17-11-2018, 15:52 PM
Võtsin käsile roolihoovastiku. Ksf. Sidorovi käest kunagi saadud aga Jumal teab, kus viimased 77a. veetnud esisild läheb siis nüüd käiku. Üldiselt on tegu väga lihtsa asjaga, nagu tolle aja autod üldiselt olid. Rooli hoovastiku otstes on korgid, mis fikseerivad rooli munakud. Kulumise korral on võimalik teatava piirini neid korke peale keerata. Paistab, et sellel autol oli kunagi kohusetundlik juht ja munakud olid väga heas seisus ja määregi veel sees. Muidugi aeg oli teinud oma töö ja nende korkide mahakeeramine osutus tõeliseks kolgata teeks. Juba Neljapäeval keerasin ta silla küljes lahti , tõin töökotta ja lasin rooste eemaldit vahele. Reede proovisin, ei midagi. Lasin veel tublisti roostesurma vahele ja jätsin täna hommikuni ootele. Täna siis keerasin kruustangide vahele ja hakkasid tasapisi liikuma. Paar tundi nõksutamist ja lahti nad sain. Munakute kaela uued kummitihendid, mis sai Ameerikast toodud, relakaga rooste maha, krunt peale ja asi korras. Tavoti niplid tuleb ka vist USA-st uued tellida. Proovisin, ei funktsi ja praegu meil saadavad ei sobi, vist tolli keermega.
Puhastatud, värvitud otsa kork. Õnneks on pragu väga suur ja võimaldas lahtikeeramisel ikka arvestavat jõudu rakendada. Paigaldamisel käib sellest praost läbi splint, mis võimaldab poole pöörde kaupa survet peale keerata.
Telefoniga tehtud pildid, pole just suurem asi.
Puhastatud, värvitud otsa kork. Õnneks on pragu väga suur ja võimaldas lahtikeeramisel ikka arvestavat jõudu rakendada. Paigaldamisel käib sellest praost läbi splint, mis võimaldab poole pöörde kaupa survet peale keerata.
Telefoniga tehtud pildid, pole just suurem asi.