10-11-2018, 23:15 PM
(10-11-2018, 21:28 PM)Raivo Kirjutas:Kõigil, või vähemalt enamusel 1931 a. 4 ukselistel Phaetonidel olid tagavara rattad poritiibadel ja gabariit tuled ka.(10-11-2018, 15:32 PM)Formika Kirjutas: Panin siia võrdluseks ka Ford A paagi ja rooli kinnituse.
Mulle tundub, et see on vanem variant paagist. Üldse tundub see mulle ebaloogiline, et AA jaoks saadi justkui aru, et rooli paagi külge kinnitamine pole mõistlik, kuid A võib nii olla.
Pigem tegi Ford selle muudatuse ära ja venelased võtsid lihtsalt üle. Niikuinii oli Gorki tehase käimajooksmine ameeriklaste kontrolli all.
Allikas: http://www.ahooga.com/notebook/howto/3/i...rewall.pdf
Kui ma nüüd õieti aru saan, siis rooli uus kinnitus võeti üle, aga paak võeti vana kuid ilma rooli kinnituseta (bensiinikraan on salongis?, tulemüügis salongi poole lohku pole toru läbimineku kohal?)
MM bensiinipaak on igatahes vana koodiga A-xxxx-C
Lisaks, Fordi Phaetonil oli tagavararatas taga ja gabariiditulesid ei olnud. Keremudelil 180A (Deluxe Phaeton) olid gabariidituled ja varuratas ees tiival, aga kere ise oli 2 ukseline.
Samuti paigaldati neid lisatulesid GAZ A-le, küll vähesel määral. Eriti neile, mida kamandasid nahkkuubedes seltsimehed.
Mis puutub roolisamba hoidikut kütuse paagi küljes, siis Ford lasi niimoodi kuni lõpuni välja. Mul on õnnestunud USA-s mitut 31 a Fordi inspekteerida ja kõigil 31 a mudelitel olid bentsukraanid salongis ja roolid paagi küljes. Sai ka pilte tehtud, kui leian panen üles. Venelased võisid matti võtta 1928 - okt. 1930 a A mudelilt. Sellel oli paak täpselt selline nagu mul, ainult rooli kinnitus oli ikka paagi küljes. Väga raske on GAZ A mudeli üksikasju praegu taastada, sest originaalsena pole neid säilinud ühtegi. Okt. 1930 - Okt. 1931 toodeti kermudeliga 35B phaetone USA-s ainult c.3000 tk. See keremudel 35B oligi tulevane GAZ A, mida tehti 41 917 autot, ehk kordades rohkem kui prototüüpi.