Väga tubli töö ja põnev lugemine!
Kus ja kes kroomimise teostas ning kui pikad järjekorrad on?
Vasta

(09-11-2020, 20:58 PM)aandroo Kirjutas:  Väga tubli töö ja põnev lugemine!
Kus ja kes kroomimise teostas ning kui pikad järjekorrad on?
 Kusagil eespool oli juttu, et sain selle iluvõre ksf. Sidorovi käest ja tõenäoliselt kuulus see kunagi mõnele GAZ AA-le. MM-i ma välistaks, sest sellel oli logo pressitud iluvõrele sisse aga A-l ja AA-l kinnitus embleem eraldi. Ma ei oska mingit järjekorra pikkust öelda ja hinna ja kvaliteedi suhet välja tuua, kuna iluvõre algne seisund oli küllalt närune ja nõudis mitme kordset vasetamist ja lihvimist, enne kui tast peegel sai. Töö teostati Lätis ja võttis mitu kuud ja maksma läks näruse, kuid sõidukorras auto hinna.
Vasta

Mis on närune, kuid sõidukorras auto? Vana mosse või kipsikujuri unistuste peemvee haakuus haisva logisejaga?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(09-11-2020, 23:26 PM)Formika Kirjutas:   Kusagil eespool oli juttu, et sain selle iluvõre ksf. Sidorovi käest ja tõenäoliselt kuulus see kunagi mõnele GAZ AA-le. MM-i ma välistaks, sest sellel oli logo pressitud iluvõrele sisse aga A-l ja AA-l kinnitus embleem eraldi.

Ma veits täpsustanSmile et nina sisse hakati märki lööma kunagi sõja lõpus või täitsa peale sõda. 1938-1940 MMid oli väljast täpselt samasugused nagu AA-d. Väljaarvatud pukseerimis konksud raamil.
Aga kes kurat neid asju ikka täpselt enam teab.
Vasta

(10-11-2020, 05:14 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Mis on närune, kuid sõidukorras auto? Vana mosse või kipsikujuri unistuste peemvee haakuus haisva logisejag
No teeme asja lihtsaks. Iluvõre koos soetamise, keevitustöö ja kroomimisega läks maksma 1000.-€. Igaüks mõelgu ise, millise auto selle eest saab.
Vasta

Täna panin lukku viimase tellimuse USA-st. kokku sai 49 erinevat vidinat. Valdavalt maksumusega 1 kuni 1o dollarit. mõned ka  kallimad. Kolme asja pole õnnestunud leida, need tuleb kohapeal valmis teha. Lausa uskumatu, kui palju igasugu pisividinaid juba 90 a. tagasi autode juures kasutati. Hirmuga mõtlen juba oma kahe M1 projekti peale - neile pole USA-st midagi saada ja Venest ka abi pole, sest seal jäetakse paljud pisidetailid üldse külge panemata. Pole mõtet, nii kui nii 100 % originaal. GAZ A projekt jääb nüüd seisma ja ootab kuna USA-st see pakk kohale jõuab. Paistab et sel aastal jääb see auto lõpetamata ja minule jõuluvana tulemata.
Vasta

Ole mureta,ei jää ta sulle tulemata.Ta tuleb ekstra just sinu juurde neid autosi vaatama.Edu!
Vasta

Kui pisidetailide valmistamisel peaks isekeskis hätta jääma, siis tasub ka foorumist küsida. Näidise või jooniste olemasolul annab nii mõndagi korda saata. Igatahes naudin seda põhjalikkust mida projektidesse paned. Edu!

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Täna siis teema juppidest, mida pole võimalik leida. Tegu siis esiklaasi hoidikutega. Pildil.
   
