03-11-2018, 17:27 PM
Jätkame sealt, kus enne pooleli jäi. Katkine siduri korpus sai mõningate raskustega eemaldatud.
Täiesti korralik juba ootab.
Vahepeal sai survepesuri ka korda. Pilt mis avanes oli päris meeldiv. Kohati tuli isegi kunagine värv (tumehall) välja. Käigukasti hammasrattad nagu uued. Nagu polekski 77 aastat kuskil maa sees vedelenud. Toodeti ju neid autosid 1932 - 1936. Tõenäoliselt see käigukast küll nii vana ei ole ja sobib see kast ainult GAZ A-le. Pildid pärast pesu.
Ega pesur pealmist kultuurkihti maha ei võtnud. Terashari relaka otsa ja .
Kui ma suhtusin Taavi MM projekti enne pisikese skepsisega, siis nüüd omal nahal näen, et on võimalik tõesti metsast leitud asjadega autot ehitada. Peale harjamist siis kast selline. Muidugi tahab veel puhastada aga see siis kui täitsa lahti lõhun, enne värvimist.
Täiesti korralik juba ootab.
Vahepeal sai survepesuri ka korda. Pilt mis avanes oli päris meeldiv. Kohati tuli isegi kunagine värv (tumehall) välja. Käigukasti hammasrattad nagu uued. Nagu polekski 77 aastat kuskil maa sees vedelenud. Toodeti ju neid autosid 1932 - 1936. Tõenäoliselt see käigukast küll nii vana ei ole ja sobib see kast ainult GAZ A-le. Pildid pärast pesu.
Ega pesur pealmist kultuurkihti maha ei võtnud. Terashari relaka otsa ja .
Kui ma suhtusin Taavi MM projekti enne pisikese skepsisega, siis nüüd omal nahal näen, et on võimalik tõesti metsast leitud asjadega autot ehitada. Peale harjamist siis kast selline. Muidugi tahab veel puhastada aga see siis kui täitsa lahti lõhun, enne värvimist.