T-40AM infot
#1

Tere.
Sai toodud üks 40 endale. Veaks pidi olema kõrgsurvepump mis tahab vahetust.
Treila peale sõitis masin ise ja samuti ka maha. Hoovis tiksuma jäädes hakkas äkki puterdama. Mõtlesin et küte viimase piiri peal. Suri välja enne kui jõudsin kütet peale kallata. Küte lisatud ja uuesti tööle proovides sai hetke tööle 2sekundit ehk ja suri kohe välja jälle. Kas seda võibki see kõrgusurvepump teha.(masina mootor hakkas soojenema) ja hakkas probleem pihta. Kõrgsurvepumbast tulevad kütuse torud tulevad ikka üsna lähedalt läbi summuti toru ka. Ei tea kas muidu ka tulevad, kuna sumpsile on seal oma loomingut tehtud.
 Kui kellegil on pakkuda korras pumpa, või teab kus vana remontida saaks eelistatuna saaremaal (aga kui ei siis ka mandril) või on ikkagi mõistlikum juba uus võtta.

Plaan on ka panna reduktor starter peale. Kas alla 3.2kw on mõtet panna üldse.
2.8 kw jääb lahjaks? selline
https://www.flint.ee/e-tellimiskeskus/tr...-12v-2-8kw

eks jooksvalt tekib küsimusi juurde ka kindlasti ja postitan neid siia alla kui foorumist otsides enne vastust ei leia.

TÄNAN vastamast.
Vasta
#2

Tsitaat:Suri välja enne kui jõudsin kütet peale kallata. Küte lisatud ja uuesti tööle proovides sai hetke tööle 2sekundit ehk ja suri kohe välja jälle. Kas seda võibki see kõrgusurvepump teha.(masina mootor hakkas soojenema) ja hakkas probleem pihta. Kõrgsurvepumbast tulevad kütuse torud tulevad ikka üsna lähedalt läbi summuti toru ka. 
Ei tea kui kogenud traktorist oled. Selle tõttu küsimus: kas õhk on süsteemist eemaldatud? Sumpsi lähedus kõrgsurve torule ei mõju muud moodi kui just vastu sumpsi pole hõõrunud torusse augu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#3

ma pakun ka, et õhk sees. Selle väljasaamine on täielik kunst ja nõuab suurt vilumust Big Grin
Vasta
#4

(01-05-2021, 13:51 PM)pannkook Kirjutas:  ma pakun ka, et õhk sees. Selle väljasaamine on täielik kunst ja nõuab suurt vilumust Big Grin
pole seal mingit kunsti...pöörispumbal keerad 17 koonusesse käiatud padruniga pihustitutside keskelt poldi lahti ja käsipumbaga pumbates pumpad kuni tuleb puhas küte ja siis keerad kinni ja korras.17 padruni pead väljapoolt koonuseks käiama muidu ei mahu peale,siis koputad korralikult padruni poldile päha ja keerad,enne keeramis teed ka sealse ümbruse sodist puhtaks.
Vasta
#5

Mul on ridapump ja süsteem igalt poolt natuke hõredavõitu Big Grin
Kui paagis küte lõppeb, siis on jama palju.
Vasta
#6

(01-05-2021, 22:23 PM)pannkook Kirjutas:  Mul on ridapump ja süsteem igalt poolt natuke hõredavõitu Big Grin
Kui paagis küte lõppeb, siis on jama palju.
mul ka praegu rida ja mingit probleemi polnud....mul muidugi ei ole enam seda vene orginaalset paljukiidetud ikaldust peal.ikka kaasaegsem ja inimlikum.mul on targemat teha kui lasta põkal iseendale vaseliinita taha keerata...töötab kaasaegne lääne peen diisel kaasaegsete filtritega töötab ka vene raud.
Vasta
#7