Kaugelt vaadates, pole nagu häda midagi aga tegelikult seisukord üpris närune. Ka on kuskil kunagi mingi sepp üritanud neid taastada. 
Venemaal toodeti 4 ukselist GAZ A Faeton mudelit c 42 000 eks. USA-s ainult 3500 samasugust. Samas säilinud on neid USA-s rohkem kui Venemaal, kuigi ka väga marginaalselt. Jutt käib 1930 - 31 a mudelist. Varasemad USA GAZ A Phaeton mudelid (1927-29 ) on suuresti erinevad autod. Ja kuna need esiklaasi hoidikud on sellised ainult 30-31 Phaetonidel, siis on neid võimatu saada. Mõnes kataloogis on nad kirjas aga tavaliselt koos märkega SOLD OUT või kui see puudub, siis tuleb sama vastus. USA Ford A phaetonid, palju neid ikka säilinud oli, paistab on kõik Venemaale müüdud. Niisiis tuli hakata neid hoidikuid ise taastama. Tiba treimistööd, keevitust, lihvimist ja siis tuleb lasta need ka ära kroomida.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Ma reostaks kuulutustega teemat jälleSmile Seekord siis Taanis. Hind meie rahas umbes 18000eur

[Pilt: Screenshot-20201224-090803-Chrome.jpg]
Vasta

http://autobuy.ru/wpage/150207


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(27-12-2020, 15:41 PM)Aspelund Kirjutas:  http://autobuy.ru/wpage/150207
Sellise isendi taastamine küllalt mõttetu tegevus. Vaja doonorit, milleks sobib see Taanis müügis olev isend. Paradoksaalsel kombel hinnatakse GAZ A-d palju kõrgemalt kui Ford A-d.
Kuigi Gaz A-d (1932-1936) toodeti 41917 tk ja samasuguseid Ford A-d (1930-1931) ainult u 3500 isendit, siis millegi pärast on hind kordades GAZ A kasuks. Kui 20 a. tagasi oli säilinud GAZ A-d võimalik üles lugeda ühe käe sõrmedel ja 30-31 a Faeton Forde 30 ringis, siis tänaseks arvan on seis tasakaalustunud. Kumbagi mudelit peaks kuskil 15 ringis olema. Mõned Fordid on doonoritena ka kaotsi läinud. Igatahes USA-s pole pikemat aega ühtegi 30-31 a 4 ukselist Ford Faetoni müügis olnud.
Vasta

GAZ A jupid peaks kuskil Jaanuari alguses kohale jõudma ja siis saab selle projektiga edasi minna. Kas ka joone alla tõmmata, kahtlen. Küll ujub jälle midagi pinnale. Paar päeva tagasi vestlesin Taaviw 126-ga ja tuli välja, et tema MM-l on ka mootori põhja plekid, millest mul aimugi polnud. Hakkasin uurima ja tõesti sellised vidinad olemas. Mõtlesin, et laenan Taavi käest ja teen järgi, sest üheski Ford A juppe müüvas portaalis neid ei pakuta. Juhuslikult kiikasin ka e-buy-sse ja olidki saadaval 80.-$ paar + posti kulu + toll, aga ikkagi odavamad kui neid hakata järgi tegema. Taavi MM plekid näevad välja sellised, A omad tiba erinevad.
   
Selle projektiga siis selleks aastaks joon alla tõmmatud ja kohtumiseni UUEL AASTAL.
Vasta

Lihtsalt huvitav tänane leid. 
77aasta trükk. Tagakyljel võimsus ja tippkiirus.

Pilt

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Veebruari alguses saab 3 aastat päevast, kui GAZ A teemaga sai välja tuldud. Projekt ise algas märgatavalt varem, informatsiooni ja juppide kogumisega. Minu mäletamist mööda kuskil Mai kuus peaks 4 aastat täis saama. Eelmise aasta Septembris sai tehtud nimekiri puudu olevatest vidinatest ja praeguseks on see kerkinud 51-ni. Peaaegu kõik on praeguseks tellitud ja peaks järgmisel nädalal kohale jõudma. 51 tundub suur arv aga suur enamus sellest on pisidetailid. On ka selliseid asju, mida tellida pole võimalik, eriti spetsiaalseid katusega seotud vidinaid. Siin eelnevalt jutuks olnud esiklaasi hoidikud said lõpuks taastatud. Kroomida neid ei saanud sest on tehtud mingist Hitleri sitast, mis kroomimist ei kannata, nii et tuli need lihtsalt mustaks värvida.
   
   
Pilt ka sellest mis annab aimu, kuidas auto lõpuks seest välja nägema hakkab.
   
