07-06-2018, 19:34 PM
(07-06-2018, 18:32 PM)reigu Kirjutas: https://www.autoscout24.de/angebote/ford...cldtidx=11Kahjuks ei oska midagi sellega peale hakata.
hakkas silma
Momendil tegelen GAZ A ja Ford A erisuste välja selgitamisega. Kui Moskvas käisin, siis hr. Simonov, kellele kuulub suur restaureerimis firma Moskvas (Simonovmotors), meie jutuajamise käigus, kuuldes, et plaanin taastada ühe GAZ A, teavitas, et nendel autodel on 11 põhilist erisust. Lubas saata mulle nimekirja, aga sinna see jäi.
Mis, siis mul on õnnestunud välja selgitada.
1. Radiaatori iluvõre on võetud Model AA-lt, st ühesugune nii GAZ A-l kui AA-l
2. Roolisamba kinnitus erinev. Kui Model A-l on see bensiinipaagi küljes, siis GAZ A-l on see kinnitatud akna raami külge. Identne GAZ AA-ga ja MM-ga.
3. Ilukilbid on kirjaga GAZ
4. Esitule klaasid telliti USA-st, aga neilt kustutati kiri Ford.
5. Karburaator oli kirjaga GAZ või ei olnud markeeringut üldse.
6. GAZ autodel üldjuhul puudusid esimesed gabariit tuled, kuigi oli erandeid. Eespool olevatel piltidel on paaril eksemplaril need olemas. Ümber sebivad kahtlased (NKVD) seltsimehed. Kuna minu suunitlus on ka NKVD + KGB autod, siis tõenäoliselt varustan oma eksemplari ka nende tuledega.
7. Ja muidugi embleem oli autol ees GAZ.
8. Ampermeeter oli vene keelne. RAZRJAD A ZARJAD
9. Kütuse näidikul oli F asemel vene P, kuigi tootmise algaastal osteti need vigurid USA-st, ja ma arvan, et seal oli F, aga kindel ei ole.
10. - 11. Need punktid on veel välja selgitamata, kui neid muidugi üldse oli.
Kui kellelgi on veel mingit täiendavat informatsiooni, äkki on nõus mind ka valgustama.