Oeh, tahtsin sulle jõudu-jaksu soovida!

Mitu tundi lugesin Teie teemasid siin kõikidest su Gazikutest. Peab ikka tahtmist olema! 

Endal mul projekt ootab...saaks ainult kuidagi sellest nõiaringist välja, et kui on aega siis pole raha ja kui on raha siis pole aega.

Overkill is just about enough...
Vasta

Siin oli kunagi rummukapslitest juttu. Pihkva ligidalt leiti selline kapsel...

[Pilt: IMG-20200205-114948-1-gif-e9e123831327f7...2218ad.gif]

See on küll Gaz AA esisilla küljest. Aga huvitav ikkagi. Peal on kirjas Ford ja NAZ. Ehk siis Gazi tehas esimestel aastatel.
Vasta

Hea video Gaz A-st....

https://youtu.be/-YQZNsZpBnE
Vasta

Kahjuks ei õnnestunud leida uusi tagumisi uksi ja renoveerida tulid närused vanad, mis lõppkokkuvõttes läksid kordades kallimaks, kui USA-st saadud uued. Vahetatud said ka põsed (plekid kapoti ja esi uste vahel) uute vastu, mis tõenäoliselt valmistatud Hiinas aga sobisid ideaalselt. Kuna pilte on palju, siis jagan kahe postituse vahel.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Plekitööle on sellega joon alla tõmmatud. Mis edasi? Vastus ei tea. Tõenäoliselt tuleb detailid puhastada, kruntida ja põhi ka ära värvida. Seoses Corona viiruse jamadega on tulevik väga tume. Juba olemattu talv andis kõva löögi puidusektorile ja koos sellega ka finants võimekusele. Mis saab Norra projektidest, kurat seda teab. Loodame paremat.
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Viimane pilguheit A-le. Sellises konditsioonis ei näe teda enam kunagi. Külge sai riputatud külje kardinate hoidikud ja paigas ka esiklaas. Kõik sobib.
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Bjuutisivoje
Vasta

Kas siin on nüüd täiesti kindel, et need mitmes teemas kirjeldatud gaz-ford nüansid ja muud võimalikud originaalsust rikkuda võivad jamad on välja selgitatud ja elimineeritud? Kas nüüd rikkuda, aga küsimärke tekitada võivad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Meenusid ühe Berliini alla välja pressinud vene rindemehe memuaarid; kui rinne veel venes oli, siis vanad surusid Gaazikutega läbi vene muda edasi. Eks see kõlakas uutest us ja a autodest levis varem kui masinad ise kohale jõudsid aga suur oli vene meeste üllatus, et need Fordid kuradid on ju samasugused nah, paremini ei osanud vä, mat tvaju !
Võimalik, et ma ajan nüüd mudelid sassi, aga minu meelest oli Fordil see jama, et ülikülmal vene talvel -20 ja alla selle, lasid autojuhid vee välja kuumal mootoril kohe sõidust tulles, et saaks siva pikutama. Aga kuhugi lõi naksti prao sisse. See probleem lahendati esmalt sellega, et vett ei võinud enne välja lasta kui pada on maha jahtunud. Nõukogude ajaloolased räägivad, et vene mootoril väidetavalt seda viga polnud Smile, milles meie muidugi ei kahtle.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(12-03-2020, 23:55 PM)Marko Kirjutas:  Kas siin on nüüd täiesti kindel, et need mitmes teemas kirjeldatud gaz-ford nüansid ja muud võimalikud originaalsust rikkuda võivad jamad on välja selgitatud ja elimineeritud? Kas nüüd rikkuda, aga küsimärke tekitada võivad.
 Kui sa vaatad neid pilte, mis Taavi sellest A-st on postitanud, siis isegi tehase liini pealt tulevad igasugustes variantides aparaadid. Tõenäoliselt algaastatel kasutati rohkem USA-st Fordi juppe. Kuna minul olevad paberid on aasta arvuga 1934, siis oli juba Fordi juppe küllaltki vähe, aga ikka oli. Ühesõnaga püüan jälgida kõiki eripärasid, mis GAZ A-l olid. Praegustel piltidel on näha siis radika raami, mille sain kaasfoorumlaselt Sidorovilt ja on kindlasti GAZ AA oma (need olid ühesugused A-ga), kuigi piltidelt on näha, et olid kasutusel ka Fordi omi. Tagavara ratta kinnitus on ka GAZ oma. Fordil olid need ees poritiibadel. Praeguses konditsioonis muid erinevusi ei paista, ah ja pasun on ka Vene oma. Muidugi ka raam.
Vasta

[Pilt: 49685474498-cd40acfb43-h.jpg]

[Pilt: 49685474603-11ee888813-h.jpg]

[Pilt: 49686008006-3623113b03-h.jpg]

[Pilt: 49686309697-883cc9d020-h.jpg]