Selgus, et küte teema ikkagi ei saanud olla. Sel päeval sai käiatud aku tühjaks. Järgmisel päeval aku täis jälle ja proovides hakkas starteri juhtmete juurest (peenike juhe starteris küljest) tossu tulema ja võttis juhtmed tuliseks. Sai juhtmed lahti võetud ja liivapaberiga kõik haljaks lihvitud. Kokku tagasi ja uuesti starterit. Hakkas uuesti toimima ja jõudis ka paremini mootorit ringi ajada. Peale mitmendat kävitust sain masina tööle. Gaas pidi koguaeg põhjas olema ja siis ka pea pool minutit vindus, et välja ei sureks. Siis jäi alles ühtlaselt tööle. Ehk peaks süsteemist õhk väljas olema kui ka midagi oli. Enam kütte viga ei saaks nagu olla, sest sai küttet ka peale kallatud.
 Masin kuuriall kõik toimis nii nagu vaja. Jätsin seisma ja mingi aja pärast uuesti proovides. Kompressioon maha ja starterid. Nagu lubaks korstnast tuleb ka suitsu juba. Kompresioon peale ja ei lähe jälle. Nii sai mitu korda tehtud ja nagu ka lubas kui lõpuks ei tulnud enam korstnast suitsu ka enam mitte. Sinna ta jäi. Tööle enam ei saanudki.
 Kuna eelmine omanik väitis ikkagi, et kõrgsurvepump vigane, kas see võib sellist jama teha. 
Järgmine nädalavahetus võtan kütusepaagi ja torustiku lahti + filtrid. Loodan, et äkki on ikkagi kuskil mingi sodi mis takistab korralikult töötamas.
Sai tellitud ka uus reduktor starter 3.2 kw. Peab aku asja ka uurima. Kas 100 ah aku võiks juba sobida või jääb see ka lahjaks ikkagi.

Kuna masina juurde satun alles nädalvahetusel, siis loodan et siis tuleb erinevaid pakkumisi mida saan siis üle vaadata ja vajadusel poest juppe hankida. Maal olles midagi puudu jälle lükkub remont jälle nädala võrra edasi muidu.
Vasta
#8

Tsitaat:Kuna eelmine omanik väitis ikkagi, et kõrgsurvepump vigane, kas see võib sellist jama teha. 
Väga väike tõenäosus. Pigem 99% panustaks sellele, et õhk süsteemis või mõni konn ujub ette. See valge suits oli kõrgsurve poolele jäänud tilk kütet, etteandepump enam juurde ei andnud ja käima ei läinud. Kui vahepeal normaalselt käis, siis etteandepump tundub korras olevat või vähemalt poolkorras. Seda ma esimesena ei süüdistaks ja kui käis siis kõrgsurve ka korras. Muidugi pole keegi pihusti surveid mõõtnud ja kui need peaks kunagi paika saama, selgub ka tõde kõrgsurvepumba kohta. Pihustotsad ju mingil määral töötavad, muidu ei käiks ju ilusti vahepeal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#9

Surveklapi vedru on elus? Kui seda pole, siis pole ka etteandesurvet.

Filtrid ikka läbi käivad?

100 Ah on maa ja ilm, mingist 72 piisab juba täiesti. Sel on ju deko, mis laseb hoo sisse joosta. 2,8 oleks ka piisanud, 3,2 on juba väga hea. Vähem voolu kulutab.

Vaata vanu traktoriteemasid, KSP remontijate numbrid on läbi käinud.
Vasta
#10

kui käsipumbaga pumpad siis  tagasivoolust peab kütus solinal paaki tagasi voolama,vähemalt minul voolab ja kuulda see.lisaks nagu mainiti siis surveklapp peab korras olema,pöörispumbal taga alumine stuts,kui pumbas survet pole siis ei lähe ka küte plunzerisse,surve pressib kütte plunzerisse.
Vasta
#11

Kumb pump siis lõpuks on? Uuematel pöörispea masinatel polegi surveklappi ja tagasivoolus on paagi küljes düüs. Kui sa masina käima said ja silmnähtavalt kütust kuskilt välja ei tilgu siis on minumeelest mitu võimalust. Peale seismist proovi käsipumpa pumbata. Kui on raske siis õhku pole. Kui on kerge on õhk sees. Õhk võib ka käsipumbast sisse minna kui see on kinni keeramata või tihend põhjast puudu . Kui on kange siis võib ka probleem olla,et pump kulunud ja väga vaevalt pihustab läbi.Või on mootor nii hõre,et peabki enne soojaks ketrama.
Vasta
#12

Siin video töötavast masinast, kui mootor käib kenasti. Käsigaas on muidugi põhjas.
https://www.youtube.com/watch?v=RYu-B5eQHP4
Vasta
#13

Ilmselgelt kas kütuse pealevool paagist takistatud või kakub kuskilt mujalt õhku.  See eelmise sajandi masin.. ei tohiks midagi keerulist olla. Paagi poolt lähene nii.. voolik küljest ära, kraan lahti ja traadiga läbi sorgata. Kui nire muutub kusemiseks, siis üks mure on seal.

