24-11-2018, 16:36 PM
Täna võtsin käsile esi vedru. GAZ A-l teatavasti üks vedru ja asetseb risti. Ameerika kataloogist eelnevalt järgi vaadatud, et pakis peab olema 10 lehte. Aga minul oleval Gaz A pakis 14.
Kohe tekkis hulga küsimusi.
1. Kas Vene variandil oligi tugevdatud vedrud seoses olematute teedega?
2. Äkki tegemist GAZ/Ford AA vedrudega. Kui kellelgi on AA olemas või mingit kirjandust selle kohta, mis seal kasutati. Mis muidugi ei välista, et tootmise ühtlustamise huvides pandi nii A-le kui AA-le ühesugused vedrud nagu tehti iluvõre ja bensiini paagiga.
3. Ja lõpuks mis siis oleks õige variant. Kogu tänapäevane informatsioon, mis Internetis leida on venestatud Fordi joonised ja vanad pildid, millelt üldjuhul pole võimalik sellistesse peensustesse tungida. Tänapäevased GAZ A-d on 90% Fordi päritolu, so Ameerikast toodud autode Gazistamise tulemid.
Sild on kindlalt GAZ A oma, sest küljes amortide kinnitus kohad, mida AA-l ei olnud.
Kohe tekkis hulga küsimusi.
1. Kas Vene variandil oligi tugevdatud vedrud seoses olematute teedega?
2. Äkki tegemist GAZ/Ford AA vedrudega. Kui kellelgi on AA olemas või mingit kirjandust selle kohta, mis seal kasutati. Mis muidugi ei välista, et tootmise ühtlustamise huvides pandi nii A-le kui AA-le ühesugused vedrud nagu tehti iluvõre ja bensiini paagiga.
3. Ja lõpuks mis siis oleks õige variant. Kogu tänapäevane informatsioon, mis Internetis leida on venestatud Fordi joonised ja vanad pildid, millelt üldjuhul pole võimalik sellistesse peensustesse tungida. Tänapäevased GAZ A-d on 90% Fordi päritolu, so Ameerikast toodud autode Gazistamise tulemid.
Sild on kindlalt GAZ A oma, sest küljes amortide kinnitus kohad, mida AA-l ei olnud.