06-02-2018, 11:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2018, 11:06 AM ja muutjaks oli Formika.)
(06-02-2018, 10:38 AM)Raivo Kirjutas: 2-e ja 4-ja ukselisi sedaane paistab oluliselt rohkem liikuvat, kas nende konstruktsioon on faetonist oluliselt erinev?Jah, need on täiesti erinevad. Ford ise täiskeresid ei tootnud, vaid neid sai tellida nn ateljeedest (Briggs, Murray) vastavalt tellija soovile.
Kui võrrelda küljelt, siis sedaani uksed on teistsugused, nad on nagu tänapäevastel autodel, servad lähevad kokku, kuid faetonidel on uste vahel teatav vahe.
Samuti on erinevad istmed ja ka kere vormis on lahknevusi.
2 ukselistest sedaanidest ma parem ei räägi.
Venelased on ka sellest juttu teinud, kuna suur soov oli neil ehitada ka kinniseid autosid, mis paremini sobiksid Vene kliimasse. Aga kuna Fordil neid tootmises ei olnud ja nende ateljeedega nad kaubale ei saanud ja nad ise polnud võimelised vastavaid stampe tootma jäi asi soiku. Toodeti umbes 60 sedaani käsitööna mudeli nimega GAZ 6.
Üldiselt pole reaalne hakata sedaani ümber ehitama Faetoniks, kuna isegi uksed ei klapi. Tagumised uksed käivad ka teistpidi.