[Pilt: 49685474908-36384498c5-h.jpg]

[Pilt: 49685475003-4532d22e7f-h.jpg]

[Pilt: 49686008476-4d2fbd4af9-h.jpg]

[Pilt: 49685475353-51c2ffd0da-h.jpg]

[Pilt: 49686310277-13f32e01b2-h.jpg]

[Pilt: 49686008816-4e488ea659-h.jpg]

[Pilt: 49686310587-4ec4badbf0-h.jpg]

[Pilt: 49686009086-3256160b12-h.jpg]

[Pilt: 49686009431-63daff3437-h.jpg]

[Pilt: 49685476238-9a3326bbf4-h.jpg]

[Pilt: 49686311192-bf3b947de2-h.jpg]

[Pilt: 49686009736-1c898cfbfa-h.jpg]

[Pilt: 49685476438-f2a2915c93-h.jpg]

[Pilt: 49686009916-826114adec-h.jpg]

[Pilt: 49686311617-666888793e-h.jpg]

https://humus.livejournal.com/7142111.html
Vasta

Moskva-Karakum-Moskva rallist on siin pilte olnud. Nüüd on video kaa...


https://youtu.be/SIYt8thdd-M
Vasta

vaata kui palju on inimesed ostnud igasugust mehaanilist rämpsu...
Vasta

Kus kandis selline lai tee võis olla? Moskva lähedal?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Naistel sõit jätkub...

[Pilt: 49705329408-c3f1ba35cf-h.jpg]

[Pilt: 49706183562-708223cb8b-h.jpg]

[Pilt: 49705864336-acfe0434ea-h.jpg]

[Pilt: 49705865496-ff9d2f8e8c-h.jpg]

Rohkem pilte ja juttu siin...

https://humus.livejournal.com/7153379.ht...xRCdM5cwz0
Vasta

https://humus.livejournal.com/7153379.ht...xRCdM5cwz0

Parim maskeering selliste "rallide" tegelike eesmärkide varjamiseks on alati naised. Pöörake tähelepanu, kes selle selle ralli korraldas, kes olid pumba juures ja kus olid vastuvõtud. Kõik naised on justkui kogemata ühevanused ja samade parameetritega, julgeks öelda et isegi fotogeenilised. Aga 50km gaasimaskides? Need naised on välja valitud sportlaste hulgast, langevarjurid, laskurid, suusatajad jne. Pöörake tähelepanu pildile "varuosade kontroll" ja "rehvivahetus". See on koolitus, lektoriga. Masinaid nad ei tunne, aga kas näete mõnel pildil väsinud naist? Nad on väga hea füüsilise ettevalmistusega. Väga ei imestaks kui koolitusel läbiti ka kursus kuidaskäivitadaautotilmavõtmeta. 
Pildirivi lõpeb vastuvõtuga kus? Kaitseministeeriumis ! Milline on seos rallil ja kaitseministeeriumil ? Siin koolitatakse diversante/luurajaid tõenäoliselt ilma, et nad ise seda teaksidki. Kindlasti käisid tüdrukud ka langevarjuga hüppamas. Kes kahtlustab naist ? No olge nüüd.. mis luuraja, ta on ju naine. Gaasimask käekotis ? Ah olge nüüd.
Teine ülesanne, mis sellistel "rallidel" täideti, oli magistraalide läbivuse kontroll. Kas on võimalik ja kui kiiresti on võimalik sel trassil vägesid liigutada. Aasta oli 1936 ja euroopa kääris. 
Teisisõnu valmistati siin ette tulevasi Zoja Kosmodemjanskajaid.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(22-03-2020, 22:11 PM)Taaviw126 Kirjutas:  [Pilt: 49686008006-3623113b03-h.jpg]
[url=https://ibb.co/jLZpCwh][/url]
Näen ma õigesti, mehaanised suunanäitajad?
Ei meenu, et ma varem oleks märganud. Cool
Vasta

Kuna keevitustööd said tehtud, siis pole pääsu detailide kruntimisest, et roosteuss eemal hoida. Mõned pildid ka auto sisemuses olevatest puitdetailidest, enne kui kruntimise juurde asume. Korraga ka sise ja aluspindadele ka kate peale.  Nüüd peaks alusvankri käsile võtma aga ajad on segased. Loodan, et suve jooksul saan auto ikka värvitud.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Tere.
Mis marki värvi kasutad raami ja poritiibade sisemise pinna katmiseks? Kuna omal ka varsti see töö ees, siis ei peaks jalgratast leiutama hakkama. Müüad kiidavad muidugi kõike, peaasi et ära ostaks :-)
Vasta

Vabandan et siia postitan selle lingi aga võibolla kedagi huvitab. Sellise hinnaga ja nii ligidal...

https://www.blocket.se/annons/alvsborg/f...3/88880028
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne