Diagnostikaseade
#41

Kult

Need asjad toimisid mul win7-ga. Rohkem uurima ei hakanud.

Siin on väike tutvustus proge ja kokkusobivate jublakate kohta.
Vasta
#42

Mis siin ikka diagnostida. Kunagi tegutses Tartus ka üks K. Auto nimeline diislikeskus. Kui läksid oma murega sinna siis mingi töökoja isa võttis laua sahtlis mündi ning viskas kirja ja kulli kas pump või pihustid. Kui joppas said auto korda- selline fiffty fiffty värk.
Vasta
#43

Lähme nüüd selle mingi eelmise postituse juurde kus target oli 210-290.reaalne 340 ja edasi,sellepärast jääbki ju seisma et tegelik on 340 ja rohkem,kütuse regulaator ei toimi ,halvemal juhul peksab lati andur segast.Auto arvuti joks pole vahet mis kalab,andmed on sellised ja nedega ei saagi töötada.
Vasta
#44

uko

Mõistan, kõike ei jõua jälgida. Eelmisel lehel on postitus, kust leiad pikalt kajastatud probleemi lihtsalt lahenemise. Ei oska kahjuks nii täpselt siia linki panna, et selle koha peale keriks, aga vaata laupäevaseid postitusi, päeva teisest poolest.

Ilmselt seisnes asja mõte selles, et pihustite pistikute eemaldamisel arvab aju, et sa oled pihustid vahetanud ja tahab kodeeringu ülekirjutamist. Mõistus ütleb, et kui akuklemm on eemaldatud, siis ta sest aru saada ei oska, aga jumal teab mida seal eelmised remondimehed katsetanud on. Ma ostsin teadlikult vigase auto. Müüja viga ei varjanud - pihustid õhtal. Arvatavasti katsetati algul mingeid variante, aga vilkuv eelsüüteküünla tuli niisama ära ei kustu ja tagasijooksud olidki metsikud.

Hakkame tegelikult sellest pihta, et puudus kütusepaagi kork. Sellest siis vesi paagis ja süsteemis jne. Mõeldi kasti sees, et kõik ongi nüüd pees ja korrastamine nagu öeldud 1000+ raha, mis on osaliselt õige ka. Siis pandi paaki vee-eemaldajat, et äkki joppab, aga see ummistas tekkinud tatiga sissetõmbe, eriti kui kütust paagis vähe ja kes see tänapäeval enam täispaaki jaksab osta, eksju. Siis ei saanud pump enam kütet kätte, filter ummistus. Lõpuks oli odavam auto maha müüa, kui hakata probleemiga süstemaatiliselt tegelema. Eks auto oli üldse mulle arusaamatu äraspidise mentaliteedi kohaselt tati&teibimeistrite käes huvitavaid remondinüansse üle elanud. Kuigi omaniku jutu järgi oli ainult parimate remondimeeste käest parimaid palukesi maitsnud. Aga see selleks, ilmselt ongi arusaamad võimalikust heast ja halvast sedavõrd erinevad. Ei kahtlegi, et enamus viisakalt varustatud remondikoha omanikke minu improviseeritud võsagaraazi nähes nina kirtsutab - sest et need asjad tegelikult nii ei käi. Ja mul pole ühtegi head argumenti vastu panna, et neil õigus pole.

Kindlasti ei suuda ma vastu panna mahavõetud pumba lahtivõtmisele, kui aega saan, siis on näha, kui hull asi tegelikkuses on. Nii palju lugesin erialasest kirjandusest välja, et natuke vett on lubatud. Õhku ka, alla kolmemillimeetrised mullid on ok. Näiteks soovitab cr-i tootja kasutada 2 mikronist kütusefiltrit. Sõltumatud katsetused annavad kindlalt mõista, et sellist ei olegi tavafiltrite tasemel üldse olemas. Pigem jäävad parimad elemendid kuhugi viie-kümne kanti. Seetõttu on filtris hästi lihtne ja labane veeseparaator sisse ehitatud, alt lased välja aegajalt, kui kahtlus tekib. Ja soovitatakse enne filtrit veel eraldi separaator  või vähemasti jämefilter vahele panna. Samas, nagu öeldud, on tootja sellega juba arvestanud, et mingi kogus vett satub kõrgsurvesüsteemi niikuinii. Ega ta muidugi head ei tee kokkuvõttes. Tasapisi hakkavad pinnad roostetama ja soolad jne. Siis hakkabki nõiaring pihta, et kuskilt tuleb ivakene, see seal kerib ja siis on puru juba rohkem jne. Seda siis peaks hoolikas remondimees, või autoomanik igal filtri vahetusel kontrollima. Filtrist kallatakse küte välja ja lastakse selitada, hiljem magnetiga kontrollides on näha, kas ja kui palju puru oli, või muud soga. Kui õigel ajal jaole saad, siis aitaks põhimõtteliselt pumba korralikust puhastusest ja vigaste  detailide vahetamisest. Hiljem muidugi jääb konstateerida asjaloo järkjärgulist progresseerumist. Vahepeal saavad pihustid oma jao kätte ja siis ongi aeg kuusakoski külastuseks. Või mõnele lollakale mahamüümiseks : )
Vasta
#45

(01-05-2021, 15:15 PM)alfredo Kirjutas:  ...
Misasi see fuel offset täpsemalt on, kas nagu correcting factor?

