Ekspertide teenust Maanteeamet enam ei kasuta. Sõiduki vastavust tehnonõuetele kontrollitakse üksiksõiduki kinnituse käigus."
Lugupidamisega, saarlane