Diagnostikaseade
#1

Kahtlane, kas sellist eraldi teemat üldse vaja on, aga väike mure on.

Oskab keegi ehk nõu anda, mis seadmega läheneda 2003 aasta Ford Mondeole, 2.0tdci,96kw? Soovin pihusteid kodeerida ja vigu maha võtta, aga ei hakka peale ei Launch 909, ega odav kaabel+forscan tarkvara. Vigu näitavad mõlemad, aga peale kustutamist on jälle tagasi. Kodeerimise kohta ütleb launch, et ei saa, otsi omale spetsiifiline jublakas. Odav komplekt loeb juba olemasolevad koodid valesti maha ja ei ole tahtnud seetõttu proovida.
Uurisin ühe vuffel Delphi 150 ds müüja käest, aga tema arvas, et ka see ei saa sellise asjaga hakkama. Nüüd olengi kahevahel, kas tellida midagi kuskilt kaugemalt, aga tekibki küsimus, et mida tellida?
Ostaks ka kohapealt, kui oleks midagi võtta. Asi võiks läbi arvuti töötada, androidi võimalused on suht piiratud. Venelastel on els27, väidetavalt sptsjomm fordile mõeldud, aga jublakas maksab 40 raha, transa 60 pluss toll pluss käibekas pluss võimalus persest saada...pole nagu väga mõtet katsetada. 
Muidu internetitargad näitavad, et panevad põhimõtteliselt mingi kõige odavama juhtme külge ja teevad läbi forscani kõike. Usuks ju seda juttu, kui poleks juba kkl-iga ja veel mingi nõuneim juhtmega katsetanud ja tulemus muidugi null.
Kui keegi teemat rohkem jagab, ootaks tagasidet .....
Vasta
#2

Ma küll aidata ei oska, aga ise just sama jama otsas. Transit 2.0tdci 92kw, mis on peaaegu sama mootor ja vaja ka pihusteid kodeerida. Igatahes Bosch fsa 740 hakkama ei saanud. Tegi kodeerimise ära, aga pärast ütles et ei tulnud ikka välja. 
 Ostaks ka mõne mõistliku hinnaga spets Fordi vidina, aga ei tea ka mida täpselt.
Vasta
#3

(28-04-2021, 19:37 PM)alfredo Kirjutas:  Vigu näitavad mõlemad, aga peale kustutamist on jälle tagasi. Kodeerimise kohta ütleb launch, et ei saa, otsi omale spetsiifiline jublakas. Odav komplekt loeb juba olemasolevad koodid valesti maha ja ei ole tahtnud seetõttu proovida.

Mis puutub vigadesse, kustutada neid ei saa, kui nad on aktiivsed. Selle vastu ei aita ükski arvuti, vaid need vead tuleb kõrvaldada. Launch X431 seeria peaks kodeerimisega hakkama saama.
Vasta
#4

Delphi saab hakkama vähemalt facelift masinaga (sai eelmise aasta lõpus vahetatud pihustid ja koodid kirjutatud) Preface ei oska ütelda aga arvan, et saab hakkama.
Vasta
#5

Googles esimene vastus:
https://talkford.com/community/topic/241...-pre-2003/

Forscan peaks ikkagi hakkama saama, peaks mõnda teist ELMi katsetama.
Vasta
#6

Sõber just kodeeris selle vuffel delphiga pihusteid,sama aasta ja sama mootoriga mondeo oli,temal toimis ilusti.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#7

(28-04-2021, 20:34 PM)ivoalaska Kirjutas:  
(28-04-2021, 19:37 PM)alfredo Kirjutas:  Vigu näitavad mõlemad, aga peale kustutamist on jälle tagasi. Kodeerimise kohta ütleb launch, et ei saa, otsi omale spetsiifiline jublakas. Odav komplekt loeb juba olemasolevad koodid valesti maha ja ei ole tahtnud seetõttu proovida.

Mis puutub vigadesse, kustutada neid ei saa, kui nad on aktiivsed. Selle vastu ei aita ükski arvuti, vaid need vead tuleb kõrvaldada. Launch X431 seeria peaks kodeerimisega hakkama saama.

P2337 kõrvaldamiseks on vaja pihusti uuesti kodeerida(tagasivooluklapid vahetasin),
ja X431 raha eest saab juba kaks sellist poolpidust fordi : )

Proovin homme kusklit vuffel Delphi laenata ja vaatan, mis ta oskab.
Aga tahaks ikkagi juhet, mis forscaniga kindlalt toimiks, selle tarkvara kasutamise kohta on päris palju infi leida. Ja tundub toimivat.

