08-02-2021, 11:09 AM
Tuleme 1933 aasta L1 maailmast aastakese edasi aastasse 1934, ehk GAZ A juurde. Kokkuvõte siis Jaanuari tegemistest. Jaanuari algus oli küllaltki vaikne aga kuu keskel jõudsid jupid USA-st kohale ja sai asja tõsisemalt käsile võtta. Jaanuari keskpaiga seisuga oli kõik külge pandud, mis panna sai. Ehk auto nägi välja nii.
Radiaatori lõdvikuid polnud enam olemas ja ühendustoru, kus on ka kraan vee väljalaskmiseks oli läbi roostetanud. Sai muretsetud uus komplekt tolleaegsete klambritega.
Kõige suurem probleem on katus. See tuli vanast katuse konstruktsioonist taastada. Rooste oli seda metallkonstruktsiooni kõvasti järanud ja taastamine ka küllaltki keeruline. Autentsuse huvides sai küllaltki palju vana säilitatud.
Generaator 6V originaalne Vene oma ainult relee regulaator kuulub jänkidele, GAZ A-le need regulaatorid tellitigi USA-st.
Kuna ajan seda KGB autode rida, siis ühte vana pilti vaadates otsustasin, et minu autol peavad ka olema need ülemised lisatuled. Kuigi neid GAZ A-del esineb väga harva, siis pildil oleval autol on need olemas ja seltsimeeste välimus ei lase kahtpidi mõtelda, kellega tegu.
Niisiis said need lisatuled koos suurte tuledega ka minu auto osaks.
Nüüd siis astmelauad, mis tuli välja GAZ A-l täiesti erinevad Fordist. Samuti nagu iluvõrega ka astmelauad tehti samasugused kui veoautol GAZ AA, muidugi pikemad. Need tuli valmistada eritellimusega ja läksid küllaltki kalliks. Aga täpselt sellised, nagu A-l olid.
Tagatuli oli GAZ A-l ainult üks, gabariit ja stopp. Mõlemad punased. USA-s saadaval valdavalt puna kollaseid. Õnneks esimestel Ford A-l aastast kasutati mõlemat punast ja neid ikka liigub.
Pasun on Vene oma aga tahab veel taastamist.
Jaanuari lõpuga näeb siis auto välja selline. Enda arust said kõik jupid tellitud, Isegi mitu korda auto üle käidud aga puuduolevate asjade nimekiri muudkui pikeneb. Hetkel on seal juba 20 vidinat, küll enamuses pisikesed, aga siiski. Palju on ka Ameeriklaste praaki. Näiteks tellisin kummimatid, esimese ja tagumise, müüdi komplektina. Ostetud juba poolteist aastat tagasi. Kuna pakil oli ilusti kirjas Front ja Rear, ei hakanud pakki lahti kiskuma. Nüüd tahtsime sobitada ja võta näpust, mingi neeger oli pakki kaks esimest matti pannud. Samuti mõned pisidetailid on vale aastakäigu omad saadetud. Kõige kallimad tuuleklaaside hoidikud 1927 - 1929 a omad. Ütlevad küll et saada tagasi, vahetame ümber aga see ka uued tollid uued saatmiskulud jne.
Radiaatori lõdvikuid polnud enam olemas ja ühendustoru, kus on ka kraan vee väljalaskmiseks oli läbi roostetanud. Sai muretsetud uus komplekt tolleaegsete klambritega.
Kõige suurem probleem on katus. See tuli vanast katuse konstruktsioonist taastada. Rooste oli seda metallkonstruktsiooni kõvasti järanud ja taastamine ka küllaltki keeruline. Autentsuse huvides sai küllaltki palju vana säilitatud.
Generaator 6V originaalne Vene oma ainult relee regulaator kuulub jänkidele, GAZ A-le need regulaatorid tellitigi USA-st.
Kuna ajan seda KGB autode rida, siis ühte vana pilti vaadates otsustasin, et minu autol peavad ka olema need ülemised lisatuled. Kuigi neid GAZ A-del esineb väga harva, siis pildil oleval autol on need olemas ja seltsimeeste välimus ei lase kahtpidi mõtelda, kellega tegu.
Niisiis said need lisatuled koos suurte tuledega ka minu auto osaks.
Nüüd siis astmelauad, mis tuli välja GAZ A-l täiesti erinevad Fordist. Samuti nagu iluvõrega ka astmelauad tehti samasugused kui veoautol GAZ AA, muidugi pikemad. Need tuli valmistada eritellimusega ja läksid küllaltki kalliks. Aga täpselt sellised, nagu A-l olid.
Tagatuli oli GAZ A-l ainult üks, gabariit ja stopp. Mõlemad punased. USA-s saadaval valdavalt puna kollaseid. Õnneks esimestel Ford A-l aastast kasutati mõlemat punast ja neid ikka liigub.
Pasun on Vene oma aga tahab veel taastamist.
Jaanuari lõpuga näeb siis auto välja selline. Enda arust said kõik jupid tellitud, Isegi mitu korda auto üle käidud aga puuduolevate asjade nimekiri muudkui pikeneb. Hetkel on seal juba 20 vidinat, küll enamuses pisikesed, aga siiski. Palju on ka Ameeriklaste praaki. Näiteks tellisin kummimatid, esimese ja tagumise, müüdi komplektina. Ostetud juba poolteist aastat tagasi. Kuna pakil oli ilusti kirjas Front ja Rear, ei hakanud pakki lahti kiskuma. Nüüd tahtsime sobitada ja võta näpust, mingi neeger oli pakki kaks esimest matti pannud. Samuti mõned pisidetailid on vale aastakäigu omad saadetud. Kõige kallimad tuuleklaaside hoidikud 1927 - 1929 a omad. Ütlevad küll et saada tagasi, vahetame ümber aga see ka uued tollid uued saatmiskulud jne.