See number näitab erinevust arvutatud nurkkiirenduse ja tegelikult tsükliga saavutatu vahel. Ideaalis, nagu öeldi, peaks see olema null.

Mõjutavad seda numbrit kõik põlemist mõjutavad faktorid, aga peamiselt pihustamise kvaliteet ja pihuse alguse hilistumine.

Kas kütuselati tegelik surve on mõõdetud? Et seal andur labaselt mööda ei paneks...
Vasta
#46

v6sa

Tänan informatsiooni eest. Ei ole mõõdetud ega vaadatud. Selleks on spetsvahendeid vaja. Nagu öeldud, on pärast koodimist näidud enamvähem vahemikus.

Omaette huvitav oleks endale selgeks teha, mille põhjal igas ajahetkes kütusekoguse ümberarvutamine käib, iga pihusti kohta personaalselt ja kui täpne see kõik kokkuvõttes olla saab. Arvatavaste on see maailm, mida pealiskaudselt nuusutada pole mõtet, aga sügavuti minekuks puudub hetkel aeg.
Vasta
#47

Kümme aastat hiljem.

Nüüd on asjalugu sedakaugel, et patsient, keda üritasin diagnostikaseadme, veneaegsete mutrivõtmete ja ka kuuriukse vahelt kuvalda näitamisega ravitseda, liigub sinna kus on ta koht - kaalule. Viimased jupid on veel vaja  küljest kruttida ja uuemale assembleerida. Sellega seoses on täitsa huvitav märkida lääne autotööstuse allakäiku ja kohe vägagi lühikese ajaperioodi lõikes. Doonor on pre-facelift 2.0d 96KW 2003 ja uus ravijärjekorras olev patsient facelift 2.2d 114KW 2005, mõlemad rikkalikult varustatud Ghiad. Targem lugeja küsib nüüd muidugi, et mis võiks küll vanemal masinal uuemast paremat leida, et tasub antud vaev ette võtta. Jah? Aga on niisugune asi, nagu mõnusalt tagapoolt hellitav sametine, igavesti puhas püsiv plüüž versus uuema teksapüksilaadne istmekate, mis jubedalt määrduma kipub ja iga väiksema uksevahelt pealekukkunud vihmapiisa välja näitab. Huvitaval kombel on vahe ka uksepolstrite ja eriti pagasniku heliisolatsioonilahenduses, mis vanemal tunduvalt tummisemalt lahendatud. Ja last, put not least, uuema kõlarid, kuigi näevad välja suhteliselt sarnased vanadega, annavad välja hulluksajavalt tuhmi ja plassi heli. Kaks neist veel pealekauba krõbisesid, kui helivaljendusnupu julgesid üle 1/10 diapasoonist kruttida. Vanadest aga nüüd uuema helivaljendussüsteemiga ristatuna kostub mahe inglikoor, keera nuppu kuhu tahad, on bassi ja teravat, kuigi jah, tõsisem melomaan tõmbaks end seda kõike kuulates ikkagi konksu otsa, sest see on mondeo. Huvitaval kombel pole uuemale veel diagnostikajupstükki külge saanudki. Kuigi paar korda on sihuke mõte tekkinud, on see tahtmine siiski ilma suurema kahju tekitamiseta iseseisvalt üle läinud.

Sellega seoses olekski, nagu traditsiooniks saanud, lisaküsimus tarkade klubile. Üritasin ümber tõsta ka - teate seal keskkonsoolil olevat pagasniku salongist avamise nuppu, mis uuemal miskipärast puudub, aga nii lihtsalt see lugu muidugi ei käinud. Pistiku otsas on küll samapalju juhtmeid ja kõik muu pealtvaadates nagu sama, kuid asi ei tööta. Mõtlengi, ehk peab arvutiga seal midagi sudima, et nagu autole nuppu tutvustama või nii, et palun söör, kui vajutan nuppu - tehke lahti tagalukku, eriti kui luugi enda mikrolüliti märjal ja külmal ajal vajalikul hetkel toimida ei soovi. Tiridki oma saepuruplaate tagauste kaudu välja, nagu ükskord juhtus. Mida edasi teha?
Vasta
#48

Täiesti arusaadav teemapüsititus, kuivõrd autotööstuse "areng" on käinud turunduse uitmõtete järgi.

Lihtsad küsimused esmalt. Kas lüliti ühendab + või - ahelat? Loll küsimus, aga ma uuema aja forde ei tunne.

Kas lüliti tegevused on pakiruumist tuvastatavad kaabli teises otsas?

Kas pakiruumis lüliti juhiste järgi toimetama pidav tegelane välise otsemõjutamise peale soovitud avamisoperatsioone sooritab?
Vasta
#49

Hea v6sa, sellega on selline lugu, et ei ole asjaga veel süvitsi jõudnud minna. Teoorias peaks olema tegu integraalühendusega, mis siis vastavalt pagassi küljest või salongist lukustuse juhtplokile teada anda võiksid, et vaja lukk avada. Peab täpsemalt juhtmed veel üle tšekkama, aga ise kahtlustan siiski progemisvajadust, ehk plokile soovitava muudatuse tutvustamist. Kui lahenduse leian, annan teada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne