31-10-2020, 20:01 PM
(31-10-2020, 17:32 PM)Taaviw126 Kirjutas: Minu mootori puhul heideti ette et plekist detailid, nagu õlivann jne, peaks olema musta värvi. Teine asi oli plokikaane mutrid, need pidavat olema originaalis "cadmium plated". Mida iganes see ka siis ei tähenda...Olen näinud USA-s nii musti, kui mootori värvi õlivanne aga Vene GAZ A mootorite puhul ma seda mitmevärvilisust küll ei usu. Seltsimehed ökonoomitasid kõigega.
Muidu väga kena.
Cadium plated ka pigem USA teema.
Seltsimehed üritasid oma GAZ A teha võimalikult lihtsaks ja ühildasid paljud detailid GAZ AA-ga. Paremad näited on radiaatori iluvõre, mis on sama mis AA-l ja paljudel juhtudel näeme piltidelt et tihti isegi ei kroomitud seda, vaid värviti. Ka roolivarda kinnitus tehti veoauto oma, sest nii oli lihtsam. Ford A-l oli see kinnitatud bensiinipaagi külge. Tõenäoliselt veoautol tuli rakendada suuremat jõudu pööretel ja juhtus, et see kinnitus murdus paagi küljest lahti. Samuti astmelauad. See mu kõige suurem peavalu. Ford A-l olid need kummi kattega aga GAZ A-l korfeeritud plekist, nagu vanemad foorumlased võibolla mäletavad olid GAZ 51-l. Samad olid ka Ford AA-l, kuid need ju palju lühemad ja ega neidki saada pole. Ford A-l oli 2 tagatuld, kroomitud korpusega, GAZ A-l ainult vasakpoolne, kroomitud ainult klaasi kinnitus võru. Tule korpus ise must.