11-12-2018, 18:18 PM
(11-12-2018, 18:07 PM)Raivo Kirjutas:Ega seal kindlat seisukohta ei oskagi võtta. Kuna raam pole 1941 a-st kasutuses olnud, siis võibolla ka tegu tehase hilisema ratsiga, kui selgus, et Vene oludes see sõlm nõrgaks osutus. Igatahes järgmisel mudelil (M1) loobuti selle tüübilisest vedrustusest aga Ford jätkas veel pea 10 aastat.(11-12-2018, 14:04 PM)Formika Kirjutas:(11-12-2018, 13:51 PM)Raivo Kirjutas: Kas see tagumise vedru kandetala pealekeevitus on algupärane lahendus?Sellisena ma ta ksf. Sidorovi käest sain, vähemalt on ta seal olnud alates 41-st aastast, kui see auto puruks lasti ja kohalikud talumehed ta laiali kandsid. Kas ka originaalis, jään vastuse võlgu aga küllalt korralikult tehtud. Kui võtta, et kogu auto tagumise otsa raskus koondub sinna punkti, siis üpriski loogiline.
Fordi jooniselt ei paista, mis muidugi ei tähenda, et GAZ sellisena tehasest välja ei võinud veereda. Pigem on see ilmselt ikkagi "Koeru Autoremondi Tehase" korrektiiv lähtuvalt kohalikest teeoludest. Muidu oleks selle tala võinud ju tehases jämedamast materjalist välja lüüa.