Muidu elm327-ed, mis siin pakutakse, käivad läbi bt, aga ei tea, kas see minu diagnostikaarvutil üldse olemaski on. Lihtsalt katsetamiseks ei taha rohkem träni kokku osta.
Vasta
#8

Oled ikka kindel, et kodeerimisega mainitud koodist lahti saad? Kuna vanadust neil piisavalt võib viga kuskil mujal pesitseda. Pole minul veel olnud juhust, et kodeerimata pihusti tekitaks vahelejätmist.
Vasta
#9

Mis tagasivooluklapid?
Vasta
#10

(28-04-2021, 22:18 PM)uko Kirjutas:  Mis tagasivooluklapid?

Hea tähelepanek. Kas kood on saadud pärast remonti ja stendimist? Kui ei, siis suht pointless kodeerimist teha. Pihusti parameetrid on nüüd niikuinii teised, et see peal olev kood on juba kordi muutunud.
Vasta
#11

(28-04-2021, 21:51 PM)alfredo Kirjutas:  Aga tahaks ikkagi juhet, mis forscaniga kindlalt toimiks, selle tarkvara kasutamise kohta on päris palju infi leida. Ja tundub toimivat.
Muidu elm327-ed, mis siin pakutakse, käivad läbi bt, aga ei tea, kas see minu diagnostikaarvutil üldse olemaski on. Lihtsalt katsetamiseks ei taha rohkem träni kokku osta.
Forscani foorumis on ju olemas teema toimivatest kaablitest.

Omal kokkupuude olemas sama masinaga. Päris kõike vist ei saagi mujal kui Info-Auto's oleva tehase seadmega teha.
Oli kunagi olukord, kus teemaalgatajaga täpselt sama motoga masin soetamisel omas külasepa tehtud-peale pandud softi, mis müüja jutu järgi tohutud kilovatid juurde pidanuks andma ja DPF- i välja olema kirjutanud. Lisaboonusena andis töötava mootoritule ja korraliku suitsulondi kiirendusel.
Info Autos sai tagasi pandud nii DPF kui tehase soft koos kõigi updatedega. Peale seda toimingut liikus masin täpselt sama reipalt kui külasepa softiga. Positiivse poole pealt oli kadunud suitsulont tagant. Ja diagnostiku juttu meenutades DPF ei olnud tal ka korralikult välja progetud, vaid ainult osaliselt.
Edit: Vabandust, ei vaadanud aastaarvu. 2003 vist on MK3, minu jutt käis MK4 2008a 96kw diisli kohta.
Vasta
#12

Mul 4a vana usb elm327, forscan-iga sai sel ajal uue F150ga pea kõike teha.
Võid prooviks võtta, Keila kandis.
Vasta
#13

Roomik, saatsin privasse kontakti.





(28-04-2021, 22:55 PM)Dexter Kirjutas:  
(28-04-2021, 22:18 PM)uko Kirjutas:  Mis tagasivooluklapid?

Hea tähelepanek. Kas kood on saadud pärast remonti ja stendimist? Kui ei, siis suht pointless kodeerimist teha. Pihusti parameetrid on nüüd niikuinii teised, et see peal olev kood on juba kordi muutunud.

See Fordi/DELPHI diislivärk vajaks tegelikult omaette nutunurka, vähemalt kiirel sirvimisel ei leidnud teist.

Ei, kood ei ole saadud pärast stendimist. Kuna hetkel pole veel sedavõrd kaugele jõudnud oma poolpiduste pihustitega. Laenasin toimiva pihusti seest tagasijooksud. Ja lootsin, ehk lollil veab. Lähtun külaseppade videotest, kus pihusti ülekirjutamisega õnnestub P2337-st vabaneda. Vähemalt ajutiselt. Ja siis edasi vaadata, eks võimalusi on veel, miks asjad ei toimi. Tahaks vähemalt näha, mis seal real kirjas on, hetkel kasutatav riistvara seda adekvaatselt ei kuva. Kirjutan kasvõi nullid asemele. Teemast olen vabadel õhtupoolikutel end väheke läbi närinud. Mõistan osaliselt nii situatsiooni põhjuseid, kui tagajärgi. Ennetava küsimusena mainin veel, et suuremahulisest pumba remondist plaanin mööda minna, paigaldades peenfiltri enne raili. Sellist asja on tehtud ja tundub, et toimivalt. Pihustitega on erilugu, aga seal peab olukorda vähe kaaluma. Ka dpf-i ummistumise vastu on rohtu, välja ei plaani teda progeda.

