31-10-2020, 14:33 PM
(31-10-2020, 11:50 AM)Raivo Kirjutas: Kas pirka peal oli tõesti 2 logo?Jah, tõesti oli 2 logo. Ameeriklased rääkisid mulle, et seltsimehed tõmbasid Fordil pepu lohku õige mitme miljoniga. Oli NEP-i aeg ja seltsimehed meelitasid kapitaliste investeerima Nõuka maale. GAZ tehas ongi ere näide sellest koostööst, kus Ford andis kogu sisseseade sellele tehasele. Miks valiti just see keretüüp hulgade Model A tüüpide seast. Vastus väga lihtne. See keretüüp oli 4 ukseline ja 100 % valmistatud Fordi tehastes. Kinnised keretüübid olid valmistatud Murray ja Briggs tehastes ja nende poolt ka disainitud. Fordil lihtsalt polnud võimalik neid müüa. Stalin tõmbas aga koostööle Fordiga vee peale, natsionaliseeris Fordi osaluse GAZ-s ja jättis Henry tühjade kätega.
Ja jätkuvalt olen ma arvamisel, et roolikarbist esiratta juurde minev hoob on valepidi.
See rooli värk on üks paras müsteerium. Lihtsalt seda hooba pole võimalik teisipidi keerata. Kõige tipuks peaks see rooli hoob olema originaalne GAZ-i oma ja saadud Sidorovi käest koos esi sillaga. Ma ei mõtle pendel hooba vaid hooba, mis läheb pendelhoovast esisillale. Kui see keerata ümber, siis pole seda võimalik üldse paigaldada.