IZ 49 must karp, laadimine ja säde.
#1

Karbiks on P37
Genekas G36M
Aku 6v 
Pluss massiks.

Probleem on selles, et sädet pole.
Juhtmed on uued.
Kontaktid puhtad.
Süütepooli madalpinge osal on takistus 3 oomi
Kõrgepinge poolepeal 3K oomi.
Kontaktide vahel on kerge sädelus kui kruvikaga surkida.

Midagi on puudu ka kõrgepinge juhtme pesas, seal peaks vist keermega teravik sees olema?
Vasta
#2

[Pilt: IMG_20210418_234729.jpg]

Muidugi sädeme olemasolu see ei mõjuta kuna juhet sisse surudes on ühendus olemas.
Vasta
#3

Küsimus: millist juhet kasutad kõrgepinges? Neid mitut sorti. Ilma takistuseta ja takistusega. Teiseks- kondensaator ikka korras?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#4

Vask soonega kõrgepingejuhe, tänapäevane.
Kondeka kohta ei oska täpselt öelda, proovisin ka teist kondekat kuid ka selle teise toimimises pole kindel, võibolla on mul kaks katkist kondekat.
Vasta
#5

Süütepool õhtal
Vasta
#6

Kas on mingi konkreetsem vihje ka, mis seal viga on?
Madalpinge osa lühises?

Madalpinge osa peaks saama ümber mähkida traktori magneetolt?
Vasta
#7

Jawa 6v süütepooliga on ilus säde.
Eemaldasin süütepooli mustast karbist, lauapeal testides on säde olemas.
Eemaldasin ka traktori magneetost süütepooli, ka see töötab laual, kuigi takistused on veidi erinevad.

Järelikult tuleb hakata kehva kontakti otsima.
Vasta
#8

Kas sa laual katsetasid ka sama 6V aku ja kondensaatoriga?

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#9

Tagantjärgi võib öelda et  Big Grin
Ikka selle kondensaatoriga millega polnud varem proovinud.

Kuidas selle kõrgepinge juhtme otsaga on, kas sinna käib mingi otsik vahele või on mul sealt kruvi-otsik pesast puudu.
Vasta
#10

Tuleb meelde minu esimene IZ....lõpuks juba teadsin, et kui mingid anomaaliad on, siis tuleb vahetada kondekas kohe ära ilma muid asju paigast ära näppimata. Paar tükki oli alati ka tööriistakohvris kaasas.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#11

Suured tänud! 
Nüüd on säde õiges kohas.

Loodame, et enne jaanipäeva saab sädeme abil pauku ka teha.
Vasta
#12

No siis läks küll hästi kui pool korras. Selleks et sädet saada ei pea mootorit ringi isegi ajama,piisab kruvika skontakti liigutades et näha mis toimub. Samas hea ka kontaktide töövõimet kontrollida, kui kruvikaga otse lühistada ja säde tekib, kontakte liigutades ei teki, siis kontaktid mustad. Ah, mis ma  targutan, seda teavad naguinii kõik kes selliste asjadega tegelevad.
Vasta
#13

Tsitaat:Nüüd on säde õiges kohas.
Mis oli veaks?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#14

Kondekas oli otsa saanud ning varu kondekas oli ka katki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne