03-04-2019, 20:29 PM
Nüüd on mul kolm habemega projekti GAZ A, GAZ M1V8 ja GAZ 11-40. GAZ A oma liigub, kuid teised kaks on ikka veel varjusurmas. GAZ A siis edeneb tasapisi, kuigi hõisata pole midagi. Minu otsus, kasutada niipalju kui võimalik GAZ-i osasid hakkab vaikselt kätte maksma. Kuigi Ameerikast sai kere, siis selgus, et on teine üpris närune. Uksed ei kannata üldse kriitikat. Leidsin USA-st firma, kes teeb uste replikaid. Sain kaubale esimeste uste osas aga tagumisi pole nemadki võimelised tootma. Üldse on kere detailidega äärmiselt raske. Ford tootis Model A-d 1927-1931 vähemalt kümnes erinevas kere modifikatsioonis ja kahes erinevas mudelis. Ehk aastatel 1927-1929 ja 1930-1931 küllalt suurte erinevustega. Üldiselt nende erinevate aastakäikude keredetailid üksteisega ei sobi. Phaetoni kere detaile pole üldse saada ja pole ka millegi järgi neid valmistada. Toodeti ju neid GAZ A prototüüpe ainult 3500 autot, mis arvestades aega (90 aastat) on praktiliselt olematu võimalus isegi selle kerega autot leida. Praeguse seisuga on selle auto kallal tööd peatatud. Ootan USA-st juppe, siis saab vähemalt veermikuga edasi tegeleda. Uksi USA-st vaevalt enne Jaanipäeva kätte saab.