07-02-2018, 15:57 PM
(07-02-2018, 15:38 PM)sfinks Kirjutas: No mis sa enam siin passid. Seal ju kõike mägedena. Võta poisid kaasa ja nädalaga auto komplekteeritud. Kodus võtad uuesti lahti, värvid raami, sillad ära, tõstad oma originaalmootori peale. kere värvimisse ja sisu tegemisse. Sügiseks auto valmis. Hulgi saad odavamalt ka.Kuule Sfinks, eesmärk ei ole GAZ sildiga Fordi ehitada. Eesmärk on võimalikult originaalne Gaz A. Ma arvan, et ligikaudu 10-st Venemaal olevast Gaz A-st, vähemalt 8 on tegelikult Fordid. Enda distsiplineerimiseks ka need postitused. Kindlasti tuleb kasutada Fordi juppe, kuna neid kasutas ka Gorki Autotehas. Kere on väga hell teema aga eks need löödi ju välja samade stantsidega, mis Fordid. Ameerikas on raudselt üle poolte Fordidel Fiiberist tehtud keredetailid või isegi kogu kere. Näiteks siit
http://www.wescottsauto.com/WebCatalog/B...erBody.pdf
Maksab 11500.-$
Paljud Ameerikas restaureeritud autod ongi sellised.
Minu eesmärk on ikkagi plekist kere. Originaal sillad, mootor, transmissioon jne.