15-11-2020, 13:32 PM
Täna siis teema juppidest, mida pole võimalik leida. Tegu siis esiklaasi hoidikutega. Pildil.
Kaugelt vaadates, pole nagu häda midagi aga tegelikult seisukord üpris närune. Ka on kuskil kunagi mingi sepp üritanud neid taastada.
Venemaal toodeti 4 ukselist GAZ A Faeton mudelit c 42 000 eks. USA-s ainult 3500 samasugust. Samas säilinud on neid USA-s rohkem kui Venemaal, kuigi ka väga marginaalselt. Jutt käib 1930 - 31 a mudelist. Varasemad USA GAZ A Phaeton mudelid (1927-29 ) on suuresti erinevad autod. Ja kuna need esiklaasi hoidikud on sellised ainult 30-31 Phaetonidel, siis on neid võimatu saada. Mõnes kataloogis on nad kirjas aga tavaliselt koos märkega SOLD OUT või kui see puudub, siis tuleb sama vastus. USA Ford A phaetonid, palju neid ikka säilinud oli, paistab on kõik Venemaale müüdud. Niisiis tuli hakata neid hoidikuid ise taastama. Tiba treimistööd, keevitust, lihvimist ja siis tuleb lasta need ka ära kroomida.
Kaugelt vaadates, pole nagu häda midagi aga tegelikult seisukord üpris närune. Ka on kuskil kunagi mingi sepp üritanud neid taastada.
Venemaal toodeti 4 ukselist GAZ A Faeton mudelit c 42 000 eks. USA-s ainult 3500 samasugust. Samas säilinud on neid USA-s rohkem kui Venemaal, kuigi ka väga marginaalselt. Jutt käib 1930 - 31 a mudelist. Varasemad USA GAZ A Phaeton mudelid (1927-29 ) on suuresti erinevad autod. Ja kuna need esiklaasi hoidikud on sellised ainult 30-31 Phaetonidel, siis on neid võimatu saada. Mõnes kataloogis on nad kirjas aga tavaliselt koos märkega SOLD OUT või kui see puudub, siis tuleb sama vastus. USA Ford A phaetonid, palju neid ikka säilinud oli, paistab on kõik Venemaale müüdud. Niisiis tuli hakata neid hoidikuid ise taastama. Tiba treimistööd, keevitust, lihvimist ja siis tuleb lasta need ka ära kroomida.