Sellisena ta siis seisab ja ootab viimast pingutust et koos teiste valmis projektidega tolmu koguma hakata. Smile
   
   
Vasta

Tuleme 1933 aasta L1 maailmast aastakese edasi aastasse 1934, ehk GAZ A juurde. Kokkuvõte siis Jaanuari tegemistest. Jaanuari algus oli küllaltki vaikne aga kuu keskel jõudsid jupid USA-st kohale ja sai asja tõsisemalt käsile võtta. Jaanuari keskpaiga seisuga oli kõik külge pandud, mis panna sai. Ehk auto nägi välja nii.
   
   
 Radiaatori lõdvikuid polnud enam olemas ja ühendustoru, kus on ka kraan vee väljalaskmiseks oli läbi roostetanud. Sai muretsetud uus komplekt tolleaegsete klambritega.
   
   
Kõige suurem probleem on katus. See tuli vanast katuse konstruktsioonist taastada. Rooste oli seda metallkonstruktsiooni kõvasti järanud ja taastamine ka küllaltki keeruline. Autentsuse huvides sai küllaltki palju vana säilitatud.
   
   
   
   
Generaator 6V originaalne Vene oma ainult relee regulaator kuulub jänkidele, GAZ A-le need regulaatorid tellitigi USA-st.
   
   
 Kuna ajan seda KGB autode rida, siis ühte vana pilti vaadates otsustasin, et minu autol peavad ka olema need ülemised lisatuled. Kuigi neid GAZ A-del esineb väga harva, siis pildil oleval autol on need olemas ja seltsimeeste välimus ei lase kahtpidi mõtelda, kellega tegu.
   
Niisiis said need lisatuled koos suurte tuledega ka minu auto osaks.
   
   
   
   
   
Nüüd siis astmelauad, mis tuli välja GAZ A-l täiesti erinevad Fordist. Samuti nagu iluvõrega ka astmelauad tehti samasugused kui veoautol GAZ AA, muidugi pikemad. Need tuli valmistada eritellimusega ja läksid küllaltki kalliks. Aga täpselt sellised, nagu A-l olid.
   
   
   
   
Tagatuli oli GAZ A-l ainult üks, gabariit ja stopp. Mõlemad punased. USA-s saadaval valdavalt puna kollaseid. Õnneks esimestel Ford A-l aastast kasutati mõlemat punast ja neid ikka liigub.
   
 Pasun on Vene oma aga tahab veel taastamist.
   
Jaanuari lõpuga näeb siis auto välja selline. Enda arust said kõik jupid tellitud, Isegi mitu korda auto üle käidud aga puuduolevate asjade nimekiri muudkui pikeneb. Hetkel on seal juba 20 vidinat, küll enamuses pisikesed, aga siiski. Palju on ka Ameeriklaste praaki. Näiteks tellisin kummimatid, esimese ja tagumise, müüdi komplektina. Ostetud juba poolteist aastat tagasi. Kuna pakil oli ilusti kirjas Front ja Rear, ei hakanud pakki lahti kiskuma. Nüüd tahtsime sobitada ja võta näpust, mingi neeger oli pakki kaks esimest matti pannud. Samuti mõned pisidetailid on vale aastakäigu omad saadetud. Kõige kallimad tuuleklaaside hoidikud 1927 - 1929 a omad. Ütlevad küll et saada tagasi, vahetame ümber aga see ka uued tollid uued saatmiskulud jne.
   
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Ostas oksjonil GAZ-A ja AA hooldusplaan, selline võiks kindlalaekas olla: https://www.osta.ee/cccp-gaz-a-gaz-aa-ho...86477.html
Vasta

(08-02-2021, 22:34 PM)speedsta Kirjutas:  Ostas oksjonil GAZ-A ja AA hooldusplaan, selline võiks kindlalaekas olla: https://www.osta.ee/cccp-gaz-a-gaz-aa-ho...86477.html
 Jah, selline asi võiks olla, ainult üks väike probleem - sellel autol pole kindalaegast. Asju saab panna ainult esiistme alla koos tööriistadega.
Vasta

Siniseaustri baari meestel tunduvad lisatuled olevat paigaldatud tuuleklaas raami ala nurkadesse. Rohkem nagu otsimistuled nagu nüüdisajal.
Vasta

Aga sm. Ordonikidze auto lisatuled on õige koha peal
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne