14-11-2018, 01:06 AM
Olen nüüd kaks õhtut pilte vaadanud ja mõtelnud, kuidas siis peaks tegema. Seni on kindel
1. Taga oli üks tuli, tõenäoliselt gabariit ja pidur. Suunatuled puudusid.
2. Taha panen pika kaitseraua, sest seda on piltidel rohkem.
3. Tagavara ratas kindlalt taha. Ainult ühel pildil tagavara ratta auk ees ja see võib ka mingi prototüüp auto olla.
4. Minul olev bentsupaak on vale. Kraan oli salongis.
5. Ülemised tuled esinesid harva, kuid esinesid. Ühel pildil, kus seltsimehed nahkjopedes need kindlalt olemas. Kuna minu suunitlus on NKVD/KGB autod, siis tuled lähevad külge.
Ülejäänud pole veel selge.
6. Signaali tahaks panna nagu MM-l, seni pole veel leidnud. Kui näen, et kuskil kasutusel Fordi oma läheb see käiku. See mul ka olemas. Mõnel fotol nähtud signaalid võivad olla hilisem aretus. Kuigi ei M1-l ega M11-l selliseid ei olnud.
7. Auto tuleb komplekteerida külgkardinatega, kuigi see saab kõva pähkel olema. Augud ukse üleääres, millele Raivo tähelepanu juhtis ongi nende kardinate raami kinnituseks ja kardina alaäär on ise truksidega ukse ülemise serva külge kinnitatud. Loodetavasti kasutati sama materjali nagu katusel, ainult millest tehti need läbipaitvad osad. Kas tol ajal üldse oli läbipaistvat kilet.
8. Millest tehti istmed ja sisemised uksekatted? Nahast, mis lahtise auto puhul loomulik.
1. Taga oli üks tuli, tõenäoliselt gabariit ja pidur. Suunatuled puudusid.
2. Taha panen pika kaitseraua, sest seda on piltidel rohkem.
3. Tagavara ratas kindlalt taha. Ainult ühel pildil tagavara ratta auk ees ja see võib ka mingi prototüüp auto olla.
4. Minul olev bentsupaak on vale. Kraan oli salongis.
5. Ülemised tuled esinesid harva, kuid esinesid. Ühel pildil, kus seltsimehed nahkjopedes need kindlalt olemas. Kuna minu suunitlus on NKVD/KGB autod, siis tuled lähevad külge.
Ülejäänud pole veel selge.
6. Signaali tahaks panna nagu MM-l, seni pole veel leidnud. Kui näen, et kuskil kasutusel Fordi oma läheb see käiku. See mul ka olemas. Mõnel fotol nähtud signaalid võivad olla hilisem aretus. Kuigi ei M1-l ega M11-l selliseid ei olnud.
7. Auto tuleb komplekteerida külgkardinatega, kuigi see saab kõva pähkel olema. Augud ukse üleääres, millele Raivo tähelepanu juhtis ongi nende kardinate raami kinnituseks ja kardina alaäär on ise truksidega ukse ülemise serva külge kinnitatud. Loodetavasti kasutati sama materjali nagu katusel, ainult millest tehti need läbipaitvad osad. Kas tol ajal üldse oli läbipaistvat kilet.
8. Millest tehti istmed ja sisemised uksekatted? Nahast, mis lahtise auto puhul loomulik.