Seni on saadud küllaltki ühesuunalisi soovitusi. Diislivennad suunavad selle auto mainimisel mind kas panka röövima, või paremal juhul, et vii romulasse. Romulas soovitati rõõmust vabanemiseks üheotsapiletiga vanametalli platsi külastada. Ise tahaks tast siiski mõistliku jõupingutusega lihtsat tagavara autot vormistada, millega suuremat kola ilma käruta vedada või kui põhimasin järjekordselt ja ootamatult otsad peaks andma, siis ajutiseks asendajaks. Ei ole teda plaanis taastada tehasest väljasõitnu tasemele. Vanemast ajast on sarnase Mondeoga kogemused olemas, küll suhteliselt murevabad. Olen ka minevikus nostalgialõksu kukkunud. Selge on see, et tegu pole enam sellise masinaga, mis ta viie või kümne aasta vanusena oli. Sams, sõitmas neid ikka näeb. Lihtsalt on sehandene loll lootus, et kellegi õlule ei panda rohkem raskust, kui ta kanda jõuab.

forscani foorumi leht tuleb tuttav ette küll. Midagi seal kunagi vaatasin ka. Aga seal ongi põhimõtteliselt kaks juhtmega varianti, üks els27, see vene oma ja teine viaken, sellest saad aru, et tegu on produkt polskiga, kahtlustan mingit nendepoolset vingerpussi. OBDLinkidega ei taha hinna ja juhtme puudumise pärast tegemist teha. ELM327 kloonidega jääb üles küsimus, et kust teda osta, kui osad toimivad ja teised mitte niiväga. Kohapeal selliseid kiirel otsimisel ei leidnud. Hiinaga lisandub jälle see ootamise ja ootamatuse moment, mida sooviks vältida. kunagi ei tea, millal ja mida sa saad.
Vasta
#14

(29-04-2021, 08:42 AM)alfredo Kirjutas:  ...
mainin veel, et suuremahulisest pumba remondist plaanin mööda minna, paigaldades peenfiltri enne raili. Sellist asja on tehtud ja tundub, et toimivalt. .
...

Mis filtrit plaanid kasutada? KSP ja anuma vahel on kogu töörõhk... Palju konkreetsel Fordil maksimaalne oodatav (täisgaasikiirendusel peale turborõhu tekkimist)  on? 700 bar?

Iseenesest  maru huvitav teema, kuivõrd neid poolpiduseid ühisanumsisspritsega padasid vedeleb olematu raha eest siin ja seal.
Vasta
#15

Selgitage mis mõte on filtril enne latti?. Seal surve põhjagaasiga 1000+ bari julgesti, mis filter seda kannatab?
Vasta
#16

Filterelement midagi sellest valikust ja filter kas sealt, või analoog kodukäsitöö tulemusena, kuna torud tuleb nii ehk naa kohandada vastavalt masinale.
Railis peaks euro3-l tekkima survet max 1600 ühikut, vt lehekülg 50-51. Filterelementi on katsetatud 2200 peal, nagu ma seda kanalit jälgides aru olen saanud. Pidas vastu. Nad kasutavad neid elemente oma stendides.
Vasta
#17

(29-04-2021, 08:42 AM)alfredo Kirjutas:  forscani foorumi leht tuleb tuttav ette küll ... seal ongi põhimõtteliselt kaks juhtmega varianti, üks els27, see vene oma ja teine viaken..
Võta see Viaken.
Ise pead nuputama, kuidas selle kätte saad, Poolast välja nad vanasti ei tahtnud saata.
Vasta
#18

Filtri paigaldamine ennem reili on suht mõttetu kuna pumba küles on mälu järgi 2 solenoidi, milledest kindlasti see raua laast jagu saab. Seega agoonia pikendamine ei ole kauakestev.
Vasta
#19

Aga pihustid ei lähe nii kiiresti peeti.

Tehnikasport see ju on - et kellel kauem kestabWink

Jääme siis lootma, et filter kenasti vastu lööb töörõhule. Kilobaari juures hakkab naljakaid asju juhtuma materjalidega...
Vasta
#20

Jah, eks endised seltsimehed ole oma toodangut vast katsetanud ka. Kuigi võib ju olla, et esimesi katselendureid igaks juhuks kaadris ei näidatudki : )
Tegelikult on sedasi, et hetkel ei ole pumpa veel lahtigi võtnud, seisukorda hinnata ei oska, mingit survet ikka tegi. Live data järgi starteriga 300-400 bari ja kui korra popsutama hakkab, siis viskab viie-kuuesajani ära. Käivitamiseks peaks maa ja ilm olema, väidetavalt piisab 260-st, aga tööle üle kümne sekundi ei jää.
Aga et saada aimu, milleks tänapäeva tehnika võimeline on, siis väike näide lisaks. Et see filtrivärk on miski tulevikumuusika pigem. Aga huvitav on ju teada, mis maailmas toimub. Proovisid nad ka võimsa magnetiga rauda kinni püüda, aga magnetiseerunud kütus keeras pihustis midagi tuksi. Kogu see DELPHI saaga kõlab nagu Hitleri kättemaks vol.2, seekord siis prantslaste vaimusünnitusena remondikodasid rõõmustamas.

EDIT.
Tellisin Viakeni ära, pan küsis koos saatmisega 56 raha. Jublakas 149+100PLN transa. Kokku kõlas küll kahtlaselt kallilt, aga las siis olla. Kunagi saadeti sarnase raha eest Saksast päris suuri kaste siiakanti. Aga eks vanasti oligi muru rohelisem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne