13-03-2020, 00:56 AM
(12-03-2020, 23:55 PM)Marko Kirjutas: Kas siin on nüüd täiesti kindel, et need mitmes teemas kirjeldatud gaz-ford nüansid ja muud võimalikud originaalsust rikkuda võivad jamad on välja selgitatud ja elimineeritud? Kas nüüd rikkuda, aga küsimärke tekitada võivad.Kui sa vaatad neid pilte, mis Taavi sellest A-st on postitanud, siis isegi tehase liini pealt tulevad igasugustes variantides aparaadid. Tõenäoliselt algaastatel kasutati rohkem USA-st Fordi juppe. Kuna minul olevad paberid on aasta arvuga 1934, siis oli juba Fordi juppe küllaltki vähe, aga ikka oli. Ühesõnaga püüan jälgida kõiki eripärasid, mis GAZ A-l olid. Praegustel piltidel on näha siis radika raami, mille sain kaasfoorumlaselt Sidorovilt ja on kindlasti GAZ AA oma (need olid ühesugused A-ga), kuigi piltidelt on näha, et olid kasutusel ka Fordi omi. Tagavara ratta kinnitus on ka GAZ oma. Fordil olid need ees poritiibadel. Praeguses konditsioonis muid erinevusi ei paista, ah ja pasun on ka Vene oma. Muidugi ka raam.