09-11-2018, 18:39 PM
Täna sai ka mõned tunnid GAZ A-le pühendatud. Kasutasin selle ära käigukasti komplekteerimisel. Siduri lülitus võll sai pesast välja koputatud, liivapaberiga puhastatud ja määret vahele lastud ja nüüd töötab nagu peab. Panin nüüd asja komplekti. Kõvasti veel kinni kaant ei keeranud, sest käigukang on selline viletsakene. Suured lohud roostel sisse söönud. Kui leian parema, siis läheb vahetusse ja kui ei leia, siis taastan selle. Samuti tuleb teha tihend käigukasti ja kaane vahele. Külge läksid ka pedaalid, mis kunagi suvel said ajaviiteks ära puhastatud ja värvitud. Nüüd jõudsin veel ühe erinevuseni Ford A ja GAZ A vahel. Nimelt kasutati GAZ A-l samu pedaale, mis GAZ AA-l ja Ford AA-l, st ilma kummikatteta ovaalseid, samas kui Ford A-l olid ümmargused kummikatetega pedaalid.
Vahepealsest protsessist ei saanud pilte teha, kuna käed olid õlised. Telefoniga tehtud pildid pole ka teab mis asi.
Järgmisena võtsin käsile roolikarbi. Kui kevadel USA-s käisin, siis FORD A kokkutulekult õnnestus soetada uus roolikarp.
Muid roolividinaid on küllalt palju kogunenud, eks homme püüan selgusele saada. Kui midagi õnnestub, siis homme jätkan.
Vahepealsest protsessist ei saanud pilte teha, kuna käed olid õlised. Telefoniga tehtud pildid pole ka teab mis asi.
Järgmisena võtsin käsile roolikarbi. Kui kevadel USA-s käisin, siis FORD A kokkutulekult õnnestus soetada uus roolikarp.
Muid roolividinaid on küllalt palju kogunenud, eks homme püüan selgusele saada. Kui midagi õnnestub, siis homme jätkan.