10-11-2018, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2018, 23:15 PM ja muutjaks oli Raivo.)
(10-11-2018, 15:32 PM)Formika Kirjutas: Panin siia võrdluseks ka Ford A paagi ja rooli kinnituse.
Mulle tundub, et see on vanem variant paagist. Üldse tundub see mulle ebaloogiline, et AA jaoks saadi justkui aru, et rooli paagi külge kinnitamine pole mõistlik, kuid A võib nii olla.
Pigem tegi Ford selle muudatuse ära ja venelased võtsid lihtsalt üle. Niikuinii oli Gorki tehase käimajooksmine ameeriklaste kontrolli all.
Allikas: http://www.ahooga.com/notebook/howto/3/i...rewall.pdf
See on siis A-9002-E (Fordi paak):
Kui ma nüüd õieti aru saan, siis rooli uus kinnitus võeti üle, aga paak võeti vana kuid ilma rooli kinnituseta (bensiinikraan on salongis?, tulemüügis salongi poole lohku pole toru läbimineku kohal?)
MM bensiinipaak on igatahes vana koodiga A-9002-C
Lisaks, Fordi Phaetonil oli tagavararatas taga ja gabariiditulesid ei olnud. Keremudelil 180A (Deluxe Phaeton) olid gabariidituled ja varuratas ees tiival, aga kere ise oli 2 ukseline.