Retro-Style




Vasta
#14

Kehva käivitumine võib olla põhjustatud liig pikast akujuhtmest, mis videolt näha. Pärast edutut käivitamist tasuks juhtme soojust käega katsuda. Üks kahtlane koht just enne starterit see isoleeritud koht. Võimalusel aku starteri ligidusse ja võimalikult lühikesed ja jämedad juhtmed nii plussist kui miinusest massi. Ja mass soovitavalt mootori külge, veel parem starteri kinnitusmutri alla kuigi nii nõrgeneb starteri enda kinnitus mootorile. Aga proovida tasub.

See tööriistakast igatseb akut enda sisse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Vasta
#15

Käsigaas on põhjas ja rohkem pöördesse ei lähe? Hoovastik on kontrollitud?
Vasta
#16

Kütusepump on uuema tüübi pöörispea pump (aastaarv kaanel 90 ) Seega vanatüübi pumbaga pole tegu.



Ise nahaalselt kakuks filtrid laiali. Peseks puhtaks viiliks toruühendus kohad sirgeks. Olegugi, et sul seal praegu ei ole näha lekkeid.  Kuid need 2 filtriga ja 1 settepotiga süsteem vajaks puhastust kindlalt.  Seejärel likvideeeriks need kõverikud torud armeeritud voolikute vastu, mis õige pikkusega. (vajadusel ostaks või 1m rusi voolikud maksavad mingi 2euri tk ja teeks ühe otsa ise õige pikkuse peale ja uus klamber peale) 

Kui sul pump täis gaaziga nii madalatel pööretel tööötab vaid, siis vajaks ta stendimist. Ise kaksuks selle pumba maha ja laseks ta ülekäia. Praegu tundub, et sul pump maksimum 1000p/min vaid kui peaks 1800p/min tegema.

Kuid jah esmalt filtrid puhtaks, siis torustik korda ja siis pump stendi. Ei ole mingi tuumafüüsika.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#17

Äkki on kõrgsurvepumba regulaatori hoovastik kinni(liigub halvasti).  Oma põkal just oli taoline probleem, seda küll oma hooletusest...  Sad
Vasta
#18

(03-05-2021, 23:31 PM)unimüts Kirjutas:  ...
Kui sul pump täis gaaziga nii madalatel pööretel tööötab vaid, siis vajaks ta stendimist. Ise kaksuks selle pumba maha ja laseks ta ülekäia. Praegu tundub, et sul pump maksimum 1000p/min vaid kui peaks 1800p/min tegema.

Kuid jah esmalt filtrid puhtaks, siis torustik korda ja siis pump stendi. Ei ole mingi tuumafüüsika.

Õhumuret ei tundu olema. Aga väga pehmelt käib - pritse hiline? Seda võiks enne KSP mahakatkumist kontrollida. Settepott kontrollida, vala kindlasti sisu riidele, et näha, mis seal on! Samuti uued filtrid, sedamoodi värviga üle pestud traktoril võib igasuguseid üllatusi olla.

Aku asukoht ja klemmid on jama, nendest saa lahti. Aku parim koht on starteri kõrval raamis, kus praegu lösutab kaunikesti mõttetu tööriistakast. Mida lühemad on joodetud otstega kaablid, seda väiksem on voolukadu. Laadimist võib ka niimoodi juurde leidaWink Suvalised auto akukaablid (tehasetöö, mitte "parendatud") on paremad, kui praegune assortii.

Aga muus osas: vaheta mootoriõli välja, kontrolli hüdrovedeliku ja jõuülekande õlide olemasolu ja tuld! Esimeseks loputuseks  kõlbab suvaline odav poolsünt, meelrahu huvides võib ka "kamsaga" alustada.

Kui traktori varasemast ajaloost on vaid müüja kiidukõne, siis tasub hoolega jälgida ja kuulata, et õigel ajal loova remondi järelmitele käsi ette saada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne